Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emmää laske itseäni yksinkertaiseksi. Enkä vassariksi. Mutta on mulla silti yksinkertainen motto huudeltavaksi:Mukava nähä ettei tää palsta oo täynnä yksinkertaisia vassareita huutelemassa "kaikille kaikki ja rikkaille ei mitään" -yksinkertaisuuksiaan, vailla mitään realistista käsitystä talouden kasvattamiselle.
Stubbi taitaa olla oikeasti liberaali ja fiksun oloinen kaveri.
Emmää laske itseäni yksinkertaiseksi. Enkä vassariksi. Mutta on mulla silti yksinkertainen motto huudeltavaksi:
"Töitä työttömille!
Leipää köyhille!
Pillua kaikille!"
Valitettavasti Stubb ei ole liberaali. Stubb taitaa olla tällänen "Hei, mä kannatan tasa-arvosta avioliittolakii, vähänkö oon liberaali! (toki kaikissa muissa asioissa olen antiliberaali)". Natoon Stubb suhtautuu asiallisesti, muuten vaikea nimetä yksittäisiä hyviä asioita hänestä.Stubbi taitaa olla oikeasti liberaali ja fiksun oloinen kaveri.
Ajattelin, että nuori pääministeriksi. Tarkistettuani edeltäjiensä syntymäajat seison korjattuna :D Pakko tosin puolustaa kommenttiani sen verran, että kyllähän hällä ikäistään nuorempi habitus on. Etenkin poliitikoksi.Onko 46-vuotias nuori? :D
Uusi hallitusohjelma julkistetaan parhaillaan. Tuntuu stubbi syöneen sanansa...verraten siihen, mitä uhosi puheenjohtajakamppailun aikana. Ei merkkiäkään uhoamistaan asioista. Itse asiassa en löydä mitään uutta hallitusohjelmasta...samaa liirumlaarumia kuin ennenkin.
Ei tule näköjään "Pepsodent" katkaisemaan velanottoa tai leikkaamaan ylisuurta julkista sektoria, taisi olla vain höpöhöpö puheita millä pääsi pääministeriksi. Tyypillinen poliitikko.
Ei taida Pepsodentilla osaaminen riittää noihin juttuihin, kun anti rajoittuu jollekin lehdelle hymyilemiseen tai selfien ottamiseen. Talousasioista kun puhutaan niin Stubb vetää pierutrikoot jalkaan ja lähtee lenkille, jota sitten koko kansa ihmettelee että meillä on ministeri joka kaiketi urheilee omilla rahoilla ostetuilla välineillä, edistää ruumiinkulttuurin merkitystä, eikä ryyppää verovaroilla ja sekoile kännissä. Thumbs up!