Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin.. Silleenku "kiskoilla" =)"Audi menee kuin junan vessa"![]()
Silloin piti vetää sellaista cool roolia =/Hehheh Allu. Olit salaa runopoika vaikka koulussa olit aina pelottava "kovis".
Yksi parhaiten syövereihin palanut koulumuistoistani oli muuten se, kun juoksit 60m juoksun lakeerikengissä ja samettitakissa ja vielä hyvin :D
Eli kyllä sitä sporttisuutta silloinkin oli vaikkei ehkä kiinnostusta näyttänyt silloin olevan.
EN aina ole ollut mikään maailman mukavin ihminen, mutta olen menneistä ajoista viisastunut ja lopettanut esittämästä jotain mitä oikeasti en ole. Se mikä vodeoilla näkyy ja podcasteissa kuuluu olen tosiaan ihan minä itseni ilman mitään rooleja. Koko nuoruus ja vielä varhais aikuisuuskin meni jotain roolia vetäessä. On se hassua miten ihminen kypsyy kun ikää alkaa tulemaan.Kiitti Allu kun jaksat tehdä lähes jokapäivä juttutuokion ja se vaikutelma mikä sinusta jää ruudun taakse on sellainen ettei sun kanssa olisi vaikea tulla toimeen.
Edit: Yleensä lakeerikengissä ja samettitakissa juostaan kaupasta ulos, vitsivitsi. :D
No mutta kylläpäs täällä nyt Allua kehutaan =) Iso kiitos! En mä oikeesti mikään huippu tyyppi ole.. Ihan perus Allu vaan =DHuippu tyyppi olet. Kaikkea hyvää sinulle. Mitä voikaan maailma eteesi tuoda
Pitkänen on kovin punnertaja Suomessa kautta aikain. Herrassa oli voimaa niin paljon omaan painoonsa nähden että itteäkin ihan hirvitti välillä. Tommi ei pahemmin penkkiin edes panostanut kun otti 250kg. Salilla mies taitaa olla ottanut 280kg noin 100kg painosena =D Nuo on jo sellaisia lukemia että tuolla ison veden toisella puolella Tommi olisi hyvinkin voinut tehdä isoa uraa voimailun/valmentamisen puolella.Onkos Allulla hajua mikäs tuli tälle väkivahvalle punnertajalle? Oli mukava seurata aikoinaan teidän kovia skaboja hyvässä hengessä.
Bacmanin kanssa olin samoissa kisoissa joo.Vielä Suomen kovat penkkiukot historiaan.Kerkesitkö nostella samoissa kinkereissä Turun kovien penkkaajien
Jarmo Rantakallio ja Mikko Backman kanssa? Molemmathan menehtyivät nuorella iällä-Entäpä ,any idea
minne katosi Mikko Hämäläinen?