Aliens Vs. Predator Requiem - Official Trailer

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se D&D-leffa ainakin oli hirveää kökköä, vaikka miten koetin tykätä :D

En ole kumpaakaan alienit vastaan predatorit -pätkää nähnyt kun ovat niin lyttyyn haukuttuja. Mielestäni alienit muutenkin ovat enemmänkin kotonaan 1:sen ja 3:sen tapaisissa hiippailu-systeemeissä kuin päättömissä räiskinnöissä.

Käytännössä kolmonen oli kuitenkin melkos paska, ja kakkonen tähän mennessä paras.

Katsos kun tämä edustaa sitä herkullista Aliens/predator genreä, niin siitä on tykättävä. En jaksa alkaa winettää jostain asioista, enkä todellakaan vertaa näitä tekeleitä klassikoihin. Otan nämä kerta vihteenä siitä leffa-aiheesta, josta pidän yli kaiken. Se on sama kun katsoo D&D elokuvia; ne on paskasti tehty, surkeat näyttelijät ja vielä surkeampi juoni, mutta kun ne edustava ainoina mahtavaa fantasiasarjaa, niin ne menee yllättävän hyvin alas. Kunhan asennoituu oikein.

Jummarran pointin hyvin.

Itseltä ei tätä Alien&predator taustaa löydy, joten kiksien saaminenkin on hiukan nihkeää. Leffa varmasti antaa jotain niille, ketkä originaaleja leffoja ovat fanittaneet ja nostalginen fiilis nousee pintaan jnejne.. Mulla kasvo vaan kyrpä otsaan :)

Hyvä leffahan toi oli, leffan kuuluukin olla viihdettä jolloin voi heittää aivot narikkaan, jos haluaa miettiä jotain ihme tarkotuksia elämän omituisuuksille(joita joissain elokuvis koitetaan viljellä) niin lukee vaikka filosofiaa. Itse en pidä elokuvista joista koitetaan tehdä jotain taideteoksia, kukaan ei tajua niistä mitää, mut jonku piipertäjäpilviveikkoarvostelijan mukaan siinä on suurempi sanoma. :jaahas:
Ainoastaan se otti päähän, että elokuvis meidän takana oli lauma nuoria vittupäitä jotka mölisivät kovaan ääneen koko saatanan leffan ajan. Voi sitä sen verta käyttäytyä että pitää turpansa kiinni muiden vuoksi, vaikkei itse leffasta pitäisikään.

Oli kyllä paskin leffa miesmuistiin. Olen oikeasti pitänyt kaikista alieneista ja predatorin VHS- nauhan kulutin loppuun, kun oli niin hyvä. Mutta tämä.....

En ole ikinä lähtenyt elokuvista keskenkaiken pois, tänään kuitenkin lähdin. Mielummin olisin katsonut sinkkuelämää marathonia.

Jotkut tykkää jotkut ei. Makunsa kullakin sanoi renki, kun lehmän persettä nuoli. Mutta minusta tuo oli varsin viihdyttävä leffa. Parempi kuin edellinen kohtaaminen, joka sekin oli hyvä.

Ei tosiaan pidä kiistellä leffa mielipiteistä. Mutta sillon vähän korahtaa jos joku menee katsomaan leffaa ja ilmeisesti nähnyt myös aikaisemman osan ja sitten kokee leffan niin huonoksi, että lähtee pois. Maksettu lippu, tietää että kyseessä on mättöleffa ja kävelee pois teatterista.... ::jahas:

Ei Avp2 ollu mitään viiden tähden tekele, mutta kyllä itse fiilistelin muutamia kohtia. Ja halusin nähdä leffan loppuun.

Mikäs siinä nyt oli niin huonoa? Esim Alien 3:n oli aika junnaava leffa ja erityisen suuri pettymys Aliensin jälkeen. :)

Joo ei tässä mollata ketään, joka leffasta tykkää. Kuten joku sanoi, makunsa kullakin.

Itse en saanut leffaan mitään tunnetta. Tarkoitan siis, että minulle oli ihan sama tappaako Alien ihmisen, lampaan vai predatorin ja päinvastoin. Tämän takia elokuvassa ei ollut minkäänlaista jännitystä.
Näyttelijät olivat myös jotenkin surkeita, tai leffa oli tehty niin nopeasti, että reploja ei oltu hiottu. Lähinnä tuli mieleen saippuaoopperat.

Lähdin elokuvasta siinä vaiheessa kun sheriffi muljautteli silmiään sadannen kerran:) En ole oikeasti ikinä aikaisemmin joutunut lähtemän elokuvista kesken leffan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmm, myönnetään kun sanoit, että pelko/kauhu oli poissa, sillä kaikkia tapettiin joka paikassa. Eikä tosiaan ollut ketään jonka esim toivoisi selviävän, paitsi ehkä Predatorin :D Mutta nimihän sen kertoi, kaikki vastaan kaikkia, mitä voi leffalta odottaa.

Hmm, myönnetään kun sanoit, että pelko/kauhu oli poissa, sillä kaikkia tapettiin joka paikassa. Eikä tosiaan ollut ketään jonka esim toivoisi selviävän, paitsi ehkä Predatorin :D Mutta nimihän sen kertoi, kaikki vastaan kaikkia, mitä voi leffalta odottaa.

En ole katsonut vielä ko. leffaa, mutta minä odotan siltä verta ja suolenpätkiä, aivotonta toimintaa jota katsoessa loogisen keskuksen pitää olla totaalisen off-asennossa.

Ilmeisesti ko. leffa on juuri sellainen :eek:

Lähdin elokuvasta siinä vaiheessa kun sheriffi muljautteli silmiään sadannen kerran:) .

Olitkos tennarissa neljän näytöksessä? Sielta pari tyyppiä lähti meneen.

Itse lusin leffan loppuun...ei mikään kaksinen tekele mut viihdytti just sen puoltoista tuntia. Parempi ku ykkönen IMO. Pikkukaupunkiin sijoittuvat leffat on aina sympaattisia. Se metsä oli kyl mahtavan näkönen.

SPOLERIA!!!!: Taas oli se helevetin propakanda tungettu mukaan. Paha johtaja setä tuhos kaupungin, mutta sotilaat vaan oli seurannu käskyjä ja hoivasivat sitte lopussa väsyneitä sankareita. Pitihän pitää huoli et ajattelematon katsoja ei solttuja leimaa ilkeiksi, ku ne palvelee niin uljaasti Irakissaki.
Nykyään joka leffaan ja varsinki action-pätkiin tungetaan tätä soopaa :curs:

:4: - multa. Oli hyvä ja paljon parempi kun ykkönen. Ihmiset oli tehty siihen rooliin mihin kuuluvatkin jos elokuvan nimi on Aliens vs Predator.

Ihan huippua tommonen että luodaan jollekki ihmiselle roolia elokuvan alusta lähtien mutta sitten kun tulee alien/predator nii silmän räpäyksessä "ison" sivuroolin näytteliä kuolee.

Muutenkin K18 takaa heti parempaa toimintaa

Oli kyllä maistuva leffa, vanhempien sarjojen leffojen tuntua saatu mukavasti mukaan, joka oli suuri plussa. Silti odotan alien elokuvaa ennemmin kuin lisää näitä avp leffoja.

:4:

En ole katsonut vielä ko. leffaa, mutta minä odotan siltä verta ja suolenpätkiä, aivotonta toimintaa jota katsoessa loogisen keskuksen pitää olla totaalisen off-asennossa.
Samat oli odotukset ja leffa vastasi niitä. Plussana vielä se että juoni ei ollut yhtä kamala kuin ykkösessä (ikäänkuin se voisi olla :rolleyes:)

Lähdin sillä varauksella katsomaan tätä leffaa, että se olisi melko huono, mutta. Niin vaan kävi, että tämä leffa oli aivan totaalisen paska!

Predator 1, Alien, Aliens <- Miksei tollaisia leffoja tehdä enää!

Hirvee hype siitä, miten tulisi olemaan gorea ja mäiskettä, ja vitut. Katsoessa alkaa pikkuhiljaa puutumaan siihen, että onnettoman Amerikkalaisen highschoolteinin vierestä pomppaa yhtäkkiä verenhimoinen alieni, sitten on closeup kuolaavasta suusta, sitten seuraavaksi näytetään teatraalinen verenpurskahdus ikkunaan/seinälle/kaverin naamalle. Ko. tapahtumasarjaa ei voi mielestäni pitää gorena. Esim. Alien 3, oli sata kertaa ahdistavampi ja rujompi leffa, tämä AvP2 oli niin b-luokan hollywoodmuottiin tehty, että se on niin kliseinen ettei edes naurata.

Summa summarum: Elokuva oli hirveä pettymys, usko meni aikalailla ensimmäisen avp:n kohdalla, ja nyt se meni kyllä totaalisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom