Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lesukov menee raskaaseen sarjaan ja noi 2 on jotakin täyteohjelma sakkia ..

Lesukov nyt on ainakin ilmoittautunut alle satkuun ja Valliant yli satkuun. Lesukovihan on lyhyttä sorttia ja varmasti painaakin KIREENÄ alle satkun. Olen siis mahdollisesti samaan aikaan lavalla Lesukovin kanssa...

Lesukov nyt on ainakin ilmoittautunut alle satkuun ja Valliant yli satkuun. Lesukovihan on lyhyttä sorttia ja varmasti painaakin KIREENÄ alle satkun. Olen siis mahdollisesti samaan aikaan lavalla Lesukovin kanssa...

oho , on se jännä miten noin paksun olone kaveri puristetaan alta sata kiloseks ... ton on siis oltava todella pätkä ,ei kumminkaa iha niin lyhyt ku lee priest? kumminki priest pärjäili hyvin olympiois,vaikka olikin lähes kääpiö ..tosin suhteellinen lihasmassa näyttää aivan huikeelle ,niin vaikutelma jotakuinkin sama kuin mitä 180/120 kireellä ukolla.. ja tsemii sinne kisoihini! ;)

Onhan tuo lihaisa kaveri mutta voi ziizuz noita rintalihaksia...Tai siis gynoja. Tai siis TISSEJÄ. Puukkoa voi vähän näyttää kyllä. "Treenikaveri" onkin sitten asia sikseen, ei taida ihan täysillä valoilla kulkea.

Miehen kanssa livenä olen posettanu vierekkäin ja voin sanoa,että lihaa oikein pursuaa kyseisestä herrasta.. Hanskat,rinta ja selkä ihan kauhean paksut!! Fiilis oli khyl aika pienehkö,ku siinä koitin vieressä elvistellä =S

Mainittakoon ensin,että arvostan kummankin herran fysiikkaa ja tuloksia:rock:

Olin itse ko. tapahtumassa katsojana ja oli tilaisuus seurata Lesukovia melko läheltä.Nuoreksi mieheksi hän on melko kovassa kunnossa,mutta ei vielä massamonsteri luokkaa kuitenkaan.Jos vaikka vertaa mr.olympian "pikkumieheen" R.Rockeliin,niin ero on suuri.
Oman arvioni mukaan Lesukovin tulisi saada lisää lihaksia epäkkäisiin,olkapäihin,hanskoihin ja myös selkään - jos massamonsteriksi halajaa.

Se mikä Lesukovissa herättää mielenkiintoa,on hänen voimansa suhteessa varsinaisiin massamonstereihin.Lesukov tekee esimerkiksi videolla penkkiä hyvään tyliin isolla painolla:8x200kg(lopussa pieni apu),kun taas itse massamonsteri kunkku R.Coleman tekee videollaan (vain?) 5x220kg (pienellä avulla)!

Jos Lesukov pysyy terveenä eikä tule harjoittelua rajoittavia loukkaantumisia,niin 10 vuoden kuluessa on lupa odottaa suurempaa lihamäärää ja todella vahvaa pro-ukkoa (:rock:).Pituutta saisi miehellä olla enemmän,mutta kukin pelaa niillä korteilla mitä on.

^ Sillä ei ilmeisesti ole mitään merkitystä millaisia painoja kykenee liikuttelemaan. Lueskelin tässä jokin aika sitten ulkomaisia foorumeja ja eräs henkilö siellä teki varsin hyvän pointin.
i´ve never seen jay squat more than 4 plates and leg press more than 10 plates,yet i know a few local amateur bodybuilders who squat 600 pounds regularly with not even half his leg development...

^päivänselvää, itsekin nähnyt monesti kun samaikäiset tekee penkkiä mitensattuu isommilla painoilla kuin minä, mutta silti ei löydy tissistä pihviä.

^ Sillä ei ilmeisesti ole mitään merkitystä millaisia painoja kykenee liikuttelemaan. Lueskelin tässä jokin aika sitten ulkomaisia foorumeja ja eräs henkilö siellä teki varsin hyvän pointin.

Kehonrakennus on enemmän taito- ja tekniikkalaji kuin voimalaji. Jaska on aika monessa pätkässään sanonu, että hän kyllä pystyy tarvittaessa isommilla painoillakin tekemään no problem, mutta pienet painot käy paremmin itse lihaksiin.

Sama se on tuolla Lesukovilla. Jengi ihmetteli suu auki jätkän hauiskääntöpainoja jossain pätkässä. Jokaisella salilla löytyy sällejä jotka kääntää aina ne 10-15 kiloset tangon päissä, mutta ei omaa isoja hauiksia.:D

Jos ajattelee pelkän lihasmassan kannalta koko hommaa, niin kaikkein parashan se olis aina vääntää niin pienillä painoilla kun mahdollista, mutta kuitenkin niin että joka kerta antaa aina riittävän ja maksimaalisen ärsykkeen lihaksille kasvaa. Samalla loukkaantumisriski kovilla raudoilla sitten pienennettäisiin ja tulosta tulee koko ajan.

Saman asian kertausta aina.:D

Juu, no en mäkään kateellinen osaa oikein olla vaikka läskipersehän täs lähinnä ite ainaki on. No hyvä huumorintaju porukalla, hyvä ettei kukaan heti vedä herneitä nenään.

Ps. puhtaasti treenaaminen on ihan oma taitolajinsa. Ainakin itellä kehittyny se hallittu ja puhtaasti suoritettu tekniikka vuosien myötä uskokaa tai älkää. Olin alussa ihan hakoteillä sen suhteen. Ei tartte ihmetellä jos Lesukov tekee hauissarjaa pienemmillä painoilla koska se tekniikka on puhdas ja treeni menee sinne minne pitääkin.

Mutta horkkaa on poitsulla menny varmana se iso laatikollinen/vko.

Asia ei ole noin mustavalkoinen. Warren ja Coleman treenaa isoilla romuilla ja ovathan hekin saanet vähän lihasta luiden ympärille, ettei tämä nykyajan pikkupainoilla vemputtelu ole se ainoa tie

Mä en ymmärrä että miten se progressio tehdään jos ei sarjapainoja kasvattamalla? Sarjoja ja toistoja ei voi loputtomiin kuitenkaan lisätä, ja kun 15 vuotta treenataan niin väkisinkin ne kilot alkaa kertymään sinne tangon päihin. Vai millä ihmeellä nämä pro ukot saavat hanskat kasvamaan jos ne veivaa 5kg limput tangon päissä vuodesta toiseen lisäten toiston tai kaks edellisestä treenistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kehonrakennus on enemmän taito- ja tekniikkalaji kuin voimalaji. Jaska on aika monessa pätkässään sanonu, että hän kyllä pystyy tarvittaessa isommilla painoillakin tekemään no problem, mutta pienet painot käy paremmin itse lihaksiin.

Sama se on tuolla Lesukovilla. Jengi ihmetteli suu auki jätkän hauiskääntöpainoja jossain pätkässä. Jokaisella salilla löytyy sällejä jotka kääntää aina ne 10-15 kiloset tangon päissä, mutta ei omaa isoja hauiksia.:D

Jos ajattelee pelkän lihasmassan kannalta koko hommaa, niin kaikkein parashan se olis aina vääntää niin pienillä painoilla kun mahdollista, mutta kuitenkin niin että joka kerta antaa aina riittävän ja maksimaalisen ärsykkeen lihaksille kasvaa. Samalla loukkaantumisriski kovilla raudoilla sitten pienennettäisiin ja tulosta tulee koko ajan.

Saman asian kertausta aina.:D

Paska puhetta! Se on ihan yksilöllistä jollain toimii isot painot ja ronskimpi tekniikka joillain taas pienillä painoilla puhtaasti pumppaaminen. Itse kuulun ensimmäiseen

Paska puhetta! Se on ihan yksilöllistä jollain toimii isot painot ja ronskimpi tekniikka joillain taas pienillä painoilla puhtaasti pumppaaminen. Itse kuulun ensimmäiseen

Tämäkin toimii steroideja käyttävällä hieman eritavalla. He voivat saavuttaa pumppauksella tosi hyviä tuloksia, mutta naturaalina vastaavalla treenillä on vaikea kasvaa isoksi. Satelliittisolut aktivoituvat uinuvasta tilasta ja kasvavat kokoa pienelläkin ärsytyksellä.

Mutta tärkeintä on kai väsyttää lihas, oli ne painot sitten mitä tahansa. Etuahan siitä vain on, kun ei tarvitse joka treenissä kyykätä 300kilolla, että saa kasvuärsykettä jaloille, säästelee samalla myös niveliä.

Ehkä et osaa vaan reenata sitten oikein. ;) Tärkeintä on vaan saada sitä lihasta ärsytettyä/hajotettua mahdollisimman paljon joka onnistuu kyllä pienemmilläkin painoilla, mutta vaatii sitä keskittymistä sitten enemmän. Kuka määrittelee podauksessa yleensäkkään, mikä on kullekkin iso tai pieni paino.

Ei siis mitään henk.koht.! Helvetin kovassa kunnossa sinä kyllä olet. :D

Asia ei ole noin mustavalkoinen. Warren ja Coleman treenaa isoilla romuilla ja ovathan hekin saanet vähän lihasta luiden ympärille, ettei tämä nykyajan pikkupainoilla vemputtelu ole se ainoa tie
Ja tarvittaessa pystyisivät treenaamaan vieläkin isommilla. Tässä on huomioitava se, että isot painot eivät ammattikehonrakentajilla tarkoita paskaa tekniikkaa. Lisäksi Coleman treenasi ainakin haiukset todella pienillä painoilla, ja ammattikehonrakentajilla on myös melko usein tapana käyttää treenileffoissaan suurempia sarjapainoja kuin normaalisti.

Mä en ymmärrä että miten se progressio tehdään jos ei sarjapainoja kasvattamalla? Sarjoja ja toistoja ei voi loputtomiin kuitenkaan lisätä, ja kun 15 vuotta treenataan niin väkisinkin ne kilot alkaa kertymään sinne tangon päihin. Vai millä ihmeellä nämä pro ukot saavat hanskat kasvamaan jos ne veivaa 5kg limput tangon päissä vuodesta toiseen lisäten toiston tai kaks edellisestä treenistä.
Progression idea on se, että lihakset eivät totu samaan ärsykkeeseen. Ärsykettä voi vaihdella tekemällä eri liikkeitä eri järjestyksissä, vaihtelemalla joko toisto-/sarjamääriä tai treenijakoa, joten sarjapainot eivät todellakaan ole ainoa muuttuja. Pointtina on antaa lihaksille maksimaalinen ja mahdollisimman kova kasvuärsyke mahdollisimman pienillä painoilla. Painot ovat liian pienet silloin, kun sarjoista ei saakaan enää kaikkea irti etukäteen valitulla toistoalueella. Kun lihasmassa kasvaa, paranee myös lihaskontrolli, jolloin on mahdollista treenata pienemmillä painoilla, vaikka todellisuudessa voimat olisivatkin lisääntyneet.

Ja tarvittaessa pystyisivät treenaamaan vieläkin isommilla. Tässä on huomioitava se, että isot painot eivät ammattikehonrakentajilla tarkoita paskaa tekniikkaa. Lisäksi Coleman treenasi ainakin haiukset todella pienillä painoilla, ja ammattikehonrakentajilla on myös melko usein tapana käyttää treenileffoissaan suurempia sarjapainoja kuin normaalisti.
.

Ainakin Warrenilla on niin helvetin rumaa se repiminen ja aivan liian isoilla painoilla mutta niin vaan on yksi eniten lihaa omaava kaveri koko olympia linjastossa.

Ainakin Warrenilla on niin helvetin rumaa se repiminen ja aivan liian isoilla painoilla mutta niin vaan on yksi eniten lihaa omaava kaveri koko olympia linjastossa.

Tuostakin kun ollaan tahkottu moneen kertaan. Oliko se Bränssin threadissa vai missä viimeksi keskustelua, että ne geenit ja hormoonit mitä noi proot omaavat ovat niin kovat että ihan sama miten sitä rautaa liikuttelee se lihas kasvaa. Eiköhän se bränssi reenaa silti aika täydellä lihastuntumalla vaikka hurjalta noi jotkut reenivideot näyttäävät. En lähtis ihan yhden vinopenkkivideon perusteella väittämään että se on hirveetä runnomista koko touhu. Tarkemmin kun kattoo noita niin lihaxella se reenaa, ei vaan tee täysiä liikeratoja. Harva poika pystyy vetelemään samaa settiä.

[E] Ja juuri käsipainopenkistäkin. Saatananmoiset romut, mutta se liikerata jota bränssi käyttää on kyllä pelkästään rinnalla työskentelyä. Sitä ei kyllä tajua ihan heti, mutta kuinka pystyy siinä liikkeessä esim "huijaamaan" liian isoilla romuilla? :D

Mut joo eiköhän toi offtopic riitä omalta osalta tähän, kun kyseessä on kumminkin Lesukovin threadi. :D

Reenas toi Alexei isoilla tai pienillä painoilla ni jotain se tekee oikein. Onhan se turvonnu taas ihan helvetisti!! Toiv saa itsensä tarpeeks kireeks Arnoldiin

Viimeksi muokattu:

Jeps tuollapa hyvinkin...

Todella mukavan oloinen ukkeli,vaikkakin pienoinen kielimuuri olikin meidän välillä =)

Lämmittely tilossa,kun lämmittelin,niin kyseinen massamonsteri tuli siihen samalle penkille huoltamaan jotain nais nostajaa... Hieman ukko ihmetteli, kun kyselin englanniksi voisiko hän riisua paitaansa =D Oman paidan,kun heitin lattialle,niin alkoi kaverin hymy nousemaan korviin... Ihan asiallisesti kuitenkin oli mukana pikku pose down:issa.

Arvostan suuresti näitä ukkoja,jotka ei nosta itseään sinne korkeuksiin jalustalle ja katsele meitä normi ihmisiä nenäänsä pitkin,vaan rohkeasti pelleilee/juttelee rahvaan kanssa. =)
Huumoria pitää aina olla sehän on selvä...

Suositut

Back
Ylös Bottom