Alexei Lesukov

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Minun moka tuossa edellisessä viestissä, eli tarkoitus ei ollut väittää, etteikö olisi off-kunto. Tarkoitus oli kysellä sen mahdollisuuden perään, että voisiko sen lisäksi olla muodostumassa horkkavatsa. Tuo kuva ei ollut ensimmäinen kerta, kun asia tuli minun* mieleen, vaan jo jostain aiemmasta kuvasta tässä ketjussa, ja sivun 23 Miken julkaisemasta videosta.

*=vasta vähän aikaa lajia seuranneena, ja sitä itse harrastamatta

Offi-kunto tai sitten pojun sisuskalut (suolet, elimet) ovat jo melkoisen turvoksissa. Jos jälkimmäinen, niin harmin paikka.

ota nyt silmät päähän ja kato rantakuvan yläpuolella olevaa kuvaa. miten helvetissä täällä foorumilla on näin saatanan tyhmää väkeä? ja ihan yleisesti koko pakkiksen kilpailijat foorumi rupeaa olemaan nykyään niin perseestä tämän saman paskanjauhannan takia

Hyvissä offilihoissa Lesukov näyttää olevan ja todennäköisesti tulee hankkimaan vielä lisää lihaa...:rock:

Mahtaako lomakuvat otetettu jostakin Egyptin suunnalta?

Lesukov on kyllä kiven kova ukko mun mielestä. Mitän tuon vatsan on väliä, pakkohan se on vetää safkaa, että kasvaakin. :)

Laihoilla tytöilläkin turpoo vatsa, kun ne syö. Teillä jokaisella turpoo vatsa syödessä. On kyl aikamoinen möykky jo ton ikäsenä, jännä nähä millases kunnossa Lesukov on vaikka viiden vuoden päästä.

Ja kun kaveri on vielä kohtuullisen lyhyt niin näyttää kevyempänäkin jo todella massiiviselta -> sydänkin kestää paremmin.

Kaikilla jotka syö isoja määriä on vatsa ulkoneva jos sitä ei jännitä... tää pitäis olla ihan perustietoa vähänkään lajista kiinnostuneelle.

On meinaan tyylikäs kuva. JEESUS! :rock:

On todella, ainoa mikä "häiritsee" tossa itseäni on surkeat pohkeet ja lihanpuute sisäreisissä, mikä hiukka kyllä korjaantuu jos poseerais enemmän jalat yhdessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Alexey%2BLesukov%2B34.jpg

vytyz7.jpg

Eihän tossa vatsassa ole mitään ihmeellistä! Luulis sen olevan päivän selvä asia, että tuon kokoiset miehet offilla syö ihan törkeesti ja mihin se ruoka menee? Mitä tapahtuu kun vatsalaukkuun ängetään kilo hiilareita joka päivä?
JOKAISELLA noilla massoilla varustetulla ukolla on myös vatsa turvoksissa!

Palaan nyt vähän takaisin vanhaan aiheeseen. Tosi kamala juttu tosissaan jos vähän vatta turvoksissa. Niin, nämä kaverithan ei ole menestyneet lajissa missään mielessä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tosi siisti video. Noista massakauden kuvista käy kyllä hyvin ilmi, kuinka järkyttävän yli-inhimillisen massiivisia nuo kaverit on "normaaleissa" rasvoissa.

Tosi siisti video. Noista massakauden kuvista käy kyllä hyvin ilmi, kuinka järkyttävän yli-inhimillisen massiivisia nuo kaverit on "normaaleissa" rasvoissa.

Näyttää ihan törkeän siistiltä tommosessa kondiksessa nuo ukot, ite fanitan paljon enemmän noita offilla vitun isossa kunnossa kuin lavakunnossa. Enkä nyt tarkota mitään Lee Priest -bulkkia, vaan tollasia kondiksia mitä videolla oli - ei hirveän tiukkoja mut helvetin isoja.

On toi jotain helvetillistä mitä noiden kavereiden massat on offilla. Joka kerta kun tuossa videossa Ruhl tai Dillet tuli kuviin niin leuka putosi vielä kahta kauheammin lattiaan. V*ttu mitä möykkyjä!

Näyttää ihan törkeän siistiltä tommosessa kondiksessa nuo ukot, ite fanitan paljon enemmän noita offilla vitun isossa kunnossa kuin lavakunnossa. Enkä nyt tarkota mitään Lee Priest -bulkkia, vaan tollasia kondiksia mitä videolla oli - ei hirveän tiukkoja mut helvetin isoja.

Tos videol oleva lee priest ei saanu käsiään yhtee selän takana ojentaja posea varten xD

Mut ihan ok kondis vielä mun mielest.

On noi kyl melkosen kokosia möykkyjä joo. Lesukov menee mainiosti vielä mun mielestä, mutta sitä suuremmat alkaa oleen jo vähän liian isoja, ja eipä noin suurilla massoilla edes tee mitään enää, kun alkaa oleen elimistölle raskaitakin ja muutenkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom