Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia aerobisen treenin kanssa, nivelet eivät ole olleet kipeinä, palautuminen on ollut normaalia jne. Nyt olen kuitenkin ollut jonkin aikaa harrastamaata liikuntaa, ja painoa on tullut kymmenen kiloa lisää. Viikon olen taas lenkkeillyt, ja pohkeet menivät viime viikolla jumiin pienistä hölkkäpyrähdyksistä, sain sen kuitenkin palautumaan välipäivällä ja venyttelyllä.
Tänään kävin kävelyllä ja huomasin äsken, että oikean jalan akillesjänne tuntuu. Kun jalkapöytää nostaa ylöspäin, akillesjänne tuntuu siltä kuin se venyisi. Koska mulla ei ole tällaisia ongelmia koskaan ollut, niin voisikos joku kertoa, johtuuko tämä vain tulleista läskeistä, vai pitäisikö alkaa huolestumaan?
Tänään kävin kävelyllä ja huomasin äsken, että oikean jalan akillesjänne tuntuu. Kun jalkapöytää nostaa ylöspäin, akillesjänne tuntuu siltä kuin se venyisi. Koska mulla ei ole tällaisia ongelmia koskaan ollut, niin voisikos joku kertoa, johtuuko tämä vain tulleista läskeistä, vai pitäisikö alkaa huolestumaan?