Ajattara julkaisee joulusinkun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

NP

VIP
Imperiumi.net sivuilta bongattua:

Helsinkiläinen blackmetalyhtye Ajattara julkaisee 24.11. joulusinglen ”Ilon päivä / Hei tonttu-ukot hyppikää”, jonka ostamalla voi voittaa joulukinkun tai Ajattaran tuotannon! Kolmen singlen välistä löytyy voittolipuke, jonka lähettämällä bändin levy-yhtiöön Spinefarmiin saa omakseen joulukinkun! Lisäksi kolmen muun singlen välistä löytyvillä lipukkeilla saa itselleen Ajattaran tuotannon, eli kolme tähän mennessä julkaistua albumia: ”Itse”, ” Kuolema” ja ”Tyhjyys”. Albumit ovat bändin nimikirjoituksilla varustettuja.

Kilpailu on voimassa singlen julkaisuajankohdasta 24.11. tämän vuoden loppuun.

NP sanoi:
Imperiumi.net sivuilta bongattua:
Helsinkiläinen blackmetalyhtye Ajattara

"blackmetalyhtye"? Ai niin, nykyään kaikki missä on räkäiset ei-melodiset laulut ja sahaavia särökitaroita on kuulemma black metallia.

How low can you go...

Kyllä pitäisin Ajattaraa jo lyriikoiden puolesta blackmetallina. Mikäs sinun mielestäsi on "oikeaa" blackmetallia? 2 demoa julkaissut 30 kpl myynyt norjalainen Zuyghluthburgh jonka musiikkia ei erota huonosti viritetystä radioasemasta? ;)

Minusta ajattara on enemmänkin dark/doom metallia. Sanoitusten perusteella on vähän huono lähteä mitään luokittelemaan.

Huonompaan suuntaan on menneet mielestäni Ajattaran levyt. Itse oli /on kertakaikkisen mahtava kiekko!!!

Olakinte sanoi:
Huonompaan suuntaan on menneet mielestäni Ajattaran levyt. Itse oli /on kertakaikkisen mahtava kiekko!!!

Minä en kyllä huomaa kovinkaan suurta eroa Ajattaran julkaisujen välillä. Nämä levyt toistavat hieman liikaa itseään. Jonkinlaista kehittymistä olisi mukava kuulla välillä, mutta silti kyseessä on varsin hyvä bändi.

Ja minäkin luokittelisin ajattaran lähinnä dark metalliksi.

Olakinte sanoi:

Ai minusta se on kuuntelukelvotonta potaskaa, laittoipa sen sitten minne tahansa kategoriaan.

:urjo:

No, niin kuin 99,8% suomalaisten julkaisuista nykyäänkin. Rasmus, Finntroll, Nylon Beat, Timo Rautiainen, Tiktak, Ajattara, CMX, jne... miten ihmiset voivat ottaa tällaisen kauhean roskan vakavissaan ja vielä väittää pitävänsä siitä. (ei tarvitse vastata) :jahas:

Testorage.. Olet näemmä lähes jokaiseen threadiin täällä kommentoimassa, kuinka paskaa ko. musiikki on. Ketään tuskin kiinnostaa? En minäkään ole mainostamassa kaikille, että en voi sietää räppiä sen ja sen asian takia.
Eläkä vedä herneitä nenään. ;)

Darkthrone muuten on blackmetallia. Muistaakseni kaikissa revieweissäkin, mitä olen lukenut, se on laskettu blackmetalliksi.

Back
Ylös Bottom