Luultavasti vaikuttaa se, että jos itse ei ymmärrä tekniikasta mitään tai ei ole koskaan harrastanut vastaavaa, niin ei sitä huomaa erilaisia hienouksia toisessakaan. Terve määrä egoa ei ole kadonnut treenisalilla.
Toisekseen sit toki ihan sitä on monella mukana, että fanilasit päässä nähdään ottelija eri tavalla. Iän myötä ei itse jaksa suhtautua niin suurella tunteella kehenkään, niin sitä huomaa pitävänsä lajin seuraamisesta enemmän.
Fanittaminen on ihan jees. Mutta jos kovin suurella tunteella suhtautuu urheilijaan, niin lajista keskustelu kärsii usein sen vuoksi että persoona änkeää henkilökohtaisuudet mukaan. Ei esimerkiksi Overeemin fani
huonone ihmisenä sen myötä, että tuleeko Reemille menestystä tai ei. Toki pitää muistaa, että ennustaminen tai otteluiden lopputulosten lupailu saattaa johtaa shitstormiin.
Jos nauttii laadukkaista matseista, niin kyllä niistä jää mieleen myös ottelijoiden hyviä puolia. Etenkin Overeemistä, joka vaikuttaisi olevan itsensä suurimpia vihollisia.
Itse ainakin nautin enemmän urheilijoiden onnistumisista, kuin epäonnistumisista (vaikka hymyilyttää nekin ajoittain). Go REEM! vaikka en suurimpia ihailijoitasi olekaan.