Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hiukan säkki vastaan Alistajalle, jos olisivat Bobbyn sille antaneet.
Lashley jaksaa ehkä erän painia ja tuossa ajassa Alistaja olis tappanut jo Bobbyn polvillaan.

Tavallaan kyllä ihan ymmärrettävää että vastaan saapuu joku "säkki" koska valmistautumisaikaa ei K-1 turnauksen jälkeen ole kovin montaa viikkoa. Mielummin myös haluan nähdä Overeemin ottelemassa oli vastassa sitten säkki tai ei

Mä taas haluaisin että overeem panostaisi mma uraansa niin että tulisi todelakin vähän vastusta, ei oikeen palvele mun ideologiaa et säkkejä vaan vastaan. Jos mies on niin kova ku hype ni sitten oikeasti todistelua, Carwinikin voisi kierrellä nakkikioskeja ja olla vuosia voittamaton mut ei se oo urheilua sit. Sama ku Anahaimin mighty ducksien omistajat päättäis et tää ei nyt toimi ku isoista rahoista huolimatta ei tuu mestaruuksia änäris ni toisivat sen tiiminsä tänne mestikseen pelaa et saatais sillä ammattilaispoppoolla joka vuos mestiksen mestaruus.

En nyt Japi tiedä, että kannattaako tässä ihan Carwinia käyttää vertailupohjana. Ainoa isompi voitto mikä miehellä on niin tuli Mirriä vastaan, Lesnarillekin hävisi. Overeemillakaan ei toki mitään isompia voittoja ole vuosiin vaparipuolelta, mutta kyllä mies minun silmissäni on kykynsä todistanut. Voitto Brett Rogersista oli melko ylivoimainen, selkeästi parempi kuin mm. Fedorin vastaava.

Varmaan olet myös tietoinen siitä, että jonnin verran on miehellä ollut vaikeuksia saada vastuksia vaparipuolelta. Muistelisin, että itse Fedorin managementti peruutteli kyseisestä matsista vedoten siihen, että AO olisi steroidipelle (mitä toki onkin). Parasta olisi, että saataisiin mies nopeesti ufc:n puolelle. Veikkaisin, että kaikki muut Cainia ja JDS olisi lähinnä suupaloja tälle monsterille ja näitäkin vastaan pitäisin miestä suosikkina.

Lähinnä vertasin sen takia että en näe järkeä kannujen pieksennässä kun miehellä on selkeästi ainekset isoihin otteluihin niin silti juostaan kissanristiäisissä kannuja nöyryyttämässä.

No onhan se niinkin, tosin tämä pätee vain miehen vapariuraan menneiltä parilta vuodelta. Kickboxing:ssa ei paljon kovempia meriittejä taas voisi parin vuoden sisään hankkia ja veikkaan, että osaltaan se on ollut esteenä miehen vapariuran kannalta. Varsinkin ufc:sä otteleminen ei tule toteutumaan niin kauan kun mies haluaa potkis matseja ottaa. Lisäksi mies on käsittääkseni mieltynyt Japaniin, sinne kun ufc alkaisi tekemään aluevaltausta niin AO olisi melkoinen valttikortti.

No olisivathan overeemin jo viime vuosienkin vastustajat voineet olla kovempia. No kyllä se tilanne siitä nyt muuttuu, eikä meillä faneilla ole mitään hätää. Onhan Overeem sellaisen vaparipromootion rosterilla, jolla on Kovatasoisin HW luokka. Niin pysytäänhän optimistisina , kun eihän meillä pitäisi olla pillittämisen aihettakaan.

Eipä tuolla Strikeforcessakaan Overeemille ole mielestäni muita järkeviä vastustajia kuin Fedor ja Werdum. Werdumkin vain siksi, että onnistui Fedorin voittamaan. Toki tuo Antonio Silva vois olla mielenkiintoinen vastus myös, mutta tarttis kyllä vielä yhden isohkon voiton ja sama pätee Barnettiin, jos koskaan todella matsia edes ottaa. Werdumkin on kuitenkin potkittu ufc:stä huonojen suoritusten saattelemana niin kyllä näkisin, että ufc olisi Overeemille se oikea paikka tehdä itsestään kiistaton ykkönen. Kenties paras olisi, jos kuitenkin Fedorin niittais ennen siirtoa.

edt: sellaista lisäystä vielä tähän, että AO:n ei kyllä minun silmissäni tarttis kuin kaataa kaksi kolmikosta Fedor, Bigfoot ja Werdun ensi vuoden aikana niin olisi kiistattomasti top 2 HW, sen jälkeen kyllä ei Strikeforcella olisi enää mitään tarjottavaa

Eipä tuolla Strikeforcessakaan Overeemille ole mielestäni muita järkeviä vastustajia kuin Fedor ja Werdum. Werdumkin vain siksi, että onnistui Fedorin voittamaan. Toki tuo Antonio Silva vois olla mielenkiintoinen vastus myös, mutta tarttis kyllä vielä yhden isohkon voiton ja sama pätee Barnettiin, jos koskaan todella matsia edes ottaa. Werdumkin on kuitenkin potkittu ufc:stä huonojen suoritusten saattelemana niin kyllä näkisin, että ufc olisi Overeemille se oikea paikka tehdä itsestään kiistaton ykkönen. Kenties paras olisi, jos kuitenkin Fedorin niittais ennen siirtoa.

edt: sellaista lisäystä vielä tähän, että AO:n ei kyllä minun silmissäni tarttis kuin kaataa kaksi kolmikosta Fedor, Bigfoot ja Werdun ensi vuoden aikana niin olisi kiistattomasti top 2 HW, sen jälkeen kyllä ei Strikeforcella olisi enää mitään tarjottavaa

Mun mielestä Bigfootin kaataminen ei kyllä oikeuta vielä mihinkään. Samaa 9-12 rangea se on kuin Rogerssikin, pitäisi kaataa Werdum tai Fedor imo päästäkseen top 5.

Urheilullisilla syillä ei werdumin lähdön kanssa ollut juuri mitään tekemistä. Taisi ne syyt olla kun ei miehelle suostuttu maksamaan kohtuullista korvausta ottelemisesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Urheilullisilla syillä ei werdumin lähdön kanssa ollut juuri mitään tekemistä. Taisi ne syyt olla kun ei miehelle suostuttu maksamaan kohtuullista korvausta ottelemisesta.

Juuri näin. Werdum hävisi Dos Santosille, mutta niin ovat hävinneet kaikki muutkin UFC:n miehet, jotka ovat hänet kohdanneet. Kyse ei ollutkaan siitä, että Werdum olisi huono, vaan Dos Santos olikin saamarin kova jannu.

Jos Strikeforcen Heavyweight turnaus onnistuu, pidän sitä hyvänä paikkana myös Overeemille. Jos taas Strikeforce ei onnistu järjestämään otteluita, kannattaa Overeemin siirtyä UFC:hen, koska siellä kukaan ei voi keksiä tekosyitä kun ei halua otella häntä vastaan.

Jos taas Strikeforce ei onnistu järjestämään otteluita, kannattaa Overeemin siirtyä UFC:hen, koska siellä kukaan ei voi keksiä tekosyitä kun ei halua otella häntä vastaan.

Mitä noita dokkareita on seurannut, niin Overeem on jo sen luokan stara Japanissa, että ei varmasti kannata siirtyä yksisuuntaisella sopparilla UFC:hen. Kun Strikeforce sopimus loppuu, niin on mielenkiintoista nähdä mikä on seuraava siirto.

Mitä noita dokkareita on seurannut, niin Overeem on jo sen luokan stara Japanissa, että ei varmasti kannata siirtyä yksisuuntaisella sopparilla UFC:hen. Kun Strikeforce sopimus loppuu, niin on mielenkiintoista nähdä mikä on seuraava siirto.

Joo, ihan hyvä pointti. Lähinnä ajattelen siltä kannalta, että saisi hyviä matseja aikaan.

Mun mielestä Bigfootin kaataminen ei kyllä oikeuta vielä mihinkään. Samaa 9-12 rangea se on kuin Rogerssikin, pitäisi kaataa Werdum tai Fedor imo päästäkseen top 5.

Pointti olikin, että pitäisi kaataa kaksi nuista kolmesta mainitsemastani nimestä. Esimerkiksi, jos Overeemn nyt vuoden 2011 aikana ottaa kaksi matsia esim. Silvaa ja Fedoria vastaan voitokkaasti niin mielestäni mahdotonta olla rankkaamatta miestä vähintään kakkoseksi. Muutenkin tuossa kohtaa, jos Cain jatkaa tappiotonta putkeaan niin on melko mahdotonta rankata kumpaakaan toisensa yläpuolelle.

Jos Overeem voittaa vielä Dream vyön, niin tuleva UFC sopimus vain suurenee. Ei sillä mitään kiirettä 'exclusive' soppariin ole. Tietysti täytyy säilyä voitokkaana.

Mahtaakohan Overeem haluta UFC sopparia? Kuten sanottu, kaveri takoo Japanissa varmaan rahaa ihan pirusti ja siellä sitä fania riittää. UFC soppari varmasti rajoittaisi omia bisneksiä ja estäisi eri organisaatioissa/lajeissa ottelemisen (k-1 potkunyrkkeily).

e. Kunhan nyt näkisi Overeemin ottamassa vaparimatsia, edes jotain top10 ottelijaa vastaan.

Itse ainakin olen ymmärtänyt Overeemin suunnitelman menevän nyt K1 voiton jälkeen, että puolustetaan SF titteliä ja loppujenlopuksi yritetään UFC tsämpiksi. Näin on mielestäni noissa dokkareissa maininnut. Ja nytkun K1 on voitettu, siellä ei tarvitse matsata enää, poislukien varmaan ensivuoden GP:ssä taas.

Itse ainakin olen ymmärtänyt Overeemin suunnitelman menevän nyt K1 voiton jälkeen, että puolustetaan SF titteliä ja loppujenlopuksi yritetään UFC tsämpiksi. Näin on mielestäni noissa dokkareissa maininnut. Ja nytkun K1 on voitettu, siellä ei tarvitse matsata enää, poislukien varmaan ensivuoden GP:ssä taas.

Mä käsitin Overeemin jutut silleen et jos se voittaa ton K-1 mestaruuden ei se mene sinne enää, toivottavasti pitäisi paikkaansa ja muuttuisi täysipäiväiseksi mma fighteriksi. UFChen ja sit sais korkean tason vastuksia ja loppuis Lashleyt ja Arlovskit.

Olishan se kiva nähdä Overeem UFC:s, en vaan jaksa uskoa että tulisi vyötä siellä saamaan. Vapari on kuitenkin niin eri laji että Overeemilla olisi varmasti ongelmia noiden top5 kaverien kanssa. Cainilta ja JDS:ltä tulisi varmasti kuokkaan. Parempi vaan että se vetää noita "kannuja" vastaan ja tekee Fedorit, sitten jengi voi elää siinä uskossa että se olis paras :. UFC = NHL, Strikeforce= mestis . Loistava tuo japin nakkikiska vertaus, Overeem vois päivystää kioskilla koko illan ja hankkii itelleen 50-0 recordin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom