Aleksi Sariola aka Ken Ojala aka Illi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Erkki-setä sanoi:
Mitenkähän salkkareissa ei oo näytetty mitää sen levyttämisestä? Varmaan vasta ens vuonna. Tai no sehän lähti jo pois, varmaan sitte siellä ulkomailla levyttäny.
Kyllä tuo levy on tehty ihan Aleksi Sariolana, tai paremminkin "Illinä" ei siis "Ken Ojalana".... eli ei liity Salkkareihin millään lailla. Sano ny vielä, että veit sinne Kentsun onnettomuuspaikalle kynttilän ;)

Nii, ja siitä biisistä. Parin kuulemisen jälkeen pystyy jollain lailla kuuntelemaan, kunhan ei ala kuuntelemaan sanoitusta ja sen sisältöä. Ne sanat kuulostaa ihan siltä, kuin joku ulkomaalainen biisi olis käännetty todella köpsästi suomeksi.

Biisihän on hirveetä tuubaa (se tuskin on Aleksin syytä), mutta kyllähän tolla jätkällä on ihan hyvä ääni.

Miten voi nostaa aggrea joku biisi niiiin :curs: paljon! Oon kuullut sitä kymmenen sekunttia ja oon aivan valmis hilaamaan ILLIN kölin ali munista!

Oikeastaan tän vois kääntää voitoks ja ottaa sinkku mukaan salille niin avot kun nousis silkalla raivolla. "aa-aah... rakastan rakkastaa... vihaan vihhata.."
:wall: HULK LYÖ!

rakasta rakastaa vihaa vihataa ja .... niin ja sitten pirun kimee kohta jollon viimestään katkee verisuoni päästä, onneks oon siltä vielä välttynyt. Sanotaanko näin, että tuskin olisi tätä levyä tehnyt jollei olisi salkkareissa ollut. Hei ihan oikeesti joku vielä tosissaan voi sanoo, että kentsulla on hyvä ääni. Biisille 10 000x :arvi:

Itse en oo biisiä kuullut, mutta xl5-viittaukset antavat jotain suuntaa millaisesta biisistä on kyse. Onko se vaan niin, että suomenkielellä tehty popahtava poikabändi-musiikki ei voi olla uskottavaa tai "hyvää", vai mistä on kyse? Eikö suomi kielenä taivu sen kaltaiseen musiikkiin, kuten ei joidenkin mielestä räppiinkään, vai tuleeko jotenkin :nolo: -olo kun kuuntelee hempeilyä suomeksi miehen suusta. Tekeekö yhtä pahaa kun kuutelee samaa englanniksi......I love you lallatilaa...? Toivon, ettei kukaan ole kommenttiaan heittänyt kateellisena ilmeisesti aika hyvästä lauluäänestä saatikka siitä, että naiset, eivät tosin kaikki, tykkäävät (hyvällä äänellä) (rakkaudesta)laulavista miehistä.

Sariolan hyvä ura: Salkkarit -> Buusteri -> r&b-paskaa

Tuo biisi on suhteellisen perseestä ja sanat varsinkin, laulu on mitä on, en tunnistanut todellakaan Kentsuksi tuota ääntä mut tänään kuuntelin oikein tarkasti, niin onhan ne nasaaliäänet siellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vanha kun taivas tämäkin ketju, mutta en ole tähän päivää mennessä ko. biisiä kuullut mistään. Ja kuutelen töissä radiota ihan laidasta laitaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom