Alasuojat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei. Minulla on nämä alasuojat itselläni, muovisella suojuksella.

white_groin_protector.jpg

Luin jostain että näihin olisi mahdollista ostaa erikseen metalliset suojat? Nämä tuntuvat hyvältä päällä, toisinkuin thai kupit, mutta muoviset kupit ovat alkaneet arveluttaa... Olisivatkohan nuo thai kupit liian isot näihin jos erikseen yrittäisi ostaa? Vai löytyisiköhän kuvan mukaisia suojia mutta metallisella kupilla? Itse en löytänyt suomalaisista verkokaupoista oikein..

Anteeksi, ei välttämättä ole threadin arvoinen tämä kysymys mutta olisin mahdollisimman pian ostamassa uusia..

Itsellä käytössä Totalshopista tilattuna:

"alasuojapussi Nationman" ja Twinsin metallikuppi. Potkunyrkkeilyssä ja Krav Magassa toimii erittäin hyvin ja pysyy tukevasti paikallaan. Ei tarvitse säätää niiden narujen kanssa.

EDIT: Linkkiä en laittanut, en tiedä saako mainostaa mitään urheilukauppoja täällä. Onhan tossa nyt liikkeen nimi kuitenkin lol :D

"alasuojapussi Nationman" ja Twinsin metallikuppi. Potkunyrkkeilyssä ja Krav Magassa toimii erittäin hyvin ja pysyy tukevasti paikallaan. Ei tarvitse säätää niiden narujen kanssa.

EDIT: Linkkiä en laittanut, en tiedä saako mainostaa mitään urheilukauppoja täällä. Onhan tossa nyt liikkeen nimi kuitenkin lol :D

Hmm, eli siis tuohon menee tuo twinsin metallikuppi... Mites, onko suoja ja kuppi samankokoinen? Eli siis jos suoja M, onko kuppi ostettuna myös M vai? Vaikuttaa ihan hyviltä mitä katoin, voisi miettiä noiden ostamista :)

Itte meen iha samoilla kamoilla, mut Thai nyrkkeilyssä. Toimii loistavasti. Ja samasta liikkeestä ostin. ;)

Saako kysyä että ostitteko saman kokoisen alasuojapussin kuin ite twinsin kupin? Eli L/L vai oliko tyyliin M/L vai? Ajattelin että tuon voisi itsekin ostaa :)

Ajattelin ostaa tommoset shortsimallin alasuojat, kun nuo perinteiset thaikupit nyt ovat vähän liian perinteiset. Kysymys kuuluukin; onko noista shortsimallisista mihinkään, vai onko vanhassa vara parempi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Riippuu valmistajasta, riskinä on että shortsimallin syndet pyörii alakerrassa ja sitten voi vihlaista. Perinteiset thaikupit nyt pysyy mukana valmistajasta riippuen. Kokeilemalla selviää, badboy mma:n shortsimallin suojia kehotan välttämään. Muista en tiedä.

Tuota vähän epäilinkin, harmittaa vaan tuo narujen kanssa pelleily, vaikka ei se nyt suuri vaiva ole, mutta vaiva kuitenkin. Olen erittäin mukavuudenhaluinen hedonisti :)

Badboyn shortsimallin alasuoja on kyllä aika huono ja ihmeellisen mallinen sekä shortseissa oleva alasuojantasku on ihme paikassa. Itse shortsit on muuten hyvät ja olen pitänyt niiden alla thai kuppia. Pysyy tosi hyvin paikoillaan ja saa mallattua juuri oikeaan kohtaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom