Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ube tulee lyömään Lessulta vintin pimeeks ekalla töötillä mikä osuu. On meinaan iso ero näiden toverusten lyömisessä.

Kauheen kokonen haba Powereemilla!
Niin se vaan menee MMA:ssakin että mitä suurempi haba sen kovempi jätkä, ei muutaku hauista veivaamaan.

Ihan hyviä noi Reem-pätkät, oli hauska katella noita vanhoja Japanin matseja.

Ubereem.jpg

kannattaa lesnarin toivoa ettei ubereem tulee koskaan ufcsiin,muuten tulee turpaan niin että tukka pölisee.jos carwin vajavaisella tekniikalla pelottaa noin paljon niin voit kuvitella mitä saa aikaan kaveri joka osaa muutakin kuin lyödä suojaukseen

kannattaa lesnarin toivoa ettei ubereem tulee koskaan ufcsiin,muuten tulee turpaan niin että tukka pölisee.jos carwin vajavaisella tekniikalla pelottaa noin paljon niin voit kuvitella mitä saa aikaan kaveri joka osaa muutakin kuin lyödä suojaukseen

et ole sitten nähnyt kuinka AO pakittaa kilppariin kun tulee lyöntiä naamaan? :lol2:

Alistair on kehittynyt MMA pelissä paljon parissa vuodessa ja toivottavasti mies valitsee MMA:n ja jättää K-1 matsit pois (unelmointia).

En kiistä etteikö tuo Lessu vs. Reem ei kiinnostaisi aivan molempien omien vahvuuksien takia.
Reemin voitolle rahat laittaisin pelkän pystyosaamisen varaan kaikki. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se kehittynyt ... koossa :) ja eiköhän lessu ole todistanut jo aika hyvin että se vaikuttaa. Taitojen kehityksesta on aika paha sanoa mutta kyllähän hänellä on niitä aina riittänyt vain kunto on ollut kohtuullisen surkea. Saa nähdä onko syynä ollut aina laihdutus 205 vai muut syyt. 195 cm jannulle 205 ei ole mikään kovin kummoinen paino ja jos ei tunnu vakuuttavan niin etsikääpä tuttavapiiristänne vastaavan pituisia jannuja ja kysykää paino.

Lesnar ja AO on suunnilleen yhtä pitkiä kavereita. Jos Lesnar pudottais 205:een niin veikkaan,että suorituskyky heikkenisi merkittävästi. 195cm Overeem ei ollut omassa painosarjassaan kun matsasi 205:ssa vaan 265 sarja on paljon parempi ton pituiselle kaverille.
AG+:Mun tuttava piirissä on muutama pitkä ottelija joista eräs on 196cm ja 112kg suhteellisen pienillä rasvoilla. En ihan nopeasti voisi kuvitella kaveria 93 kiloiseksi.

Overeemhan on tunnetusti ollut jo pidemmän aikaa maailman paras ensimmäisen erän ajan. Mikäli Übereem vs. Lesnar lähitulevaisuudessa järjestettäisiin, olen melko varma että Alistair takoisi voiton 1.erässä pystyssä melko kivuttomasti.

Overeemhan on tunnetusti ollut jo pidemmän aikaa maailman paras ensimmäisen erän ajan. Mikäli Übereem vs. Lesnar lähitulevaisuudessa järjestettäisiin, olen melko varma että Alistair takoisi voiton 1.erässä pystyssä melko kivuttomasti.

oliko vaparissa niitä eriä useampi ku yksi?eikös liddel lyöny overeemin ihan pystyyn?:)

oliko vaparissa niitä eriä useampi ku yksi?eikös liddel lyöny overeemin ihan pystyyn?:)

Mä muistan sen ottelun niin,että Liddell meinasi tipahtaa ensimmäisen 30sek. aikana,joten en nyt ihan pystyyn lyömisestä tiedä ;) Ja sen lisäksi Liddell muistaakseni vei ottelun mattoon.....varmaan siksi kun oli niin ylivoimainen pystyssä.

Mä muistan sen ottelun niin,että Liddell meinasi tipahtaa ensimmäisen 30sek. aikana,joten en nyt ihan pystyyn lyömisestä tiedä ;) Ja sen lisäksi Liddell muistaakseni vei ottelun mattoon.....varmaan siksi kun oli niin ylivoimainen pystyssä.

Pystussä Chuck hakkasi AOn tajuttomaks. Shogun taas hakkasi matossa, AO on hyvä vaan huonoja vastaan sit kun tulee hyvävastus mies luovuttaa henkisesti ja häviää, Overeemilla on 1-1 top 10 voittoa eikä yhtään top 5 voittoa kaikilta top 5 ukoilta tullut kuokkaan ja pahasti, ja niin tulisi Lesnariltakin turpaan.

Pystussä Chuck hakkasi AOn tajuttomaks. Shogun taas hakkasi matossa, AO on hyvä vaan huonoja vastaan sit kun tulee hyvävastus mies luovuttaa henkisesti ja häviää, Overeemilla on 1-1 top 10 voittoa eikä yhtään top 5 voittoa kaikilta top 5 ukoilta tullut kuokkaan ja pahasti, ja niin tulisi Lesnariltakin turpaan.

En mä niin väittänyt etteikö pystyssä sitä ottelua hävinnyt vaan kommentoin sitä ns. pystyynhakkaamista jossa Liddell itse konttaa jo ensimmäisien lyönnin vaihtojen jälkeen ja hetkeä myöhemmin vie ottelun mattoon. AO piiputti aina kun otteli 205:na ja veikkaan,että lesnar 205:na ei voittaisi yhtään ottelua UFC:ssä. Ja mitä tulee herrojen väliseen matsiin niin turha alkaa vetämään mitään juupas eipäs leikkiä. Lesnar on kovempi painija,mutta pystyssä tulisi 100-0 turpaan mutta se tästä aiheesta.
Fedor on silti kingi :D

Kuinka voit verrata Alistajan vanhoja 205 matseja kaverin nykyisiin suorituksiin?

Suositut

Back
Ylös Bottom