Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää ottaa kunnolla kasvua mukaan piikille, niin saa ridgen leuan, eikä ole huolia enää. Mä väitän, että overeemi ois mestari, ellei se olis lasileuka.
sori nyt vissii tyhmä kysymys mut mikä ihmee "ridgen leuka" ? :lol2:
Pitää ottaa kunnolla kasvua mukaan piikille, niin saa ridgen leuan, eikä ole huolia enää. Mä väitän, että overeemi ois mestari, ellei se olis lasileuka.
Lasileuallahan nyt ei ole pahemmin tekemistä sen itse leuan kanssa. Veikkaan että jos asennetaan Ridgen leuka Overeemille, niin se vaan tipahtaa helpommin :D
Joku sanoi Sherdogilla osuvasti, että Big Ben oli Overeemille kuin jonkun videopelin final boss. Sitä pitää lyödä satoja kertoja, että se kuolee, mutta sen ei tarvitse osua kuin kerran niin häviät.
Vitut leuasta, jos vaan sais Ridgen one punch ko powerin arsenaaliin.
Hahaha kuulostaa samanlaiselta tilitykseltä kuin ne Youtuben "Hitler kuulee..." -pätkät.... Ihme ettei kukaan muuten ole tehnyt sellaista pätkää missä Aatu aikoo katsoa edellisen illan matsin ja odottaa brutaalia tyrmäystä Overeemilta. :DAntakaa nyt vittu sustaa sille saatana mun psyyke ei kestä näitä sen häviöitä. Odotin tuota potkunyrkkeilyjumalaa ufc:hen vuosia ja nyt sen kuivuneen miehen hakkaa jo mitkä tahansa vitun säkit. Roinat koneeseen ja kaikki tai ei mitään
Hah niin hauskaa oli katsoa taas miten roinaa vietiin. Hyvää settiä tässä samassa ketjussa toukokuusta heinäkuuhun kun fanit kritisoivat mauler>bonesin arviota että Gussekin veisi roinaa, ja minun mielipiteitä kuinka ne ovat vääriä ja lihaksilla ollaan taas menossa mestaruuteen. Overeem ei ole voittanut juurikaan toppeja vuosikausiin mutta usko on silti kova faneilla kun lihakset on isot. Cainikin kaatuisi ja tällä sivullakin joku kehui että jos olisi leukaa niin olisi saletti mestari ;)
Varmaa rahaa kun veikkaa Overeemin tappiota, fanit sokaistuneet make-believe belteistä ja uskovat että Overeem pärjää.
Hah niin hauskaa oli katsoa taas miten roinaa vietiin. Hyvää settiä tässä samassa ketjussa toukokuusta heinäkuuhun kun fanit kritisoivat mauler>bonesin arviota että Gussekin veisi roinaa, ja minun mielipiteitä kuinka ne ovat vääriä ja lihaksilla ollaan taas menossa mestaruuteen. Overeem ei ole voittanut juurikaan toppeja vuosikausiin mutta usko on silti kova faneilla kun lihakset on isot. Cainikin kaatuisi ja tällä sivullakin joku kehui että jos olisi leukaa niin olisi saletti mestari ;)
Varmaa rahaa kun veikkaa Overeemin tappiota, fanit sokaistuneet make-believe belteistä ja uskovat että Overeem pärjää.
Kai sitä saa kannattaa ketä haluaa?
Totta kai saa, mutta ei kannata tarttua ton trollin provoihin. Reemin matseja on aina kiva kattoa vaikka "omissa" koliseekin nykyään vähän turhan usein. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä