75 000 $ bonusta käden katkaisemisen ansiosta, niskat nurin ja vainaa, olis varmaan tullut 150 000 $.
Oletko oikeasti tuota mieltä, vai leikitkö vain tyhmää?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
75 000 $ bonusta käden katkaisemisen ansiosta, niskat nurin ja vainaa, olis varmaan tullut 150 000 $.
Vanhin trolli, jonka olen näillä foorumeilla nähnyt.
Harmi että sai vain 9kk bännit. 1,5-2a olis ollut kohtuullisempi rangaistus.
olen kannattanut tätä miestä alusta asti
overeemin fanitus on MIESTEN hommaa, siinä ei nämä nöösipojat ole kun tiellä
soini presidentiksi, halla-aho pääministeriksi, hakkarainen eduskunnan puhemieheksi
loppuu se paskan jauhaminen
yhellä kaasugrillillä ei miehisten miesten tallia kaadeta
nämä kaverit kun alkaa höyläämään, naiselle orgasmi muuttuu tuskan ja pelon aiheeksi kun niitä tulee liikaa
Archey, toivottavasti.
Nope. Itseasiassa en näkisi käryämisestä seuraavaa elinikäistä kilpailukieltoakaan liian ankarana rangaistuksena. Octagonissakin nähtäisiin jatkossa vain luomulihaa.
Jos se oli mielestäsi kidutusta, niin voitkin varmaan poistua täältä. Ei siinä ole mitään tekemistä kidutuksen kanssa jos kummatkin vapaaehtoisesti menevät sinne häkkiin ja toinen ei luovuta ajoissa.Olen ensimmäisellä kerralla Reemin nähdessäni tiennyt sen roinaavan ja tiedän että mma:n parissa ei puhdasta ukkoa taida ollakkaan, Reemistä se geenienkin takia näkyy vielä selvemmin.
Juku vetosi etteivät jotkut douppaisi koska haluavat pelata puhdasta ja reilua peliä, mutta mma mailmassa sellaista ei tunneta, kavereille annetaan huimat boonukset kun katkasevat matsissa toisen käden tahallaan, toodeella reilua ja täysin tarpeetonta kidutusta.
Olisin harkinnut linnatuomiota, boonuksien sijaan.
Olen ensimmäisellä kerralla Reemin nähdessäni tiennyt sen roinaavan ja tiedän että mma:n parissa ei puhdasta ukkoa taida ollakkaan, Reemistä se geenienkin takia näkyy vielä selvemmin
Tossahan ei oo mitää järkeä? geenienki takia näkyy vielä selvemmin?
Tuskinpa se käsi olisi katkennut, jos vastustaja olisi niellyt ylpeytensä ja antanut periksi.75 000 $ bonusta käden katkaisemisen ansiosta, niskat nurin ja vainaa, olis varmaan tullut 150 000 $.
Kädetänkö jotain vai mistä kiikastaa?Sorry, The creator of this video has not given you permission to embed it on this domain.
This is a Vimeo Plus feature.