Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tuolla Strikeforcessakaan Overeemille ole mielestäni muita järkeviä vastustajia kuin Fedor ja Werdum. Werdumkin vain siksi, että onnistui Fedorin voittamaan. Toki tuo Antonio Silva vois olla mielenkiintoinen vastus myös, mutta tarttis kyllä vielä yhden isohkon voiton ja sama pätee Barnettiin, jos koskaan todella matsia edes ottaa. Werdumkin on kuitenkin potkittu ufc:stä huonojen suoritusten saattelemana niin kyllä näkisin, että ufc olisi Overeemille se oikea paikka tehdä itsestään kiistaton ykkönen. Kenties paras olisi, jos kuitenkin Fedorin niittais ennen siirtoa.
edt: sellaista lisäystä vielä tähän, että AO:n ei kyllä minun silmissäni tarttis kuin kaataa kaksi kolmikosta Fedor, Bigfoot ja Werdun ensi vuoden aikana niin olisi kiistattomasti top 2 HW, sen jälkeen kyllä ei Strikeforcella olisi enää mitään tarjottavaa
Urheilullisilla syillä ei werdumin lähdön kanssa ollut juuri mitään tekemistä. Taisi ne syyt olla kun ei miehelle suostuttu maksamaan kohtuullista korvausta ottelemisesta.
Jos taas Strikeforce ei onnistu järjestämään otteluita, kannattaa Overeemin siirtyä UFC:hen, koska siellä kukaan ei voi keksiä tekosyitä kun ei halua otella häntä vastaan.
Mitä noita dokkareita on seurannut, niin Overeem on jo sen luokan stara Japanissa, että ei varmasti kannata siirtyä yksisuuntaisella sopparilla UFC:hen. Kun Strikeforce sopimus loppuu, niin on mielenkiintoista nähdä mikä on seuraava siirto.
Mun mielestä Bigfootin kaataminen ei kyllä oikeuta vielä mihinkään. Samaa 9-12 rangea se on kuin Rogerssikin, pitäisi kaataa Werdum tai Fedor imo päästäkseen top 5.
Itse ainakin olen ymmärtänyt Overeemin suunnitelman menevän nyt K1 voiton jälkeen, että puolustetaan SF titteliä ja loppujenlopuksi yritetään UFC tsämpiksi. Näin on mielestäni noissa dokkareissa maininnut. Ja nytkun K1 on voitettu, siellä ei tarvitse matsata enää, poislukien varmaan ensivuoden GP:ssä taas.