Alfred J.Kwak

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Ketkä muistavat tämän hellyyttävän, joskin toisinaan aika surullisen ja haikean piirretyn, jossa oli mukana myös hiukan poliittisiakin vivahteita? Kyseessä on yksi minun kaikkien aikojen suosikkisarjoistani. Olen yrittänyt joka paikasta etsiä Jodokus-videoita tai DVD-levyjä, mutta ei ole tärpännyt. Netistäkään ei ole löytynyt.

Voi niitä aikoja, yksi legendaarisimmista lastenohjelmista. Aivan mahtava sarja, kaikki pokemonit ja dickmonit kalpenee tämän vaijarin rinnalla :love:

Tosi reteä sarja. Tuli seurattua töllöstä kyllä joka kerta.

Joskus pienempänä tuli Alfred J. Kwakia katseltua, olisi ihan kiva jos tuo tulisi joskus uudestaankin telkkarista.

Kyl oli hyvä sarja! Toi on niitä hyvätahtoisia piirrettyjä, joita ei enää pahemmin tuu teeveestä. Kattokaapa huviksenne, mitä skeidaa nykyään lapsille näytetään. Joka piirretyssä pelkkää tappamista ja juonet on ihan perseestä, ei niitä aikuinenkaan tajua.
Alfred, Smurffit, Muumit, noista ei paljoo piirretyt parane! (siis lapsille tarkoitetut)
Nykyään on ihan säpinässä kun kattoo South Parkia tai Simpsoneita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, ennen ei ollut väkivaltaa vaan pelkoa. Melkein joka sarjassa oli joku pelottava mörkki joka teki pahojaan.

Kyllä tuli itsekkin katottua naperona kovasti kuulemma. Mieleen muistu myöhemmin hyvin yks jakso, kun oli joku juoksukisa. Toinen sitten varasti jotain norsuille tarkotettuja lääkkeitä (doupinkia). Sai aina pillerin otettua hirveen buustin ja boostin lopetettua uus nappi. No kaveri voitti sitten, mutta palkintopallilla rupes muuttumaan norsuksi sitten. En muista miten loppu :D

Oli se douppaaja varmaan se musta varis, eihän meidän Alfred syyllistyisi vilppiin. Mitä myyrä isäkin sanoisin. Huippu sarja :) Siinä oli välillä aika synkkiäkin fiiliksiä.

Mä muistan jakson missä Alfred putosi kaivoon. Aivan järjettömän surullinen episodi, taisi kestää monta jaksoa :(

Mäki muistan ton douppausjakson osittain (ja erittäin hämärästi). Enpä tainnu olla kauheen vanha ku tota katoin.

Olen samaa mieltä, että ihme paskaa lapsille nykyään suunnataan. Sarjat ovat typeriä, huonosti piirettyjä&dubattuja ja juonettomia.

Alfred oli kyllä loistava ja fiksu piiretty. Sarja oli myös siitä hyvä, että aikuisetkin pystyivät sitä seuraamaan. Kaikki jaksot tuli tietenkin katsottua.

Korppi on oikeus!

yani sanoi:
Alfred oli ainut pikkuankoista joka selvisi elossa. Ankkavanhemmatkin kuoli. : :( :itku:

Niinpä. Olin ittekin skidi, kun se sarja ekan kerran tuli, ja muistan hyvin kun sen porukat delas. Ei hemmetti mä olin paskana sen jälkeen. Traagista sittii, mutta hyvä sarja. :(

Tulihan sitä tuotakin katsottua, en muista kyllä paljoakaan kun olin aika vaahtosammutin silloin kuin se tuli, milloin se sitten olikaan, olisiko ollut joskus ysärin alussa? Hämärästi mieleen muistuu joku jakso jossa Alfred J. Kwak:in partiojoukkue kisasi purjeveneillä jotain varpusmaan tms. joukkuetta vastaan. Siinä sitten Alfred lavastettiin syylliseksi laivan sabotoimiseen, se oli mun mielestä tosi epäoikeudenmukaista. Kai sitten kaikki kuitenkin päättyi onnellisesti :)
Hitto kun tuli taas nostalginen fiilis kun tätä kirjoitti.

En muistanu sarjasta mitään, mutta sitten googletin sarjan tunnarin soittoäänenä ja kuuntelin sitä niin kuulosti heti tutulta. Sitten kävin vielä jollain sivuilla kattomassa vähän kuvia niin tutun näköstä oli porukka. Minkähänlaisia määriä YLE tarvitsisi palautetta reagoidakseen millään lailla, jos alettaisiin pyytää esim Alfredia takaisin ruutuun?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom