Akunsäästösoftat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsiga
  • Aloitettu Aloitettu
Olen pitkään etsiskellyt Androidilleni (Samsung Galaxy S2, Android 4.1.2) hyvää ja luotettavaa akunsäästöohjelmaa. Osaako pakkotoistossa kukaan sanoa mikä olisi hyvä? Ja jos pakosti vaatii roottauksen niin Framarootilla onnistunee! Kiitos ja anteeksi jos menee väärälle alueelle!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen pitkään etsiskellyt Androidilleni (Samsung Galaxy S2, Android 4.1.2) hyvää ja luotettavaa akunsäästöohjelmaa. Osaako pakkotoistossa kukaan sanoa mikä olisi hyvä? Ja jos pakosti vaatii roottauksen niin Framarootilla onnistunee! Kiitos ja anteeksi jos menee väärälle alueelle!

Mää tarttisin kanssa. En nyt tiedä mikä Anroidi tässä on mutta Sony Xperia V on puhelin. Nää sisässä olevat virranhallinnat on aika kökköjä. Vanhassa HTC:ssä oli hyvä se että sai määritellä itse prosentin akun kestosta minkä jälkeen se pätki esim. datat poikki. Nyt tää ajaa dataa täysillä siihen asti että akku loppuu, enkä minä ainakaan viitti laittaa koko dataa pois kun tarviin sitä. Että ois tosiaan joku perushyvä virranhallintasofta paikallaan jos ja varmaan kun sellaisia löytyy?

Minä en sitten ees tiedä mitä tuo roottaus tuossa aloitusviestissä tarkoittaa että pitäs olla jotian mitä saa ladata suoraan jostakin...

Tarkoitin roottauksella lähinnä sitä että jotkin säästöohjelmat ikävä kyllä vaativat rootin puöriäkseen. Mutta mieluiten tietysti roottausvapaa softa :)

Locale oli muistaakseni ihan toimiva softa, jos vaan jaksaa ohjelmoida aikaa ja paikkaa sisään. Taskkillerit nyt on vähän epäilyttäviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom