Onko hyvää reseptiä? Punaviinisangrialle siis?
Sori ei kyl oo, ku en sitä ite oo oikein koskaan tehny, aina ollu vaan hyvin sujuvasti juomassa ku jossaki tarjottu ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko hyvää reseptiä? Punaviinisangrialle siis?
Joo kai, paitsi joskus sitä sitten saattaa aamusella herätä kaamean kapulan kanssa keskeltä pohojanmaan tulva-aluetta muistuttavaa kämppää, ja että talonpikkuhitler karjuu siellä toisella rannalla... Ovat kuulema kieltäneet krapulantorjuntasuihkut paikallisessa opiskelijagetossa. Mutta kyllähän se kieltämättä on mukavampaa herätä aamusella jos ei haise ihan ketunraadolta.Myös suihkussa käynti auttaa, kumman syystä.
Fluffy: punaviiniä, valkoviiniä, spritea ja appelsiini, lime ja omena sekä ananaspaloja... tosin parempaa tulee kun hakee espanjasta oikeaa sangriaa ja landraa sitä limun kanssa ja sekaan em. hetelmiä. ehana juoma kuumana kesäpäivänä:kippis1:
Joillain ihmisillä maksa ei käsittele alkoholia oikein/tehokkaasti ja tämä johtaa huonoon oloon jo muutamasta 'drinksusta'. en muista mikä vaivan nimi oli, mutta erityisesti aasiassa tätä esiintyy paljon.
Joo mulla itselläni on käynyt tämä ajatus mielessä ja olen kuullut myös muilta tästä. Ongelmani on ollut juuri se, että vaikka juon vettä samalla, vältän punkkua tai sokerisia juomia sekä tupakansavua, vedän buranaa ja teen kaikki muutkin peruskonstit, niin olo on melko kauhee.
Nyt oon aika pitkälti ollut ilman, mutta joskus jos oon juonut, niin oon juonut vain valkkaria, ja siitä tulee huomattavasti siedettävämpi olo!
Muistelen joskus lukeneeni jostain (valitettavasti ei mitään hajua lähteestä), että joskus osa siitä krapulasta saattaa olla migreeniä. Alkoholi ja valvominenhan ovat migreeniä laukaisevia tekijöitä ja joskus se vaikutus ilmeisesti tulee vasta aamulla.