Alfred J.Kwak

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Minä poika loiskin,lammikossa loiskin hiukan matkataan, tulen kohta poiskin" :hyper: On kyllä niin superlegendaarinen sarja, että ei helposti legendaarisempaa löydy. Muistan vieläkin sen alkuvideon missä se vierähtää sieltä pesästä pois ja kasvaa siinä kävellessä :thumbs:

PeKsE sanoi:
"Minä poika loiskin,lammikossa loiskin hiukan matkataan, tulen kohta poiskin" :hyper: On kyllä niin superlegendaarinen sarja, että ei helposti legendaarisempaa löydy. Muistan vieläkin sen alkuvideon missä se vierähtää sieltä pesästä pois ja kasvaa siinä kävellessä :thumbs:

WOOT?!?1
mä oon aina luullu tähän hetkeen asti että siinä sanotaan että "hiukan malttakaa"

:rock: Alfred J. Kwak oli kyllä paras, taitaa vieläkin löytyä muutama jakso kaseteilta. Rupes vaan ihmetyttämään se Hitlerin näkönen varis, eihän sitä silloin tenavana oikein tajunnut. Jotkut jaksot jäi mieleen... yhessä Kwak ja sen kaverit pöllii sen variksen kaikki kultarahat, toisessa ne on jossain vankityrmässä ja kolmas jakso tais sijoittua talvisiin maisemiin. Piru kun ei muista :)

Sais tulla vielä uudestaan telkusta :thumbs:

kääk :(

Hei,

dvd:stä en tiedä - YLE ei voi julkaista muiden tuottamia ohjelmia.
Uusintaa ei valitettavasti ole tulossa.

Terveisin,
Minna Saarinen
YLE Viestintä

soulsick sanoi:
kääk :(

Hei,

dvd:stä en tiedä - YLE ei voi julkaista muiden tuottamia ohjelmia.
Uusintaa ei valitettavasti ole tulossa.

Terveisin,
Minna Saarinen
YLE Viestintä
Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Miltä kanavalta se alunperin tuli silloin aikoinaan?

Turisas sanoi:
Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Miltä kanavalta se alunperin tuli silloin aikoinaan?

Sarja tuli kakkoselta silloin joskus. YLE:llä oli kolme esitysoikeuta sarjaan, ja kaikki on käytetty, eli sarjaa ei nähdä enää. Voi itku. :wall:

soulsick sanoi:
Sarja tuli kakkoselta silloin joskus. YLE:llä oli kolme esitysoikeuta sarjaan, ja kaikki on käytetty, eli sarjaa ei nähdä enää. Voi itku. :wall:
:itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki 52 jaksoa löytyy koneelta. Aivan loistavaa krapula viihdettä. Myös silloin kun lapsettaa on alfred aivan loistava. Tätä tuli myös pienempänä katsottua ja paljon

Alfred :rock:

Oi miten mahtavaa! Yleensä tulee oltua salilla tuohon kellonaikaan, nyt täytynee siirtää reeniä hieman myöhäisemmäksi että näkee Alfredin. Ja Tao-Taon... <3

:rRupes vaan ihmetyttämään se Hitlerin näkönen varis..

Se oli korppi, mutta Hitler-viikset sillä oli ja sehän perusti jonkilaisen "natsipuolueenkin" ja pääsi muistaakseni diktaattoriksi. Lapsille tarkoitetuksi sarjaksi tuo oli sisälsi aika rankkoja teemoja.

Se oli korppi, mutta Hitler-viikset sillä oli ja sehän perusti jonkilaisen "natsipuolueenkin" ja pääsi muistaakseni diktaattoriksi. Lapsille tarkoitetuksi sarjaksi tuo oli sisälsi aika rankkoja teemoja.
mä muistan tuon.
"korppi on oikeus!"

alfred oli kova jätkä.tosin ekaa jaksoa en uskalla katsoa,allun vanhempien kohtalo toisi vain tipan linssiin :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom