Alkoholi ja Testosteroni

Status
Viestiketju on suljettu.
Ajattelin, että täältä varmasti löytyy monta oman elämänsä "Utti Hietalaa", jotka ovat lukeneet jotain faktaa kyseisestä aiheesta. Huomasin, että samasta aiheesta on ollut täällä aikaisemminkin juttuja, mutta niistä ei hirveästi irronut tietoa.
Enemmänkin sitä perus ...kan jauhantaa, kun itse asiaa.

Eli aloitetaan sillä, että itse en käytä alkoholia ollenkaan. Lopetin noin muutama vuosi sitten kokonaan juomisen. Syynä lopettamiselle oli dieetti. Siitä se tipattomuus jäikin sitten päälle.

EI, ei kolota kaljahammasta, enkä ole lähdössä vetämään päätä täyteteen. Vaan tämä kombo sattuu kiinnostamaan itseäni itse aiheena aika paljon, varsinkin kun en ole löytänyt oikein kunnollista tietoa aiheesta. Jotain tietoa yrittänyt etsiä myös Lontooksi, mutta aika harvassa on kaikki laadulliset tutkimukset.

Mutta jos vertaan sitä aikaa milloin vielä join ja tätä aikaa kun olen juomatta. Niin mielenkiintoisia eroja huomannut.

Esimerkiksi.

- Jos on vaikka lauantai ja olet illalla lähdössä ulos. Kun käyt painamassa kunnon selkä tai jalkatreenin ennen illanviettoa, niin itse ainakin huomasi silloin, että lihakset rentoutuivat ihan eri tavalla silloin. Tosin, siitä kolme seuraavaa päivää menikin aivan hirveässä krapulassa, joka taas vähentää vähintään 3 treenikertaa.

Koska itse jättäytynyt tuolta yöelämästä pois, niin ois ihan hauska kuulla, kuinka paljon täällä on sellaista porukkaa jotka treenaavat kovaa noin. 5-6 kertaa viikko ja kuinka usein porukka käy vetämässä pään täyteen.

Tämä kysymys menee muuten ihan natuille. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom