Alexander "The Mauler" Gustafsson

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ruotsi vie suomea vaparissa 100-0:curs: onneksi tomppa tekee poikkeuksen

Ei ny kuitenkaan sata-nolla.. Kieltämättä talenttia on leveemmällä rintamalla, mutta esim, Ground&Pound euroopan TOP 10 listoilla on Ruotsalaisia yhteensä 10 ja Suomalaisia 5. Ja esim. Kuivanen ei edes ole listoilla, todennäköisesti seuraavan matsin jälkeen on. Ja kun Tomppa hoitelee Bäckströmin näytöstyyliin niin sekin putoo listalta ja tilanne on yhtäkkiä melkeen tasuri 9-6.. :D

Sääliksi kävi vähän suomalaista. Miltäköhän tuntuu jatkaa uraa tuollaisen debyytin jälkeen missä saa noin pahasti selkäänsä.

Ei käy yhtään sääliks. Pitäis olla vapaaottelijan unelma et on saanu myllätä gussen kaa.

Jos uran jatkaminen tuntuu yhtään epävarmalta ni aika hepposin eväin lähetty ammattilaisuuteen.

Ruotsi vie suomea vaparissa 100-0:curs: onneksi tomppa tekee poikkeuksen
Ei ny kuitenkaan sata-nolla.. Kieltämättä talenttia on leveemmällä rintamalla, mutta esim, Ground&Pound euroopan TOP 10 listoilla on Ruotsalaisia yhteensä 10 ja Suomalaisia 5. Ja esim. Kuivanen ei edes ole listoilla, todennäköisesti seuraavan matsin jälkeen on. Ja kun Tomppa hoitelee Bäckströmin näytöstyyliin niin sekin putoo listalta ja tilanne on yhtäkkiä melkeen tasuri 9-6.. :D

Tässä vähän statseja aiheesta.

This is P4P ranking for fighters from Sweden, Finland, Denmark, Norway and Iceland.
Ranking is based on Current Scores that are generated by ScoreCardMMA on May 18, 2014.

g_Ftr_RkTbl_Nordic_p4p_30.jpg

Few interesting facts from this ranking:

- Lots of UFC fighters, but only one in Bellator!?

- What happened with Norway? Only one fighter in top 30!

- Superior Challenge Sweden and Cage Finland are currently the top regional promotions.

- Sweden obviously has the best fighters, but Finland has the most fighters per capita.

Ranking for Nordic Countries (Sweden,Finland,Denmark,Norway,Iceland) - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ehkä poltin ehkä en, mitä väliä sen, kunhan Jon vain mulle turpaan taas antaa.
Kohti eventtiä parempaa ne mua kuljettaa
ja turpaan Jon mulle taas antaa.

Ei toi mun mielestä mitenkään huolestuttavaa ole, varmaan juurikin ne nuuskat jääny himaan ja polttanu lomallaan muutaman röökin, ei tuu vaikuttamaan ottelupäivän kuntoon mitenkään. Kunnon jurrit vaikuttais varmaan negatiivisemmin lopputulokseen.

Ei toi mun mielestä mitenkään huolestuttavaa ole, varmaan juurikin ne nuuskat jääny himaan ja polttanu lomallaan muutaman röökin, ei tuu vaikuttamaan ottelupäivän kuntoon mitenkään. Kunnon jurrit vaikuttais varmaan negatiivisemmin lopputulokseen.

Kuulin juttuu et mauleri polttaa vaan kännissä.

Kyllä nyt kännissä saa polttaa. Röökin poltto muutenkin coolia. Kelatkaa kui siistii ois ku just saanu vyölanteille ni samalla ku Joe alkaa kyselee juttiloi ni sytyttäis kamelin palaa. Myöhemmin sit vois kännissä poltella tupakkia.

7:45 --> Tuli mieleen tämä hauska pätkä missä Gusse taistelee nuuskapurkista kaverinsa kanssa, joka ei suostu antamaan sitä sille :D Gussella oli siis nuuskalakko viime syksynä ennen Jones-matsia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noniin ei ihmekkään ku ei lopettanu Jonesia, seuraavaksi vaan sitä kuninkaan kakkaa sinne ylähyllylle istuskeleen, niin nuuskapäissään KO voitto tulee varmasti!

PS. Mauler oletko rantaruottalainen vai hyvin pakkoruotsia oppinut, kun tunnut ymmärtävän ruotsia hyvin ja samaan aikaan linkität ruotsinkielisiäkin videoita tänne? Itse olen unohtanut koulussa oppiman ruotsin valitettavasti niin en ymmärrä kovinkaan. NIIN, ja tunnut myös ihailevan paljon rakasta länsinaapuria ja sen kansalaisia. :)

Noniin ei ihmekkään ku ei lopettanu Jonesia, seuraavaksi vaan sitä kuninkaan kakkaa sinne ylähyllylle istuskeleen, niin nuuskapäissään KO voitto tulee varmasti!

PS. Mauler oletko rantaruottalainen vai hyvin pakkoruotsia oppinut, kun tunnut ymmärtävän ruotsia hyvin ja samaan aikaan linkität ruotsinkielisiäkin videoita tänne? Itse olen unohtanut koulussa oppiman ruotsin valitettavasti niin en ymmärrä kovinkaan. NIIN, ja tunnut myös ihailevan paljon rakasta länsinaapuria ja sen kansalaisia. :)

Tuohon saa englanninkieliset tekstitykset, kun vain klikkaa ne asetuksista päälle. En minäkään muuten ymmärtäisi mitä ne siellä mongertaa, ei ole mitään kontaktia Ruotsiin tai ruotsalaisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom