Mulla oli talven aikana ihan sama ongelma. Kesällä juoksin paljon eikä koskaan ole ollut selän kanssa ongelmia. Niillä harvoilla lenkeillä mitä talvella juoksin, alaselkä "väsyi" jo viiden minuutin juoksun jälkeen. Samat lihakset mitkä tuntuivat aina maastavetotreenin yhteydessä. Mavetreenin JÄLKEEN samana iltana ei koskaan ollut mitään tuntemuksia. Nyt keväällä kun halusin taas aloittaa juoksemisen kunnolla, kävin hierojalla. Voi pojat, että elämä taas aukeni, selkä ei enää väsynyt juoksussa, kädet alkoivat pyörimään ihan eri tavalla ja istumaan nousutkin menivät kuin 15 vuotta sitten.
Viikon päästä oli seuraava mavetreeni ja sen jälkeen selkään jäi kevyt tuntemus ja seuraavalla lenkillä taas selän väsyminen. Ei viitinyt heti mennä takaisin hierojalle. Jätin vaan maven pois ohjelmasta ja ongelma katosi parin viikon sisällä. Päätin etten maveta koko kesänä, ja hierojalla aion käydä vaikka edes kerran kuukaudessa. Mulla se ei ollut venyttelystä kiinni, sillä olen venytellyt kohtuu ahkerasti varsinkin kevättalven aikana. Eikä kengistäkään, mulla on useammat juoksutossut, kaikki uudehkoja ja kaikilla sama ongelma talvella, kesällä ei mitään. Mave vaan jotenkin jumitti selän juoksukunnottomaksi, muussa elämässä siitä ei ollut mitään haittaa. Mave palaa ohjelmaan taas syksyllä kun juoksukausi on ohi.