Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää ottaa kunnolla kasvua mukaan piikille, niin saa ridgen leuan, eikä ole huolia enää. Mä väitän, että overeemi ois mestari, ellei se olis lasileuka.

Pitää ottaa kunnolla kasvua mukaan piikille, niin saa ridgen leuan, eikä ole huolia enää. Mä väitän, että overeemi ois mestari, ellei se olis lasileuka.

sori nyt vissii tyhmä kysymys mut mikä ihmee "ridgen leuka" ? :lol2:

sori nyt vissii tyhmä kysymys mut mikä ihmee "ridgen leuka" ? :lol2:

veikkaan että
home_img4.jpg

Mikä lie ollut syynä Reemin game plan muutokseen? Mieshän ei ole koskaan ollut miköän huippunyrkkeilijä, vaan menestys on perustunut K1:ssä ja vaparissa enemmän clinchiin (ja vaparissa GnP:hen). Viimeisissä otteluissaan on kuitenkin koittanut pitää etäisyyttä ja potkunyrkkeillä ilman clinchin apua eikä ole koittanut viedä maihinkaan, poikkeuksena ottelu Miriä vastaan.

Lasileuallahan nyt ei ole pahemmin tekemistä sen itse leuan kanssa. Veikkaan että jos asennetaan Ridgen leuka Overeemille, niin se vaan tipahtaa helpommin :D

Joku sanoi Sherdogilla osuvasti, että Big Ben oli Overeemille kuin jonkun videopelin final boss. Sitä pitää lyödä satoja kertoja, että se kuolee, mutta sen ei tarvitse osua kuin kerran niin häviät.

Joku sanoi Sherdogilla osuvasti, että Big Ben oli Overeemille kuin jonkun videopelin final boss. Sitä pitää lyödä satoja kertoja, että se kuolee, mutta sen ei tarvitse osua kuin kerran niin häviät.

pFPyb.gif

Yks voitto vielä Benille ja uusinta Cainia vastaan. Tuomari munasi ensimmäisen matsin, mutta trt-Ben on tulossa eikä Cain pysty juoksemaan karkuun kovin pitkään. Riittää että Ben osuu kerran niin Cain on unten mailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Antakaa nyt vittu sustaa sille saatana mun psyyke ei kestä näitä sen häviöitä. Odotin tuota potkunyrkkeilyjumalaa ufc:hen vuosia ja nyt sen kuivuneen miehen hakkaa jo mitkä tahansa vitun säkit. Roinat koneeseen ja kaikki tai ei mitään
Hahaha kuulostaa samanlaiselta tilitykseltä kuin ne Youtuben "Hitler kuulee..." -pätkät.... Ihme ettei kukaan muuten ole tehnyt sellaista pätkää missä Aatu aikoo katsoa edellisen illan matsin ja odottaa brutaalia tyrmäystä Overeemilta. :D

Hah niin hauskaa oli katsoa taas miten roinaa vietiin. Hyvää settiä tässä samassa ketjussa toukokuusta heinäkuuhun kun fanit kritisoivat mauler>bonesin arviota että Gussekin veisi roinaa, ja minun mielipiteitä kuinka ne ovat vääriä ja lihaksilla ollaan taas menossa mestaruuteen. Overeem ei ole voittanut juurikaan toppeja vuosikausiin mutta usko on silti kova faneilla kun lihakset on isot. Cainikin kaatuisi ja tällä sivullakin joku kehui että jos olisi leukaa niin olisi saletti mestari ;)

Varmaa rahaa kun veikkaa Overeemin tappiota, fanit sokaistuneet make-believe belteistä ja uskovat että Overeem pärjää.

Hah niin hauskaa oli katsoa taas miten roinaa vietiin. Hyvää settiä tässä samassa ketjussa toukokuusta heinäkuuhun kun fanit kritisoivat mauler>bonesin arviota että Gussekin veisi roinaa, ja minun mielipiteitä kuinka ne ovat vääriä ja lihaksilla ollaan taas menossa mestaruuteen. Overeem ei ole voittanut juurikaan toppeja vuosikausiin mutta usko on silti kova faneilla kun lihakset on isot. Cainikin kaatuisi ja tällä sivullakin joku kehui että jos olisi leukaa niin olisi saletti mestari ;)

Varmaa rahaa kun veikkaa Overeemin tappiota, fanit sokaistuneet make-believe belteistä ja uskovat että Overeem pärjää.

Poimintoja tuolta Souza VS Mousasi sivustolta. Näyttää siltä että suurin osa on ollut sitä mieltä että tiukka matsi tulossa ja Overeemin leuka voi hyvinkin pettää. Missä ne kaikki viestit on mihin sää tän viestin perustat?
Yhtään selvää viestiä en löytänyt jossa lukisi kuinka Overeem hakkaa Rothwellin kuin pikkulapsen.

Rothwell on hyvä testi Reemille: pää kestää iskua, lyö kovaa takaisin, eikä jäädy henkisesti.
Rothwell KO ja Souza UD.
Overeem- Rothwell matsin voisin odottaa päättyvän ennen täyttä aikaa.
Taitaa olla Rothwellin eka matsi TRT:n jälkeen eli veikkailisin hormonien olevan sen verran sekaisin, että voi tulla selkään ihan siitä syystä. Kannattaa katsoa miltä näyttää puntarilla ennen vedonlyöntiä.
Iso-Ben vaikuttaa olevan kovassa kondiksessa, kaikesta huokuu että testot on varmasti sopivalla levelillä.
Big Ben KO ja Mousasi UD, kivitalot sinne! Tai kaikki, niinku Ipe aikoinaan laittoi kaikki punaiselle.
Moose UD ja Overeem UD. Taitaa olla tälläkin joku 34 kertoimena Paffilla. Reemi painii Benistä voiton.
Rothwellin subivoitolle 23. kerroin paffilla vois herjalla heittää pari jeniä.
Overeem vs Rothwell. Reemi on kyllä tämän kortin mielenkiintoisin ottelija, ei koskaan tiedä mitä matseissa tulee tapahtumaan. (yleensä joku tyrmätään väkivaltaisella tavalla ) Tästä kun ottaa näyttävän lopetusvoiton niin hypejuna lähtee taas uuteen kiitoon! Rothwell ei kyllä ole mikään säkki, iso mörssäri jonka käsistä löytyy kaatoa.
Kaikesta huolimatta tämä ei ole niin turvallinen match up Reemille mitä Mir oli. Pitäisi olla "helppo" voitto, mutta Reemin leukaan ei vain ole minkäänlaista luottoa enää.
Rothwell ja mousasi tuomariäänin unibet kerroin 97 ei paha. Veikkaisin kyl rothwell jos vie niin tyrmäyksellä
Ja Overeemiä kannatetaan, mutta mikäli Big Ben nappaa tästä voiton, saisi Overeem laittaa hansikkaat naulaan. Voitolla olisi vielä kerran sauma päästää haastamaan kärkijoukkoa.
Rothwell voi hyvinkin tiputtaa overeemin koska omaa sen yhden lyönnin tyrmäysvoiman. Asenne tuntui myös olevan kohillaan kun kattoi ennakoita ja luulen että paineet on overeemilla.
Täs voi tulla yllätys(jota toivon koska lyönyt siitä vetoa
Overeemia kannatetaan taas, mutta huomaan että juurikin Overeemin matsit jännittää melkeinpä eniten. Koskaan ei tiedä, että kuka tipahtaa.
Toivottavasti Rothwell ei onnistu tyrmäämään, koska muuten Reemin kannattaisi harkita jotain muita kuvioita pikku hiljaa.

Älä nyt sotke faktoja keskusteluun!

Älä välitä, Japilla on vaan jäänyt paha mieli, kun se luuli että Lesnar on MMA:n The Next Big Thing, samalla kun Reem näytti jokaiselle, että se on pelkkä lasimaksakannu, jonka taidot ei riitä mihinkään, kun ei ole kokoetua ja saa riepotella lähes 50v LHW Couturea.

en oo mikään reem fani enkä kyl heitteri mut kyl sen menestystä ois toivonu ton hwn suhteellisen naurettavan tilanteen takia. oon joka kerta uskonu reemiin ja revenny siinä vaiheessa kun se taas tyrmätään. taidot riittäis kärkeen mut leuka ei ja en usko et siltä löytyis motivaatiota enää tiputella lhwhen

Kai sitä saa kannattaa ketä haluaa?

Totta kai saa, mutta ei kannata tarttua ton trollin provoihin. Reemin matseja on aina kiva kattoa vaikka "omissa" koliseekin nykyään vähän turhan usein. Ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä :)

Tästä syystä se on yksi parhaiten palkatuista mma ottelijoista koko maailmassa. Tietysti näiden tappioiden myötä palkkauksesta varmaan neuvotellaan uudestaan, mutta kiinnostavuus ja valovoima on kuitenkin sitä luokkaa että halvalla ei tarvitse koskaan matsata oli se sitten Ufcssa taikka pienemmissä organisaatioissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom