Tuli käytyä kattomassa. Oli jo kauemman aikaa koneella mutta ei tullut katottua kun oli laadultaan suurinpiirtein jostain leffateatterin takarivistä kuvattu... En kyllä odottanutkaan mitään ko. elokuvalta, eipähän tullut pettymystä. Kyllähän tuo huvitti välillä... Pahemmin en välitä moisesta mätöstä. Sanoinkin, että elokuva oli ihan ok niin kauan kunnes siinä alkoi mitään tapahtua.
Ja taas on aihetta tehdä yksi uusi leffa, kyllähän sieltä lopussa taas uusi mutantti putkahti maailmaan...
Tuli sitten tuo käytyä katsomassa. Ennakko-odotukset olivat TODELLA alhaalla, joten leffa tarjosi positiivisen yllätyksen. Ei mikään mestariteos, mutta ei kuitenkaan surkeakaan. Eli sellainen keskinkertainen toimintapätkä, jonka jaksaa kertaalleen katsoa ihan mukavasti, mutta ei sitten enää uudestaan.
Tältä elokuvalta odotin paljon ja juuri mitään en saanu. Ei varmaan Rennykään olisi näin hyvästä aiheesta saanut näin keskiverto/huonoa elokuvaa.
Eli katosottava elokuva mutta paha pettymys.
No perskuta rallaa, hyvähän toi oli....kaikenlaista tuubaa on kyllä tullut katottua, eikä avp kyllä niistä huonoin ole...hyvää mäiskettä ja komeita örrimörrejä....jeah...
Oli kyllä ihan p.aska. Missä vaiheessa ei päästy kunnolla mättämään klasikkolla alien vs. predator. Toivottavasti jatko-osasta tulee kunnon räiskettä ja mättöä ja vihreetä verta ja alien happoja ympäriinsä. Sittehän siihen voisi lisätä vaikka Terminator 3 fembotin ja ehkä myös Mauri Pekkarisen.
Mä ainaki lämpenin tohon leffaan. Varsinki se yks predatodi oli aika äijä, lahtas niit alieneja tyylillä, en tiiä mitä jengi tolta odotti, mutta ite kuvittelin sen olevan just tollasta. Ehkä vähän lyhyen tuntunen kun kesti niin kauan ennen kuin kunnon mäiske alko. Ja kyllähän se jatko-osakin pitää käydä kattoo.
Katoin ensiksi predator 1:sen ja 2:sen, ja sitten ton. Predator 1:nen sai 4/5 tähteä, 2:nen 3/5 ja toi AvP sai kyllä 1½/5. Oli aika shitti, vaikken mitään odottanutkaan. Noitten leffojen idea on mun mielestä hyvä, toivottavasti tulis vielä jatko-osa, jonka ohjais joku jolla on vähän järkeä päässä.
Toi predatorII on mun mielestä noista kolmesta se jätteisin..
Mutta kyllähän se on tosi, että ei tota AvsP voi verrata PredatorI:en mitenkään Mutta itse en ainaskaan leffasta ton kummosempaa odottanutkaan.
Toi leffa romutti kerralla mun käsityksen leffahistorian cooleimmista olennoista. Ennen tota leffaa pidin predatoreja parhaina olentoina mitä on leffoissa nähty. Mutta toi leffa romutti sen käsityksen alkuunsa. Alienithan vei niitä predatoreja miten vaan. Ihmisetkin pärjäsivät paremmin alieneita vastaan alien leffoissa kuin predatorit tässä leffassa. Ainoastaan sillä yhdellä predatorilla oli edes vähän asennetta ja sekin selvisi niistä parista kohdasta tuurilla. Ei olisi pitänyt katsoa koko leffaa. Toivottavasti tosta tulee jatko-osa, jossa selviää, että noi matsia ottaneet predatorit olivat jotain kuoleman kynnyksellä olevia predator-vanhuksia ja halusivat kuolla kunniakkaasti. Mut se ideahan tais kyllä olla, että ne olivat nuoria kokemattomia predatoreja miehisyyskokeessaan... Mut olis ne silti voineet pärjätä paremmin... petkele..
No mutta sehän siinä oli ideanakin mun mielestä että alienit ovat se ultimate-tappokone joita vastaan predatoritkin ovat yleensä hätää kärsimässä. Ja jokainen alientappo on kova saavutus. Laittoihan ne predatorit sitäpaitsi aika lailla alieneitakin pinoon ennenkuin kuolo koitti..eikös tossa leffassa vielä predatoreilta puuttuneet pitkään ne olkapäätykit? No oli miten oli, ihan viihdyttävä leffa mutta ei kyllä tosiaankaan niin hyvä kuin mitä tuosta olisi voinut tulla vähän vähemmän mainstream-juonella. Kauaksi ollaan tultu ensimmäisen Alienin kauhutunnelmista..