Alkoholin tilaus ulkomailta / netistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitatko linkkiä uutiseen, kun en kirveelläkään löytänyt tuota uutista savon sanomien sivuilta.

Ei löydy verkkolehdestä. Oli vain painetussa versiossa. Tulliin jää tuotteet varmaan siksi että valmistevero on vielläkin maksettava. Tuossa viinikauppa.com jutussa kai lähinnä oli se netissä tilaamisen lailisuus käsittelyssä eli verot on edelleen maksettava.

Absinttia tulee tilattua Saksasta, halpaa ja nopeaa perillä. Ei mitään ongelmia toistaiseksi. Pari putelia tilannu aina kerralla ja on _hieman_ eriä ku mitä täällä on tarjolla.

Hei DirtyJ! Juon muutaamaa viikko sitten absinttia Ukrainassa, oli tosi hyvää. Haluan tilata absinttia Saksasta tai muualta, mutta en oikein tiedä miten olisi helpoin. Luin erilaiseja foorumeja ja sitten löysin sun posti täällä. Tullin sivuilla sanoo että täytyy järjestää toimitus itse. Mistä sinä yleensä tilaat? Olisin tosi kiitollinen jos voisit selittää miten! Kiitos etukäteen!

Ite olen tilannut tuolta --> spirituosen-superbillig.de kolme kertaa, eikä ikinään ole jäänyt tulliin. Kun olet maksamassa tilausta, niin sivusto linkittää suoraan DHL:n palveluun, mikä hoitaa rahdin.

Hei DirtyJ! Juon muutaamaa viikko sitten absinttia Ukrainassa, oli tosi hyvää. Haluan tilata absinttia Saksasta tai muualta, mutta en oikein tiedä miten olisi helpoin. Luin erilaiseja foorumeja ja sitten löysin sun posti täällä. Tullin sivuilla sanoo että täytyy järjestää toimitus itse. Mistä sinä yleensä tilaat? Olisin tosi kiitollinen jos voisit selittää miten! Kiitos etukäteen!

Moro, sori kesti mut ei tullu aikaan käytyä täällä. Itse oon tilannu täältä: www.absinthe24.de
Hyvät hinnat ja pari putelia tulee viikossa ilman minkäänlaista ongelmaa... Eli normi nettitilaus ja visalla maksua.

Nyt tulli nappasin meidän tilauksen. Eipä taida itku auttaa. Onneksi oli useampi tilaaja, niin taloudellinen menetys kohtuullinen...

Mitä katselin tullin sivuilta, niin ei aivan kohtuuttomia lisämaksuja tule kuitenkaan,
ts. hilkulla vielä että olisi hinnan puolesta edelleen kannattavampaa kuin Alkon tukeminen?
Vai onko jäänyt jotain huomiotta, alkoholiveron+pakkausveron ohella?

Nimim. Pakettia odotellessa..

Vieläkös tulli on noita olutlasteja napannut? Onko kellään kokemusta? Kesä tulossa ja Suomessa oluen hinta noussut reilusti...

Ajattelin tilata kyytipoika.com :sta hiukan votkulia kun entiset loppuivat. Kaljaahan tuolta ei saa ja hinnatkaan eivät ole halvimpia, mutta kun olen hiukan ihastunut Kremlyovskayaan.

Onko Pakkiksen väki tilaillu viime aikoina alkoholia netistä? Kokemukset ja luotettavat toimittajat kiinnostaisi.

Niin kiinnostaisi minuakin. Viiniä jos jostain saisi halvalla ja miksei nyt vaikka konjakitkin. Vinkkiä kiitos kun ei viitti vaan alkaa kokeilemaan. Laittakaa privalla jos ei muuten.

Viinahuuto.comista ollaan poikain kanssa tilattu nyt kaks kertaa kevään aikana. Kummallakin kerralla viinat viikossa kotiovella ilman mitään onkelmia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom