Alistair Overeem

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sonnen puhui asiasta Joe Rogan podcastissa, olikohan se nyt #217.
aika selittelyn makua se siinä oli.

en tiedä tarkoittaako jm1 samaa haastattelua.

En muista tarkalleen, mutta joka tapauksessa jotain sen suuntaista se selitteli ja sanoi vielä jotain että kukaan
ei pysty sitä kumoamaan etteikö asia olisi näin.. Kaivakaa esiin se video, jos se nyt tätä asiaa loppujen lopuksi edes koskee.

Tämä nyt ei ollut se minkä muistin, mutta hyviä pointteja tässäkin.

[video=youtube_share;9MDSr6aAvYU]http://youtu.be/9MDSr6aAvYU[/video]

En muista tarkalleen, mutta joka tapauksessa jotain sen suuntaista se selitteli ja sanoi vielä jotain että kukaan
ei pysty sitä kumoamaan etteikö asia olisi näin.. Kaivakaa esiin se video, jos se nyt tätä asiaa loppujen lopuksi edes koskee.
Alistairin lopullinen "selitys" on kuultu ja se oli jopa mielikuvitukselliseksi doping-selitykseksi jotakuinkin historiallisen paska: "eräs amerikan huonomaineisimmista lääkäreistä antoi minulle kipukoktailin jossa oli helvetisti testosteronia. En tiennyt tätä, mutta juoksin silti kuin aropupu karkuun kun kuulin testauksesta pressarin yhteydessä". Tuon sadun kaikkine nyansseineen nielee sama porukka, joka edelleen odottaa että Hannu tai vyölaukku tulee ja palauttaa Wincapitan-rahat.

Lääkäri mikä lääkäri, ei oo kuitenkaan itse hommannut mömmöjä ja piikitellyt. Kukapa meistä lääkäriin mennessään OIKEASTI tietää mitä
piikkejä ne perseeseen tökkii ? Jos piikkiä oon saanut niin ikinä en ole kyllä kyseenalaistanut mitä se sisältää, mutta ehkä oon ainut.

Ammattilaisella on tehtävänään selvittää mitä lääkäri piikittää ja kuinka luotettava lääkäri on.

Sillä ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä, koska viimeisetkin uskottavuuden rippeet paloivat Overeemin paetessa testaajia.

Lääkäri mikä lääkäri, ei oo kuitenkaan itse hommannut mömmöjä ja piikitellyt. Kukapa meistä lääkäriin mennessään OIKEASTI tietää mitä
piikkejä ne perseeseen tökkii?
Tuon lääkärin historia ja koko story kertoo selvästi että lekuri on ns. disclaimer busineksessä: siltä haetaan droppeja ja saadaan kaupanpäälliseksi selitys jostain medical conditionista, minkä takia noita myrkkyjä on tyrkitty koneeseen. Reem hankkiutui tuolle lääkärille tasan yhdestä syystä ja se oli sen tarkoituksiin soveltuva lääkekaappi.

Ihan samaa settiä kuin mistä Carwinkin on jäänyt kiinni eli pyöritään sopivissa piireissä että saadaan sitä mitä tarvitaan.

http://www.watchkalibrun.com/2010/8/19/1630168/the-steroid-conspiracy-and-shane

os piikkiä oon saanut niin ikinä en ole kyllä kyseenalaistanut mitä se sisältää ehkä oon ainut.
Sinä et lienee ammatiltasi huippu-urheilija ja etkä about lajisi epäillyin roinaaja? Et ienee kilpailet ammatiksesi maailman huipulla ja unohda sopivasti Disclose säännöt ennen testejä? Et valehtele pomollesi aiheesta jne.

Ja jossei ollut aavistustakaan mitä oli koneessa niin mistä löytyi motivaatio ampua pakoon kuin parkour chämppi pakoon pressarista kun testauksesta tiedotettiin. Älkää nyt väittäkö, että kukaan uskoo noita iltasatuja siitä että lähdettiin vetämään karkuun Golden Glory sopimuskiistaa. Kopkop, "Taru, sano sille että herää pahvi" :rock:

Kopkop, "Taru, sano sille että herää pahvi" :rock:

Nyt oli tuore heitto! :dance2:

Pitkään tahdoin uskoa että Overeemilla ois puhtaat jauhot pussissa, mutta kyllähän se komission kuuleminen oli yksi farssi (monellakin tapaa) josta ei jäänyt epäselväksi mistä oli kyse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://bleacherreport.com/articles/1321014-jds-on-overeem-he-deserves-to-a-beating-and-im-going-to-arrange-that

Santos: " I’m tired of these guys who think they’re so big, so strong, so bad and that people will get frightened by them because they look bad. There’s no such thing anymore. "

1.gif

:dance:

On aika säälittävää ufc:n osalta että Reem joutui ottamaan breikin koska veti ai aneita..Myös se että Lesnar häipyi. Ei ole paljokaan kiinnostusta eneeä zekkailla jotain skeletoneja, kuten a,silva, jones. No onahn siellä Mark pizza the hut ja muitakin kovanluokan nimiä kuitenkin vielä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom