Alkoholi ja treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mao
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joo. Dokaaminen - mita se on? Taalla Valenciassa viini maksaa ruokakaupassa 60 senttia ja kolmesta saa alennusta. ;) En siis juo yhtaan mitaan... Huonoja puolia voisin luetella loputtomasti: avautuminen ikavista asioista kavereille ja tutuille, huonovointisuus, lihaskrampit, (tassa yli 40 asteen kuumuudessa on mahdoton juoda tarpeeksi...) ripuli, paansarky, vasymys, ruokahaluttomuus, lihasten jumittaminen... Hyvia puolia toki on - on mukava istua iltaa partsilla viinilasin kanssa, kun yohon asti on kuumaa kuumaan kuumaa ja vain siella puhaltaa hiukan tuuli. Mutta en kerro enempaa, ettette tule kateellisiksi. ;P Ja joo: ensi viikolla alkaa kunnon elama, vahemman viinaa, enemman treenausta. Lo prometo!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En kyllä pahemmin juo, tänä vuonna 2 kertaa tainnu buarissa käydä (ei krapulaa-taso). Eilen avokin sukulaisten mökillä join yhden kaljan lenkkimakkaran seuralaisena. En pidä humalantunteesta ja vielä vähemmän pidän krapulasta. Terassilla tulee käytyä harvemmin kaljoittelemassa, koska siitä tulee vaan väsy olo, eikä sitten jaksa koko päivänä enää treenata eikä lenkkeillä. Krapulassa en tee mitään.

Zone-sarja -42%
Teidäthän pitäisi julistaa koko jengi pyhimyksiksi kun kukaan ei vedä häppää ikinä, eikä ainkaan tule siitä humalaan. Good for you ladies, mä en ole sit kesäkuun alun jälkeen muuta tehnytkään kun istunut terassilla ja baareissa (ja sen kyllä huomaa). Nytkin on iloinen darra kun eilinen biitsikeikka jatkui baarikierroksena ja seurana oli tietysti oikein koko punttisalin henkilökunta eli ammattilaisten ilta.Jaa niitä huonoja puolia, noh kroppa on aivan paskassa kunnossa ja pankkitili miinuksella siinäpä ne tärkeimmät tulikin. Mut varmaan tää jatkuu tonne syyskuulle mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät eli ei muutakun :kippis1:

HabaMih sanoi:
Teidäthän pitäisi julistaa koko jengi pyhimyksiksi kun kukaan ei vedä häppää ikinä, eikä ainkaan tule siitä humalaan.

Minä heräsin opiskeluaikoina sen verran monta kertaa vessan lattialta ilman erityisempiä muistikuvia edellisillasta, että olen ihan onnellinen ettei nykyään enää tee mieli juoda. Minulla nimittäin karkaa tuo viinanotto todella helposti käsistä; jonkun maagisen rajan jälkeen tekee vain mieli juoda lisää. Onneksi nykyään tulee huono olo ennen sitä maagista rajaa.

Enpä kyllä voi minäkään himoryyppääjäksi tunnustautua. Silloin tällöin otan saunaoluen tai vastaavan. Baarissa tulee käytyä ehkä korkeintaan kymmenen kertaa vuodessa. Välillä menen baariin ihan selvinpäin! Pienessä humalassa voisin sanoa olevani ehkä noin neljästi vuoteen. Tänä vuonna olen ryypännyt kahdesti, joten aika hyvin. Toisaalta tämä kesä kyllä houkuttelee minua koko ajan teresseille, mutta vielä olen onnistunut pidättäytymään. Juhannuksena tuli kyllä käytyä, mutta muuten koko kesänä en ole käynyt.
Ne kerrat, kun olen ollut kovassa humalassa, taitavat olla laskettavissa yhden käden sormilla. Kuten Missukkakin mainitsi, en minäkään pidä humalantunteesta. Mun on pakko koko ajan pystyä hallitsemaan itseni, ettei mopo vaan karkaa käsistä. Humalassa saa olla, mutta ei liikaa. Seuraavana aamuna pitää olla muistikuvat edellisestä illasta.

Kovasta krapulasta olen kärsinyt ehkä pari kertaa elämäni aikana. Silloin ei kyllä ollut toivoakaan, että olisin mihinkään salille päässyt sängyn pohjalta. :urjo: Mut yleensä juomisen jälkeinen yö on mulle vaikea. Nukahdan kyllä heti, kun pääsen sänkyyn, mutta sitten jos herään vaikka kuuden aikaan aamulla (unta takana pari tuntia), niin sen jälkeen en saa enää millään unta. Ja jos saan, niin heräilen 20minuutin välein. Niinpä mä teenkin baari-illan jälkeisenä aamuna kuuden ja kahdeksan välillä kevyen kävelylenkin. Haukkaan vähän raitista ilmaa ja kelailen juttuja. Siitä se päivä sit lähtee hyvin käyntiin. Illalla käyn sit jo vähän pidemmällä lenkillä tai salilla. Ja avo lähtee aina illalla mukaan. Hänkin alkaa tarvita raitista ilmaa jo viimeistään siinä vaiheessa. :D

Minä tyttö en ole koskaan lasiin sylkenyt (vaikka joskus olisi ehkä kyllä kannattanut...), - toisaalta olen aina saattanut olla pitkiäkin aikoja täysin ilman tai hyvin hillityllä maistelulla, kun niikseen on tullut. Eli eiköhän sitä suhtkoht tasapainossa ole aina oltu. Siitä olen kuitenkin tarkka, että krapulassa (eikä tietenkään humalassa tai ylipäätään yhtään alkoholia nauttineena) EI treenata, vaikka mikä olisi. Joskus opiskelujen alkuvuosina tosin menin jumppaan reippaammanpuoleista nautiskelua seuraavana päivänä :urjo:

Iän myötä juomismäärät ovat selkeästi vähentyneet, ja nk. hillitty seurustelujuominen on monessa kohtaa ottanut selkävoiton bailaamisesta ja rankemmasta tinttaamisesta. Osittain tämä johtuu siitä, että vihaan krapulaa ja sitä, että sitä potiessa menee koko päivä hukkaan - ja myös siitä, että loppujen lopuksi hirveässä humalassa on aika tylsää, paljon kivempaa on, kun pystyy toimimaan suhtkoht järkevästi, vaikkapa lautapelaamaan tai lavatanssimaan. :)

Meikäläisen omituisuus on se, että terasseilla en ole jostain syystä viihtynyt koskaan, vaikka Suomen kesä olisi kauneimmillaan ja ilma kuin morsio konsanaan.

Osittain tämä johtuu siitä, että vihaan krapulaa ja sitä, että sitä potiessa menee koko päivä hukkaan - ja myös siitä, että loppujen lopuksi hirveässä humalassa on aika tylsää, paljon kivempaa on, kun pystyy toimimaan suhtkoht järkevästi, vaikkapa lautapelaamaan tai lavatanssimaan.

Meilla on taalla Espanjassa tapana siivota talo krapulassa. Ja siellahan on SPOTLESS koko ajan. :D Olo on kauhee, joten on pakko helpottaa morkkista jollakin tavalla. Mutta olisihan se hyva juoda vahemman... Mut se on niin kivaa! Ja espanja rupesi yllattaen sujumaan niin paljon paremmin, kun sai pari viinilasia naamariin. ;)

:offtopic: Tanaan yritin punttikselle, koska eilen join vain vahan viinia illalla ja kas - punttis ei ollut auki. Niiden aukioloajat on jotain sen mukaan, miten niita nyt sattuu hodettamaan siella istua. ;) Mutta ainakin mulla on oma HUNK (omistaja) joka tulee aina neuvottelemaan mun kanssa, mita liiketta haluaisin seuraavaksi tehda. Espanjaksi tietty. Ma sit hablaan jotakin takasin ja haa nayttaa mulle laitteita ja ma vaa itsepaisesti yritan reuhtoa vapaita painoja jonnekin nurkkaan, etta voisin maastavetaa. Kai se pitaa mua hulluna. :D

Mä oon sitä mieltä että tissuttelu lihottaa. Tai ainaki itse sen huomasin joskus. Nykyään otan kerran pari kuussa kunnon lärvätsalot ja muutoin oon ilman pisaraakaan. Krapulat on järkyttäviä väsymyksen osalta, muutoin jään henkiin. ;)

On tullut dokattua skidinä ihan tarpeeksi, enää ei juuri huvita. Vietän kuitenkin pari kertaa vuodessa villiä elämää (jouluna ja juhannuksena tietenkin :P). Tulee nykyään aivan järkyttävä krapula pelkästä pullon näkemisestä että sekin rajoittaa. Pikkujouluissa kurkkuun solahti sujuvasti alkoholitonta olutta ja valmis protskudrinkki eikä kukaan huomannut mitään :david:

edit: luulin sekoavani kun päivämäärät onkin nyt 2005 kun ihan varmasti olivat eilen 2006 :D

Mulla on krapulat niin kamalia että ei paljon tee mieli dokata kunnolla. Baarissa olin viimeksi kesälomalla :rolleyes: Ja seuraavaksi menen vasta kun siskolla on 18v synttärit eli tammikuussa. Ei oikein noi baarireissut kiinnosta. Viiniä tulee juotua hyvän ruuan kanssa viikonloppuisin muutama lasillinen. Kunnon kännit tulee vedettyä ehkä 5 kertaa vuodessa :)

Mulla ei treenit edes onnistuisi krapulassa, hyvä kun saa itsensä ylös sängystä. Koko päivä menee ihan hukkaan.

Eli myös mä olen :wanha:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en juo. Viinia nautin kyllä noin kerran viikossa hyvän ruuan kanssa. krapulaa ei oo koettu noin 10 vuoteen. Enkä kaipaa.

Sillon tällöin tulee otettua alkomahoolia. Sellasta "kotitissuttelua" en harrasta, vaa ainoostaa jos johonki lähössä.. Talvella ja syksyllä vähemmän kylläkin ku kesällä.. Ja pyrin välttämään övereitä, eli silla lailla sopivasti hiprakassa :)

Mulla ei oikeestaan krapulaa varsinaisesti oo, pää vähän aikaa kipee ja sellanen heikompi olo, muttei pahasti. Ruokaa ku ottaa ja suihkussa käy nii jo aikalailla normiolo. Mä en salille mee kyl juomista seuraavana, vaan mulla on sellane "rutiini" että käyn fillaroimassa jossaki :worship: seki auttaa jos o pöhnänen olo.

Latest posts

Back
Ylös Bottom