- Ikä
- 45
Laitetaas tuon hurrihassuttelun lisäksi tämmöinen toisella tapaa koskettava pätkä Overeemistä :haart:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hauskaahan pojilla näyttää olevan!! Ihan jees muuten, mut mua alkaa enemmänkin vituttamaan toi Overeemin alistaja meininki, varsinkin kun vastaavanlaisia videoita on youtube pullollaan.
Mikä siinä vituttaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn siis.
Mua ei vituta tuollainen, itseasiassa selkeä ylimielisyyskään ei vituta mua mikäli siihen on "varaa", kunhan osaa olla myös rento/hauska eikä liian mulkun oloinen tyyppi. Itseäni vituttaa ennemmin sellainen saatanan sekoilu mitä mm. Charles "Krazy Horse" Bennet harrastaa. Ärsyttävä jätkä.
Charles "Krazy Horse" Bennet
The biggest “name” fighter out of the Ocala gym where Brookins trained was Charles “Krazy Horse” Bennett. Krazy Horse, who has fought some of the sport’s elite and prides himself on not training for fights, became Brookins’ roommate.
“I love him to death,” Brookins said. “I ended up living with him for like six or seven months and that was just wild. Man, if Krazy Horse would have trained he would be phenomenal. He is the only guy I’ve ever known who wouldn’t train a single day and then get big fights. He would smoke the night before his fights. It was wild. I was up every morning at 5 am to train. He only went running with me one time. Him and other people in the house were just barely going to bed when I was getting up in the morning to run.”
Tietenki..
Siis yritin lopettaa tätä offtopickia toteamalla, että tietenki kaikilla on oikeus tykätä mistä ikinä haluavat ja että olet oikeassa. Näköjään ois voinnu olla sanomatta mitään, mutta sori jos kuulostin sarkastiselta.
Overeem ei ole voittanut ketään huippumiestä MMA:ssa. Seuraava matsi UFC:stä pois potkittua Werdumia vastaan ja varmaan Overeem häviää sen.
Ärsyttävä virnuilija muuten koko mies ja leuhka kun mikä vaikkei ole mitään syytä olla edes kovin ylpeä.
Mun on kyllä pakko todeta että Overeem on ainakin omasta mielestä aika kaukana leuhkasta.
Dokkarisarjan kun tsekkas niin nouse itseasiassa aika kirkkaasti yhdeksi omaksi suosikkiottelijaksi.
Edit. Pakko nyt sen verran avautua et mikäs vittu siinä on et jos ei ole mitään hyvää sanottavaa ni sitten ei voi pitää sitä päätään kiinni?? Suoraan sanottuna vituttaa ihan rajattomasti tää jatkuva ottelijoiden haukkuminen täällä. se siis V-I-T-U-T-T-A-A!!!! Oon aina hetken lukematta tätä osiota ja sitte palaan jos vaikka sitä ois fiksumpia kommentteja mut ei.... Ei vittu voi pitää sitä päätään kiinni jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Ne joilla on kiinnostusta jatkaa näitä hiekkalaatikko "mun iskä on kovempi ku sun iskä ritariässän kanssa" juttuja vois jatkaa niitä jossain ihan muualla. VITTU!!! Repee hermo näiden juttujen kanssa.