Alaselän ja pakaran seudulla kipua ja jäykkyyttä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hessu92
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älkää kuitenkaan hyvät ihmiset antako siellä käsittelyssä kiropraktikon tms. nykäistä teitä jalasta! Saattaa sillä liikkeellä aiheuttaa sen välilevyn repeämisen.
Hold your horse! Jos välilevy repee yhdestä pienestä nykäsystä, niin sit se kyl menee ihan ilmankin sitä nykäsyy. Maailmassa tehdään joka päivä miljoonia manipulaatiota ja "tapaturmia" rekisteröidään muutamia vuodessa. Eli kyllä manipulaatio on turvallinen hoitomuoto OSAAVISSA KÄSISSÄ.

Itse oppineet hihhulit on kokonaan toinen juttu. Niitä löytyy kansanparantajista kuin ihan fysiatreistakin, kuten myös kaikista siltä väliltä.

Hold your horse! Jos välilevy repee yhdestä pienestä nykäsystä, niin sit se kyl menee ihan ilmankin sitä nykäsyy. Maailmassa tehdään joka päivä miljoonia manipulaatiota ja "tapaturmia" rekisteröidään muutamia vuodessa. Eli kyllä manipulaatio on turvallinen hoitomuoto OSAAVISSA KÄSISSÄ.

Itse oppineet hihhulit on kokonaan toinen juttu. Niitä löytyy kansanparantajista kuin ihan fysiatreistakin, kuten myös kaikista siltä väliltä.

Joo en tiedä pienistä nykäsyistä mutta minua revittiin kahden miehen voimin kiropraktikon käsittelyssä, toinen veti nilkasta ja toinen piteli ylempäntä kiinni...

Joo en tiedä pienistä nykäsyistä mutta minua revittiin kahden miehen voimin kiropraktikon käsittelyssä, toinen veti nilkasta ja toinen piteli ylempäntä kiinni...
Inkvisiittorin käsittelyssäkö olit? No joo, Kuten sanoin: Hihhuleita löytyy joka paikasta... Jos tarvitaan kaksi miestä vääntämään, jotain tehdään väärin ja samalla otetaan turhia riskejä.

on olemassa pieni nykäisy ja nykäisy. Edellisellä kerralla kun si-niveltä manipuloitiin, käsittelijä "nykäisi" jalasta niin että olin tipahtaa koko 100 kg elopainollani hierontapöydältä lattialle. Tuossa vaiheessa vain heräsi epäilys siitä, että olikohan voima mitoitettu oikein vaivaan nähden. Itse en ole manipulaatiohoitoja vastaan vaan olen useammankin kerran saanut helpotusta vaivoihin manipulaatoiden kautta. Olen vain kuullut useammalta taholta jälkeenpäin että jalasta riuhtaisemalla voidaan aiheuttaa vakavampikin vamma kuin manipulaatioon tullessa on ollut. Manipulaatioihin turvautuminen on jokaisen oman harkinnan varassa mutta täytyy myös tiedostaa ne riskit mitä niihin liittyy. Riskejähän liittyy myös ortopedin tms toimenpiteisiin leikkauspöydälläkin...

Heh, täytyy raportoida tosta mun ongelmasta, eli kipua selän ja pakaran alueella. Kerran illalla venyttelin kevyesti, kyykyn jäljiltä vihlova kipu taas pakarassa. Meni lattialle makaamaan, jalat ristissä ja vedin niitä itseäni kohti. Kuului melko kova naksahdus jostain ja kipu hellitti suurimmaksi osin:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom