Akneen jättämät punaiset jäljet!! :(

Ikä
37
Eli nyt tullu joulusta lähtien akneen jättämiä punaisia läiskiä...
Eli pitäiskö iho pitää kuivana, vai kosteana, vai miten??
Eli pitäisi saada nopeutettua ihon uudistamista...
Onko mitään uudistavia rasvoja/voiteita olemassa??
Nyt on jo hätätilanne!!! :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On olemassa iho uudistavia voiteita, niissä lähinnä se ongelma että ne kuivattavat ihon, joka taas ei ole hyvä asia. Että en sitten tiiä että auttaako ne loppujen lopuksi vai pahentavatko vain tilannetta. Auringonvalo/solariumi saattaisi auttaa ongelmaan. Kannattaa varmaanki kääntyä ihotautilääkärin puoleen ettet pahenna tilannetta.

Niin....... oon kuullu että aika sen parantaa 1-2 vuoden sisällä.......
mutta ei varmaan kukaan jaksais oottaa niin kauaa......
Nopeuttaminen ei ois pahitteeks

Kannattaa mennä kosmetologille tai ihotautilääkärille kysymään neuvoa. Noita vaalentavia voiteita ja hoitoja on olemassa.

Onks kukaan muuten kokeillut itseruskettavia aineita akne arpiin?...vois peittää jonkin verran tai sitten naama olis ku petolinnun perse pahimpaan syysripuli aikaan.

Kantsii hoitaa ihoa ihan kuten muutenki, eri kosteuttaa ja sillee..

Itelläni oli tosi pahoja punaisia arpia vielä tos kaks vuotta sitten, nykyää ei näy naamassa enää oikeestaan mitään. Ruskettuminen vähä kans "vaimentaa" sitä punaisuutta, eli varovasti esim solaan tms. :hyper:
Kyllä se siitä.

:offtopic:
Kellään kokemuksia luomista, känsistä tai psoriasis-ihottumasta? Mulla oli pentuna pari ärsyttävää känsää mutta ovat näköjään hävinneet itsestään pois iän myötä....

protsku sanoi:
:offtopic:
Kellään kokemuksia luomista, känsistä tai psoriasis-ihottumasta? Mulla oli pentuna pari ärsyttävää känsää mutta ovat näköjään hävinneet itsestään pois iän myötä....

Känsistä on, oli ala-asteella oikean käden keskarissa aivan älyttömän kokoinen känsä onneksi ei ole enää. Se oli semmosen jättiluomen kokoinen.

Bodymanni sanoi:
Tuli tuossa mieleen että, mitähän ihotautilääkäri osaisi tehdä asialle?
Jos kävis siellä...

Jos sulla on vielä akne päällä niin se määrää siihen tetrasykliinejä tai Roaccutania, jotka hillitsevat kukkimista. Jos arvet ovat se eniten häiritsevä asia niin se pistää sinut UV-valohoitoon tai määrää ihon pintakerrosta uusiutumaan laittavaa voidetta.

Joka tapauksessa jos arvet kovasti sinua häiritsevät, etkä malta odotella että omia aikojaan vaalenevat niin lekurilla kannattaa toki pyörähtää. Jos taas omaat pidemmän pinnan niin kesässä tai parissa punaiset arvet vaalenevat kyllä normaalilla auringon otollakin, olivatpa sitten aknen tai vaikka puukon aiheuttamia.

IronMind sanoi:
Jos sulla on vielä akne päällä niin se määrää siihen tetrasykliinejä tai Roaccutania, jotka hillitsevat kukkimista. Jos arvet ovat se eniten häiritsevä asia niin se pistää sinut UV-valohoitoon tai määrää ihon pintakerrosta uusiutumaan laittavaa voidetta.

Joka tapauksessa jos arvet kovasti sinua häiritsevät, etkä malta odotella että omia aikojaan vaalenevat niin lekurilla kannattaa toki pyörähtää. Jos taas omaat pidemmän pinnan niin kesässä tai parissa punaiset arvet vaalenevat kyllä normaalilla auringon otollakin, olivatpa sitten aknen tai vaikka puukon aiheuttamia.

Joop...
Eli nyt on hidastunu tuo kukkiminen, ja arvet on ainut ongelma enää...
Mulla on Apolyclin kuuri menossa, ja Avidcid voidetta oon käyttämässä näppyihin, se kuivattaa hyvin...
Eli ne jäljet vaan.... Minkähän hintanen tuo keikka mahtas olla??

Nyt kun kahtelin muitakin palstoja, niin monet sanoivat että Skinoren auttaisi.
Ja myös luontaistuotteen Arbutinia monet kehuivat tähän vaivaan, se kuulemma vaalentaisi läikkiä.
Joku oli saanu läikkiä vaalennettua, kasvosolariumin, Apocyclinin, ja Skinorenin avulla 4:ssä päivässä huomattavasti!
Taidan kokeilla samaa!
:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom