Akrobatiakurssista 2006? Töölö Gym?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kahla
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
HELOU!

Olen äskettäin pääkaupunkiin muuttanut naisihminen. Käyn Töölössä treenailemassa ja olisi mukava tietää, jospa siellä voisin törmätä aitoon kaikenlaisen ruumiillisen harjoittamisen kannattajiin ja tietysti itse harjoittajiin...:)

Ja sitten lueskelin joskus aiemmin, että Hesassakin oli akrobatiakurssi, jossa oli harjoiteltu yhdessä ihan kilpailuun tähtääviä liikkeitä. Itse olisin kiinnostunut kyseisenlaisesta mahdollisuudesta, joten, jos joku osaisi minua informoida paremmin olisin tosi kiitollinen!!!

Muutenkin, olisi mukava saada tutustua enemmän juuri äsken kuvailemiini ihmisiin. Itellä on jonkin verran kisa- ja lavakokemusta (viimeksi 2001)...mutta eihän sitä tiedä vaikka vielä joskus!

Että semmooosta!!!!Vastauksia toivoen:love:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moi, Helsingin Aikuisopistolta http://www.helsinginaikuisopisto.filöytyy akrobatian peruskurssi, en tiedä tarkoitatko sitä, mutta siellä käytiin läpi voltteja, kärrynpyöriä sun muuta vastaavaa. Helmikuussa alkaa näköjään pyörimään uusi kurssi. Itse olin tuolla tänä syksynä ja kivaa oli, mutta mulla on varmaan joku aivovamma tai joku kun en vaan osaa käydä 'harkoissa'. Ne alkaa ahdistaa aina suunnattomasti kun tietää että silloin ja silloin PITÄÄ olla jossain. No mutta se siitä, kurssi oli silti kiva :) Tosin se pyörii vaan kerran viikossa, joten vaatii omatoimista harjoittelua kyllä.

E: Ja tervetuloa Helsinkiin :)

Halo sanoi:
Helsingin Aikuisopistolta http://www.helsinginaikuisopisto.filöytyy akrobatian peruskurssi, en tiedä tarkoitatko sitä, mutta siellä käytiin läpi voltteja, kärrynpyöriä sun muuta vastaavaa.

Täähän kuulostaa mielenkiintoselta! Ehkäpä ens syksynä jos päädyn opiskelemaan tänne pääkaupunkiseudulle. Vaikka en mä kyllä vielä vuosikausiin (tai ikinä) oo lavalle nousemassa.

Btw. Opitko tekemään voltin? ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom