Alaselän "jenkkakahvat"

Kiitoksia, otan liikkeet mukaan tämän päivän salireeniin. Sää nähdä, onko kyljet pipinä huomenna. :)

Jos et oo ennen tehnyt kylkiä, aloita tunnustellen - muuten on huomenna selkä kipeä kylkien sijaan tai lisäksi. ;)

Vatsapenkissä levypainosta pidetään kiinni kädet suorina edessä. Siitä vartalonkiertoja molemmille sivuilla hallitusti. Ihan kauhee liikee, joku romanialainen kierto tms nimeltään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä syytän lantiofarkkuja. :D Parhaimmillaan rasvaprossa oli pihdeillä 18%, ja alaselässä oli edelleen ne hemmetin pahkurat. Varsinaisia jenkkiksiä mulla ei ole vyötäröllä, ainoastaan selänpuolella nuo itsepintaiset kaksi rasvapalleroa.

Joo kyllä mäkin syytän lantiofarkkuja jenkkiksistä :), tottakai! :D

Taitaa olla varmasti kiinni vartalon mallistakin, mulle ei taas pahemmin mahamakkaraa tule koskaan.....mutta jos nuo rasvat tuosta lantiolta haluais pois niin kyllä olis keskitysleiriltä tulleen näköinen varmaan sitten, niin rasvaton muualta :eek:, et ehkä sekään ei hyvä....mut ehkä siitä vähän sais ottaa pois ;), mut ei nyt jaksa ainakaan dieetille sen takia alkaa. Voishan niitä paremmin yrittää treeneissa huomioida, muutenkin pitäs jo todellakin uudistaa tota treeniä...

Nostan vanhan ketjun ylös. Mulla on myös ongelmana tällaiset selkäpuolen "jenkkakahvat". Roikkuvat pussit ovat heti vyötärölinjan yläpuolella selässä, viitisentoista senttiä lapaluiden alapinnan alapuolella. Todella raivostuttavat, ei pysty kuvittelemaankaan, että pitäisi bikineitä. En omasta mielestäni ole edes niin hirveän lihava, mutta olisiko silti rasvan kertymistä? Enemmän se kyllä tuntuu löysältä iholta, sillä heti kun nostaa kädet ylös, kumartaa selkää tms., niin välittömästi häviävät. Pitääkö vaan vähän tiristellä rasvaa alemmas, vai auttaakohan tuohon mikään täsmäliike tai -keino?

Itselläni mokomat ilmestyvät ihan puhtaasti kun ruokavalio on vähän sinne päin ja jos rasvaa on tiristeltäväksi! Ei auta mikään täsmäliike...

muistelen kuulleeni että jos on kortisoli koholla niin se edesauttais rasvan kertymistä kylkiin ja alaselkään. en kyllä päätäni lyö pantiksi olenko oikeessa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom