Aleksi Mäntykivi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälainen soppari CW on? Saako Mäntykivi otella kotimaan illoissa kuten esim. Cagessa?
Jos en ihan väärin muista niin 18kk / 5 ottelua. Eli kumpi tulee ensin täyteen. Sopimus sitoo ottelemaan CW:ssä. Tosin jos CW ei pystyisi itse toteuttamaan sovittuja otteluita niin tod näk lupa otella muualla heltiäisi. Tällaista tilannetta nyt ei kuitenkaan onneksi ole. Luulen että 18kk aikamääre täyttyy ennen viittä matsia. Kuten Allu on jossain sanonutkin niin mieluusti seuraava koitos elo-syyskuussa.

Jos en ihan väärin muista niin 18kk / 5 ottelua. Eli kumpi tulee ensin täyteen. Sopimus sitoo ottelemaan CW:ssä. Tosin jos CW ei pystyisi itse toteuttamaan sovittuja otteluita niin tod näk lupa otella muualla heltiäisi. Tällaista tilannetta nyt ei kuitenkaan onneksi ole. Luulen että 18kk aikamääre täyttyy ennen viittä matsia. Kuten Allu on jossain sanonutkin niin mieluusti seuraava koitos elo-syyskuussa.
Eikö tää 18kk tule täyteen jo nyt kesällä?

Eikö tää 18kk tule täyteen jo nyt kesällä?
Veikkaan että syksyllä mutta voin olla väärässäkin. Tosin mitään isoa paniikkia ei ole 18kk aikarajasta. CW:n puolelta varmasti Allulle tarjotaan matseja. En myöskään usko että Allulla on varsinaisesti kiire muualle. UFC:n jos on tarkoitus olla työnantaja tulevaisuudessa niin CW:n puolella on hyvä teroitella miekkaa ja ottaa muutamia hyviä matseja ennen kuin lähtee tosissaan tavoittelemaan menestystä taalaliigaan. Paniikkikiire harvoin tuottaa hyviä tuloksia.

Veikkaan että syksyllä mutta voin olla väärässäkin. Tosin mitään isoa paniikkia ei ole 18kk aikarajasta. CW:n puolelta varmasti Allulle tarjotaan matseja. En myöskään usko että Allulla on varsinaisesti kiire muualle. UFC:n jos on tarkoitus olla työnantaja tulevaisuudessa niin CW:n puolella on hyvä teroitella miekkaa ja ottaa muutamia hyviä matseja ennen kuin lähtee tosissaan tavoittelemaan menestystä taalaliigaan. Paniikkikiire harvoin tuottaa hyviä tuloksia.
Ehkäpä tämä exclusiivinen sopimus on jopa organisaatiolle tärkeämpi, kuin ottelijalle tässä tapauksessa. Cage Warriors voi vissiin kuitenki potkia pihalle, jos ei enää kiinnosta. Mutta jos näitä haastajia ei tunnu löytyvän Mäntykivi voi vapaana agenttina käydä ottamassa ne matsit sitten muualla, jos tarve vaatii.

Ja selkeästi huumorimies, joka ei pelkää olla kameran edessä. Allulta kiinnostaisi nähdä treenivideoita tms!
Jep. Mäntykiveä on viihdyttävää kuunnella ja läpät toimii jopa näin vanhemman saapumiserän kuulijalle (y)

Kaveri sopisi myös selostamoon esim. Cageen Rajalinin aisapariksi.

Allu ottaa kyllä kovia matseja vastaan mutisematta, isot pisteet siitä. Fleminas tästä unille ja latu on taas auki. Fleminas rankattu 293 fightmatrixissa, mutta tuo ei kerro ihan kaikkea. Pitäisin urholinia vahvempana prospektina kuin mäntykivi ja fleminasilla tosiaan urholinin päänahka. Urholin myös ihan divarin kärkeä cw:ssa joten sitä fleminaskin eittämättä on. Styles make fights ja vesikauhunen ahma ei anna periksi! War Allu!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom