Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulkaa sit mussuttamaan ku reemiltä löytyy se top5 voitto..jos sitä jos tätä blaa blaa juttua kyllä riittää,jos niitä kovia voittoja välillä.

Eikä se Werdum edelleenkään käy ? Reem hakkas Werdumin joka on nyt menossa tittelimatsiin.

Hauskintahan täällä pakkiksella on se että käytännössä kaikki ottelijat mestareiden takana on säkkejä. Esimerkkinä JDS joka hävisi kaks kertaa Cainille niin siitäkin tuli paska säkki pakkisraadin mukaan.

minkähän takia jotkut täältä edes seuraa koko lajia, jos lähes kaikki ottelijat on kerta ihan paskoja kannuja/säkkejä/nobodyja

Onko joku sanonu reemiä paskaksi?reemin kovat näytöt puuttuu,ei mielestäni tarkoita et herra olis paska ottelija.pakkis logiikkaa taas parhaimmillaan.

Onko joku sanonu reemiä paskaksi?reemin kovat näytöt puuttuu,ei mielestäni tarkoita et herra olis paska ottelija.pakkis logiikkaa taas parhaimmillaan.

Pakkis-mma logiikalla ottelija on joko a) mestari tai b) säkki. Jopa entinen mestarikin on automaattisesti säkki.

Hakannu kaks entistä mestaria käytännössä näytöstyyliin ja kolmas voitettu Werdum juuri menossa tittelimatsiin. Puuttuuhan ne kovat näytöt edelleen:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakkis-mma logiikalla ottelija on joko a) mestari tai b) säkki. Jopa entinen mestarikin on automaattisesti säkki.

Pakkislogiikalla Cain on ykkonen, sijoilla 2-8 ei ole kukaan. Pari ottelijaa mahtuu Top 10:iin omien mieltymysten mukaan ja muut on sysipaskoja ja haviaisi yleensa snagarijonokahinoissa - jos ei muuten niin kunnon loppumisen takia.

Lesnar tuli matsiin vakavan sairauden ja cainin selkäsaunan jälkeen,mir tuli matsiin 3 kovaa tappiota niskassa,onhan nuo wikistä katottuna kovia suorituksia.

Luultavasti vaikuttaa se, että jos itse ei ymmärrä tekniikasta mitään tai ei ole koskaan harrastanut vastaavaa, niin ei sitä huomaa erilaisia hienouksia toisessakaan. Terve määrä egoa ei ole kadonnut treenisalilla.
Toisekseen sit toki ihan sitä on monella mukana, että fanilasit päässä nähdään ottelija eri tavalla. Iän myötä ei itse jaksa suhtautua niin suurella tunteella kehenkään, niin sitä huomaa pitävänsä lajin seuraamisesta enemmän.
Fanittaminen on ihan jees. Mutta jos kovin suurella tunteella suhtautuu urheilijaan, niin lajista keskustelu kärsii usein sen vuoksi että persoona änkeää henkilökohtaisuudet mukaan. Ei esimerkiksi Overeemin fani
huonone ihmisenä sen myötä, että tuleeko Reemille menestystä tai ei. Toki pitää muistaa, että ennustaminen tai otteluiden lopputulosten lupailu saattaa johtaa shitstormiin.

Jos nauttii laadukkaista matseista, niin kyllä niistä jää mieleen myös ottelijoiden hyviä puolia. Etenkin Overeemistä, joka vaikuttaisi olevan itsensä suurimpia vihollisia.
Itse ainakin nautin enemmän urheilijoiden onnistumisista, kuin epäonnistumisista (vaikka hymyilyttää nekin ajoittain). Go REEM! vaikka en suurimpia ihailijoitasi olekaan.

2x Belfort
Hunt
Werdum
Lesnar
Mir
Igor
Kharitonov
Rogers (kun vielä oli 10-1, voitto 1 erän murhalla)

Mites KB
2x Aerts
Spong
Saki
Badr

Tossako ei ole näyttöjä? Herätys.

Jos ei harrasta vaparia sitä ei voi ymmärtää..way to go.reem pärjää hyvin keskitason kavereille,mut heti ku vastus kovenee ni tukkaan tulee.Mihin teidän mielestä reemin rahkeet riittää?

Jos ei harrasta vaparia sitä ei voi ymmärtää..way to go
näinhän minä en sanonut, vaan: " jos itse ei ymmärrä tekniikasta mitään tai ei ole koskaan harrastanut vastaavaa, niin ei sitä huomaa erilaisia hienouksia toisessakaan."
Esimerkkinä: minä kyllä ymmärrän mitä tarkoittaa jos auto kulkee lujaa, mutta en minä osaa välttämättä teknisiä ominaisuuksia hehkuttaa, kun en tiedä siitä juuri mitään.
Yleiskuvan voi aina luoda, mutta kun mennään hienompaan säätöön, niin se vaatiikin jo sitten ammattilaisen silmää. Tästä syystä menestyväksi valmentaksi tai insinööriksi ei marssita suoraan sohvalta.
Ammattilainen huomaa sellaista mitä ei harrastelija tai rivifani välttämättä huomaa (kuka taas näkee sellaista, mitä ensi kertaa katsova ei välttämättä ymmärrä). Ei se niin vaikeaa ole.

Omasta mielestäni Reemin rahkeet riittää ufc:ssä siihen rosterin parempaan puoliskoon, mutta ei luultavammin mestariksi asti.

kyse oli vaparista,k1 mestaruus on helvetinmoinen saavutus.tuossa listassa on vain yksi kova voitto viimeisen 6v aikana.reemin menestys ufc:ssä on ollut hypeen nähden surkeaa,siksi haluaisinkin keskustelua reemin mahdollisuuksista Top vitosessa.

kyse oli vaparista,k1 mestaruus on helvetinmoinen saavutus.tuossa listassa on vain yksi kova voitto viimeisen 6v aikana.reemin menestys ufc:ssä on ollut hypeen nähden surkeaa,siksi haluaisinkin keskustelua reemin mahdollisuuksista Top vitosessa.

Cain - enpä nää hirveästi muita saumoja kuin että osuisi polvella & lyönnillä hyvin
Werdum - on jo voittanut. Voisi ihan hyvin voittaa uudelleen
JDS - rahat laittaisin JDS:lle mutta ties kuinka pahaa aivovauriota Cain on tehnyt, Reemillä voisi olla ehkä saumaa..
Browne , Silva - on jo dominoinut molempia täysin, Browne matsin ois moni tuomari jo pysäyttäny. Voisi ihan hyvin gameplanillä jopa voittaa ja jättäisi aliarvioinnin pois.
Barnett - en nää Barnetilla mitään saumoja. Reemstruction.

Suositut

Back
Ylös Bottom