Alexander

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

MTM1977

WTF
Mode
Taas on yksi "pakko nähdä" elokuva tulossa.
Tuo Alexander vaikuttaa todella lupaavalta, ohjaajana Oliver Stone ja näyttelijöinä mm. Colin Farrell, Angelina Jolie ja Anthony Hopkins. (niin ja onhan siellä Jared Leto, Val Kilmer ja Rosario Dawsonkin).
Siihen kun lisätään vielä kiinnostava aihe niin pitäisi olla hyvä paketti kasassa. Trailerit ainakin ovat erittäinkin lupaavia :thumbs:

training_day sanoi:
Taas on yksi "pakko nähdä" elokuva tulossa.
Tuo Alexander vaikuttaa todella lupaavalta, ohjaajana Oliver Stone ja näyttelijöinä mm. Colin Farrell, Angelina Jolie ja Anthony Hopkins. (niin ja onhan siellä Jared Leto, Val Kilmer ja Rosario Dawsonkin).
Siihen kun lisätään vielä kiinnostava aihe niin pitäisi olla hyvä paketti kasassa. Trailerit ainakin ovat erittäinkin lupaavia :thumbs:

..ja ensi-ilta siis 19.11. Elikkäs enää ca. kk..
kiinnostaa joo kovasti. Kunhan ei olisi samanlaista melee-huttua kuin Troy, King Arthur jne, pyh. Enemmän Aleksanteri Suuren filosofiaa ja historiaa jne. Ei liian pitkiä joukkomatsauksia siis - kiitos.
toivotaan parasta.

Kohta Mike huomaa Colin Farrellin nimen ja se on sitten menoa. ;)

subotai, hyvä avatar, mein Führer! :D

Tietäiskö joku miksei vieläkään voi varata finnkinosta lippuja aleksanteriin? Vaikka ensi-ilta on jo 4 päivän päästä

A2J sanoi:
Tietäiskö joku miksei vieläkään voi varata finnkinosta lippuja aleksanteriin? Vaikka ensi-ilta on jo 4 päivän päästä

yleensä liput tulee myyntiin Finnkinolle kait edellisen keskiviikon aamuna, eli tässä tapauksessa huomenna 24.pv...

Täytyy sanoa, että odotukset ovat edelleen erittäin korkealla tämän elokuvan suhteen. Täytyy toivoa, että ei (taas) tule pettymystä, liian monet hyvään aiheeseen perustuvat elokuvat kun on pilattu viime aikoina.

training_day sanoi:
Täytyy sanoa, että odotukset ovat edelleen erittäin korkealla tämän elokuvan suhteen. Täytyy toivoa, että ei (taas) tule pettymystä, liian monet hyvään aiheeseen perustuvat elokuvat kun on pilattu viime aikoina.

arvostelua:
http://www.hohto.to/page3129.phtml

höh.

subotai sanoi:

Pahalta vaikuttaa tuo. Tosin, onneksi todella usein on käynyt niin, että vaikka joku elokuva on arvosteluissa lytätty, niin meikäläinen on syystä tai toisesta tykännyt, eli en vielä heitä toivoa tuonkaan suhteen :)

Nyt on sentään osunut silmiin positiivisiakin juttuja tuosta elokuvasta, eli taitaa taas olla sellainen leffa, joka jakaa mielipiteet aika jyrkästi kahtia, eli toiset pitää todella ja toiset ei sitten yhtään. Se on kyllä tavallaan hyväkin piirre, eihän sitä elokuvan(kaan) tarvitse kaikkia miellyttää.

Yksi yhteinen piirre on ollut niin positiivisissa kuin negatiivisissakin arvosteluissa, nimittäin se, että Colin (yllätys yllätys) vetää huippuroolin Alexander:in osassa
:thumbs:

No, viisaampi olen tuon suhteen, kun sen huomeniltana käyn omin silmin katsomassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
training_day sanoi:
No, viisaampi olen tuon suhteen, kun sen huomeniltana käyn omin silmin katsomassa.

..laitappa sitten arvostelu tonne leffa-arvostelut osioon.. eli onko :( vai :)

Aamulehti tänään lyttäsi elokuvan täysin. Antoi 1/5 tähteä.
Voi voi, 150 milj. € elokuva näyttää pahasti sukeltavan...

subotai sanoi:
..laitappa sitten arvostelu tonne leffa-arvostelut osioon.. eli onko :( vai :)

Täytyypä laittaa. Se on tosin sitten vain meikäläisen mielipide, joten ei välttämättä edusta absoluuttista totuutta :D

Tomi sanoi:
Mua vituttaa se vitun lerppahuuli-Jolie jo valmiiksi, mutta lauantaille olisi pari lippua 20.30 näytökseen.

Hmmm... mun mielestä Angelina on ihan pirun hyvännäköinen nainen, mutta mielipiteitähän on monia :)

training_day sanoi:
Hmmm... mun mielestä Angelina on ihan pirun hyvännäköinen nainen, mutta mielipiteitähän on monia :)
Ehkä hyvissä sää- ja tuuliolosuhteissa, täydellisesti onnistuneissa meikeissä, loistavassa valaistuksessa ja pienen air brush -käsittelyn jälkeen kyllä. Ilman meikkiä ehdottamasti yksi kuvottavimman näköisistä näyttelijöistä. Kerran tuli Subilta joku Tomb Riderin making of -dokumentti, jossa Angelina oli jossain vitun vuoristossa ilman meikkiä. Luulin sitä ensin sherpaksi, mutta sen jälkeen tajusin, että sherpat eivät ole sentään niin rumia. :urjo:

training_day sanoi:

Ne on ne huulet... :)
Sunnuntaina pitäs mennä katsoon vaimon kanssa...

:1: Mun mielestä kohtuullisen paska leffa. Teatterista lähti porukkaa kesken näytöksen pois... Puoleenväliin asti jaksoi kiinnostaa mutta sit piti alkaa vilkuilemaan kelloa että lopu jo perkele.

Edit- Niin ja Ankeliikka oli tässä leffassa aika hot :kuola:

Pettymyshän se oli .. helvetin pitkä, tarina rönsyili vähän erikoisesti. Päällimmäisenä jäi mieleen se että se oli ihan helvetillisen pitkä. Monessa kohtaa jo oikeasti toivoi että se leffa loppuisi. Farrell veti roolin ihan kohtuuhyvin, välillä jotenkin turha mahtipontisuus hieman vaivasi, mutta other than that ..

kokonaisarvosanaksi 2/5

edit. tuo hohto-lehden arvostelu kuvaa ihan sanasta sanaan omia tuntemuksia tuon leffan jäljiltä. Kuten tuossakin todetaan, henkilöhahmo ei kehity missään vaiheessa ja tapahtumat kuvataan omituisen satunnaisesti. Val Kilmerille 10-pistettä roolisuorituksesta! Vaikuttavaa!

Ja miten vidussa se aleksanterin äiti ei vanhene päivääkään koko leffan aikana? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom