Välillä tulee juotua useammin, välillä harvemmin. Viime aikoina ehkä se useammin, kun on ollut tuo juhannus ja kaikkia muitakin kissanristiäisiä - minkä seurauksena tässä koitetaankin himmailla heinäkuussa...
Toisaalta en ole "ääripääihminen", joten tuskin mitään juomalakkoakaan alan varta vasten tekemään.
Tällä ikää enää harvemmin tulee juotua varsinaisesti humalahakuisesti (toki joskus yksi asia johtaa toiseen ja tuoppi kolmanteen...). Määrät ovat jotain väliltä 1 saunaolut - pullo viiniä puoliksi - käsistä karannut mäyräkoira.
Niitä megalomaanisia darroja ei ole onneksi tullut vähään aikaan ja joskus on tullu treenaamassakin käytyä piletystä seuraavana päivänä, jos olo on muuten ollut suht normaali. Muutenkin seuraavan päivän oloa kummasti helpottaa, kun vaihtaa baarissa/juhlissa/missä sitten ollaankin vesilinjalle jossain vaiheessa iltaa tai viimeistään ennen nukkumaanmenoa. Tämän lisäksi myös syöminen auttaa (esim. iltaprotskudrinkki ;)).
Ja lopuksi puolustukseksi sanottakoon, että naisillahan tuo juominen nostaa testosteronitasoja (
lähde), mutta tarvii tietysti huomioida myös tuo negatiivinen vaikutus seuraavan päivän, parin, treenitehoihin... Eli omasta mielestäni ok, kunhan ei tinttaaminen ihan jokaviikkoista ole. Rasvanpolttoon en ota kantaa, koska en ole itse rasvoja poltellut.
Jahas, tässä vaiheessa uudelleen alkuperäisen kysyjän viestiä vilkaistuani huomasin, että pyydettiin nimenomaan niitä juomisen negatiivisia puolia :D Noh, mainittakoon se, minkä itse olen suurimpana negatiivisena puolena huomannut, että alkoholin käyttöön usein liittyy myös jonkinasteinen valvominen, minkä aikaansaama väsymys tuntuu vievän treenitehoja krapulaa tehokkaamminkin pitkällä tähtäimellä.