Aleksi Sariola aka Ken Ojala aka Illi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja amf
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

amf

Ikä
44
Onhan nyt kaikki varmasti kuullut Illin biisin "Punaista". Kyllä näitten kaikenmaailman "julkkisten" on nykyään pakko päästä laulamaan tai sitten ei varmaan kukaan enää leiki niitten kanssa.
Aivan kamalaa kuraa, menee ihan samaan pakettiin kun toi Teukka Lomanni......rakastan rakastaa vihaan vihata..... :curs:

jestas mitä paskaa...

Jotenkin musta tuntuu siltä, että en ole menettänyt mitään, kun on jäänyt tuo tekele kuulematta. Samalla voin ylpeänä kertoa, että en ole myöskään kuullut sitä Teuvo Lomanin biisiä, jota täällä aiemmin "hehkutettiin" ;)

nimim. mies joka ei kuuntele radiota.

Hoh hoh. Miehen on pakko olla täysin palliton jos noin kimeitä ääniä päästelee.
Ääni ja sanat ihan vitun paskaa. En pidä.

Itte en oo kuullu biisiä, mutta saman yläasteen käyneenä voin kertoo et miehellä on yks parhaista lauluäänistä mitä oon ikinä kuullu. Ja osaa siis myös käyttää sitä ääntään. Sitä houkuteltiin jo ysillä levy-yhtiön juttusille, mutta se ei ollu kiinnostunu. Jätkä on tanssinu koko elämänsä ja osaa laulaa vitun hyvin, mutta on venannu sen mielestä oikeeta hetkee tehä levy. Multa ainaki lähtee rispektit siitä ettei se hosunu jotain levy-yhtiön pakottamaa paskaa kasaan heti ensimmäisen tilaisuuden tultua.

Ite ainaki venaan sen albumia mielenkiinnolla. :piis:

No eipä tuo lauulu/lauluääni ollut mistään kotoisin. Biisin kuulin tänään eka kertaa ja mietin, että mahtavatko he ollenkaan itse kuulla mitä sontaa tekevät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei sitä joo kovin montaa lauluääntä tarvii kyllä kuunnella et muutaman paremman löytää....... Mutta teinitytöt ostaa varmasti!

Eihän tästä puutu kuin, että Esko Kovero julkasee sinkun jossa Seppo ja Ulla on feattaamassa. :)

Mikä Mikä??? :hyper: Mulla on menny täysin ohi tää biisi tai sitte mun aivot on jotenkin sulkeneet sen ulos suojellakseen itseään. Ei sattuis löytymään mitään linkkiä kyseiseen taideteokseen?

No eipä ollu hääppöistä lepertelyä Sariolan poijjalta

Täytyy lisätä tohon Puntterin juttuun vielä et herra sariola on itse säveltänyt ja sanoittanut biisinsä, ja ollut mukana ympyröissä jo muutaman vuoden. Elastisen lapsuuden kavereita, ja laulaa mm. Fintelligensin Vaan Sil on Väliä biisin kertsin.
Mä henk koht annan kaikki respectit äijälle, loistavaa tavaraa..

....ja kuinka moni tyrmää biisin pelkästään sen takia että kyseessä on hemmo joka näyttelee salkkareissa? but hey, just my opinion... ;)

Joo, tunnustan olevani ennakkoluulojeni uhri. En veitsi kurkullakaan suostu kuuntelemaan tuota kappaletta. Ikinä. Koskaan.

Ihan ok paskaa, en tykkää muutenkaa tälläsesta. En kyllä huomaa mitää merkittävää eroa muihin samantyylisiin. Ei se niin paska ole mutta kyllä vähän ihmettelin tota ääntä että onko muka Kentsun. Mitenkähän salkkareissa ei oo näytetty mitää sen levyttämisestä? Varmaan vasta ens vuonna. Tai no sehän lähti jo pois, varmaan sitte siellä ulkomailla levyttäny.

Suositut

Back
Ylös Bottom