Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän erikoiset kriteerit sinulla Gusselle. Suunnilleen jokaikinen ottelija sanoo vastaavanlaisen matsin jälkeen, että uskoi voittaneensa.
Joo, ei se sinänsä mua häirinny miten Gusse heti matsin jälkeen koki tulleensa ryöstetyks. Mut se, miten Gusse jatko ja jatko ja jatko siitä jankkaamista kuukausia matsin jälkeen. Se kävi aika ärsyttäväks pidemmän päälle.

Joo, ei se sinänsä mua häirinny miten Gusse heti matsin jälkeen koki tulleensa ryöstetyks. Mut se, miten Gusse jatko ja jatko ja jatko siitä jankkaamista kuukausia matsin jälkeen. Se kävi aika ärsyttäväks pidemmän päälle.

alexander-gustafsson-tattoos.jpg

Synteettinen itseluomus (tämä häviö kasvatti minua) on varmasti tärkeää, mutta keskittyminen pitäis olla Teixeirassa.
Glover jos katkoo kulmat ja suoriutuu tasollaan, niin jussipaidan hiha tuskin etenee toivotulla tavalla. Davis on vähän sellainen vastustaja, että hänen matseissaan harvemmin kukaan näyttää hyvältä ja tämän ei kannata antaa hämätä.

Erittain noloa. Haviamisessa ei ole mitaan pahaa mutta sitten kun tulee tuollaista paskaa suusta ulos menee fiilikset ja arvostus. Olin kova Gusse fani Jones matsin jalkeen mutta ei sita jaksa enaa kuunnella. Toivottavasti texu pistaa sen elakkeelle.

Olenko muuten ainoa jonka mielesta nuo M>B puolustuskirjoitukset menee aika vahvasti creepy osastolle? Varmaan antais munuaisensa Guselle jos tilaisuus tarjoutuisi.

Vähän joo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnea Gusselle! Paljon on muuttunut niistä ajoista, jolloin Jones - Gustafsson part 2 tuntui parhaalta mach upilta. Sekä Gusse että DC menivät pisteille Jonesin kanssa, Gusse tosin aiheutti enemmän päävaivaa entiselle champille. Rumble pieksi Gussen, DC taas vyörytti voiton Rumblesta. Hyvä matsi tulossa. Paljon on Gussen TDD varassa, Rumblella taisi olla prosentit samassa luokassa ennen DC:n kohtaamista, miten käy Gussen? Tuohon ja DC:n grindaamiseen kiinnitetään varmasti paljon huomiota Gussen leirissä. Gusse ei ole samanlainen lihajuna kuin Rumble, ja cardio säilynee pidempään. Toisaalta Gusella ei ole vastaavaa one punch knock out poweria kuin Rumblella. Jos, ja iso jos, Gusse saa pidettyä matsin pystyssä, niin mahdollisuudet voittoon ovat olemassa. Jos DC pääsee grindaamaan Rumble matsin tyyliin, niin eiköhän mennä pisteille. Jos DC voittaa, niin LWH suurin hype on poissa. Jos Gusse voittaa, niin kolmikon DC-Rumble-Gusse välillä saadaan jatkossakin hyviä matseja. Jonesin paluun asti ;)

Voi kylla puhua melkoisesta lahjasta kun paasee ekan eran tyrmayksen jalkeen 2-2 rekordilla titteliotteluun. Hyva Dana, hyva UFC! Ei siina mitaan, ottelustahan voi tulla erittain viihdyttava mutta kylla tassa nyt pahasti kamppaillaan leluvyosta - saa nahda kuinka monta vuotta menee ennenkun paastaan taas takaisin raiteille. Voi hieman sarahtaa korvaan se "undisputed" sana kun taman matsin voittaja kuulutetaan.

161x6op.jpg

Leluvyöstä? Senkö takia että bones on nyt poissa niin se on leluvyö? Pitäisikö koko LHW jäädyttää siksi aikaa että bones saapuu takaisin?

ei tarvitse, pelkkä vyö. siis kaikkien näiden vaiheiden jälkeen UFC vaan entisestään vähentää ton vyön arvoo :D ihan täys leluvyö se on.

Tikkuukko ei ole kommentoinut kai uutista vielä ollenkaan. Onkohan fanittaminen vähentynyt Maulerin toistuvien tappioiden myötä?

Vähän paska homma kun tulee tittelimatsi häviön jälkeen, mutta sitten taas joku Cormier vs Bader ei olisi kiinnostanut pätkääkään. LHW:n terävin kärki on aika kaukana muista, niin jotakin tällaista oli odotettavissa kun Jones poistui kuviosta. Hyvä matsi, huono aika.

Koko UFC 205 divarihan on melko sekasin tällä hetkellä. Mestari voitti viimesen matsinsa hienosti, mutta onhan tuo todellisuudessa interim-vyö niin kauan kun saadaa 100% tieto ettei JBJ palaa kehiin. Olisin sportin kannalta toivonut Anthonyn voittoa vs DC koska AJ ei ole skimbaaja-Jonesille vielä hävinnyt. Noh tää nyt on mitä on, itse olen sitä mieltä että vaikka Mauler viimeisen ottelunsa hävisikin niin kyllä tää on mielenkiintosin matsi mitä tossa divarissa tähän hätään saadaan rakenneltua.

Vituttaa lukea kyllä noita gussen bashaamiskommentteja. Annan gusselle enemmän mahdollisuuksia cormierin voittoon kuin mitä rumblelle. Gusse ei tule kaasuttamaan samalla tavalla ja varmasti osaa pelata reachillaan paremmin. Myös ottaen huomioon, että jones ei saanut gussea painittua ulos, niin tuskin saa cormierikaan.

Mä vähän epäilen, että kummalla on pää paremmassa kuosissa vie matsin. Epäilen, että cormier tulee viemään, koska se on aivan omissa maailmoissaan tällä hetkellä ja gusse tulee karmeasta tappiosta.

Mitä noihin muihin asioihin tulee, niin onhan jones maailman paras ottelija tai ainakin oli. Kuitenkin hommien on jatkuttava. Lhw ja keskisarja on aivan karmeat top5 kannalta ja sen alapuoleltakin. Sinne ei paskat ottelijat nouse. Kummassakin top kympit hirveitä murhaajia täynnä.

Baderista ei ikinä mestaria tule. Antasin enemmän mahdollisuuksia vitorille ja shogunillekkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom