SUPERCARB 1kg -40%

ajankohtainen...

Eilinen ajankohtainen kakkonen pisti miettimään että mitenköhän yleistä hormonien käyttö on punttimimmien keskuudessa. Ottaakohan maija meikäläiset muutakin kuin kaurapuuroa? Itse en oo ottanu mitään koska olen ajatellut perheenlisäystä lähitulevaisuudessa. Muuten tietysti kiinnostaisi esim. kiihdyttää rasvanpolttoa jollain, mutta naiset ovat varmaan arempia tässä asiassa ja miettivät enemmän terveysvaikutuksia juuri ehkä tuon lapsien hankkimisenkin takia. Itse en tiedä yhtään naista joka käytää mutta miehiä tiedän.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Sitten kun lukee Eliten palstaa niin tuntuu että on enemmän poikkeus jos ei käytä/ei ole käyttänyt mitään.

Xedra: näin on! Ja syyt on enimmäkseen huvittavia: pitää pudottaa 5 paunaa painosta "you know, tone up" jne. Kamala kiire saavuttaa se unelmien vartalo. Salilla on treenattu pinkeillä painoilla puoltoista vuotta, ja masennutaan kun ei näytetä N.N.:ltä (en nyt tiedä noiden fitness-eukkojen nimiä).

Joskus olen naureskellut, kun siellä on joku eukko kuurilla, ja tulee palstalle mainostamaan, miten hyvin aineet potkii ja tulokset on nousseet käsittämättömästi: esim. tehnyt pystypunnerrusta 15kg:n käsipainoilla!!! Ohhoh... Heh. Ja laittavat vielä kuviakin itsestään ennen ja jälkeen kuurin. Ennen-kuvassa on muodoton flesu, ja jälkeen-kuvassa pikkaisen vähemmän muodoton flesu. Tai kuva ykkösessä muodoton tikku ja kuva kakkosessa vähän paksumpi tikku :D

Ok, mikä minä olen moralisoimaan, mutta kyllä pitäisi ensin katsoa kunnolla miten pitkälle pääsee puhtain keinoin. Treenata useampi vuosi. Nostaa kunnolla. Ja jos haluaa tiukaksi, niin näiden lisäksi laittaa se sapuskapuoli kuntoon. Ja tämä pätee kumpaankin sukupuoleen.

Kyllä mua ainakin henk.koht. pelottaa nuo mahdolliset sydänoireet niin paljon, etten sen takia koske moniin aineisiin.

Muutenkin pukkaa rytmihäiriötä salilla, niin siihen kun vielä vetäis vaikkapa efeä, niin ois varmaan zirrakeikka edessä...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo, kyllä minäkin mietin eilisen ohjelman jälkeen, että kuinkahan paljon aineita käyttäviä naisia oikeasti onkaan... Itse en henk. koht. tunne yhtäkään, mutta toisaalta naiset varmaan puhuvat näistä jutuista vähemmän kuin miehet. Olen miettinyt asiaa myös omien kilpakumppanieni kohdalla, sillä välillä törmää tosi nopeaan kehitykseen lihasmassassa ja kunnossa :confused: Toisaalta taas testit ovat tosiasia, olen itsekin ollut useamman kerran purkkiin pissimässä. Luulisi, että jos käyttö olisi yleistä niin käryjäkin tulisi.

Ei ole tämä maija meikäläinen koskaan harkinnut hormonien käyttöä eikä mitä todennäköisimmin tule koskaan harkitsemaankaan (eikä käyttämään ;)). Vähän aikaa sitten kävin taas vaihteeksi kiivasta keskustelua erään kaverin kanssa aiheesta "punttitreeni vs. aerobinen treeni" ja huomasin jo perustelevani punteilla treenaamistani siten, että tekisin sitä vaikka minulle todistettaisiin, että siitä ei ole yhtään mitään hyötyä mihinkään :eek: Olen siis niin koukussa itse treeniin, että tulokset tuntuvat välillä aivan sivuseikalta. Tärkeämi on se tunne, joka tulee kovan sarjan (treenin) aikana ja sen jälkeen, oli sarja (treeni) sitten tehty hiukan pienemmällä tai suuremmalla painolla kuin edellisessä treenissä. Joka tapauksessa olen ylittänyt itseni ja tyhjentänyt pääni ja purkanut agressioni jne jne.

Olen ihan samaa mieltä Tiukkiksen kanssa, kovan treenin jälkeistä oloa ei voita mikään! Varmasti jatkan treenaamista senkin jälkeen, kun kilpailutavoitteet on haudattu. Parasta fitnessissä on nimenomaan treeni, ei kisakunto, dieetti tai maine&kunnia :p

Ps. Kirjoittelen nyt ihan innoissani uudella koneellani! Vanha jumittui 7 krt 10:stä kun yritin lähettää kirjoitusta palstalle.

Heh, PMLats - asunipaikkaani en paljasta, sanottakoon että paljon olen paikkoja kierrellyt ja eri puolilla maata&maailmaa asunut...Mutta ikävä tosiasia on, että useampi ystävättäristäni (toki vieläkin useampi miestuttu!) käyttää muutakin kuin kaurapuuroa tulostensa nostamisessa, kullakin eri tavoitteet/eri urheilulajit ja niiden huippu tähtäimessään. Toki osa käyttää ihan harrastelija-pohjaltakin, ilman kisatavoitteita, mutta luulisin kuitenkin että näitä harrastelija-roinaajia on miehissä enemmän. Kuten aiemminkin olen kertonut, on heillä sivareita ja paljon - siksipä juuri olen itse onnistunut pitämään pääni kylmänä enkä etsi "oikotietä onneen" (no, eihän se ihan niin yksinkertaista toki aineillakaan ole, kovasti siltikin joutuu töitä tekemään). Kavereideni moninaisia sivareita vierestä seuratessani olen pohtinut: "haluanko NIIN kovasti tavoitteeseeni nopeammin(pääsen sinne kyllä ilmankin, uskoisin, se vain vaatii enemmän aikaa), että siedän vastaavanlaiset sivarit, osa pysyviäkin...?" Ja oikea vastaushan on: HELL NO!:D Mulla ei ole mitään kiirettä pilata terveyttäni(no joo, taas, eihän niin kaikille käy, jos pitää käytössään järjen päässä - vaan moniko malttaa pitää, monellako ei ole ollut ikinä kerrassaan mitään sivareita aineiden käytöstään...?), pelätä ADT:ta, peitellä käyttöäni muilta jne eli ei kiinnoosta käyttäminenkään.

Yllättävän paljon on viime aikoina tullut melko selkeitä roinamimmi-tapauksia vastaan (luulisin pikkuhiljaa oppineeni tunnistamaan tapaukset, ihan poikkeuksellisia luonnonlahjakkuuksia tietysti lukuunottamatta...) - taitaa olla lukumääränsä (valitettavasti!) kasvamaan päin...

:p :p

Uteliaisuuttani kysyn, Brunetti, millä perusteella sitten "tunnistat tapaukset"?? Saattaahan olla, että treenaan itsekin keskellä hirvittävää dopingongelmaa, mutta en vain tajua sitä :D

Hmmm - no jos sanotaan että vielä vuosi sitten eräskin vasta fitnessleirillä tapaamani tyttönen oli laiha luikero vailla lihaksia, ja nyt siis yllättäen vuodessa "kasvanut" huimasti - huom! ei läski-mielessä...Pistää miettimään, kun itse tietää miten vähän sitä loppujen lopuksi vuodessa saa lihaskasvun suhteen aikaan, vaikka panostaisikin täysillä treeniin, lepoon, ravintoon, ja vaikka olisikin niin aloittelija että pienikin panostus näkyisi jo ihan hyvinä tuloksina - ei sentään niin huimina, kuin mitä tälläkin neidillä. Näkyvämpiä eroja taas - yllättävä äänenmurros aikuisella naisella (itselläni on kyllä matala ääni luonnostaankin, joten tiedän että meitäkin löytyy), "parran" kasvu tms muut miehistymisen merkit (eräskin tuttu mimmi oli vuodessa muuttunut kropaltaan TODELLA oudon näköiseksi - lantionseutu oli kuin pojalla - en siis tarkoita rakennetta tai luustoa, vaan lihaksia sillä seudulla eli pakaroita ja alavatsaa, niihin oli "treenautunut" varsin miehinen malli, jota ei vuotta aiemmin ollut). Äh, hankala selittää, kun ei ole kuvaa mistä näyttää mitä tarkoitan....Sorry. Lisää tunnuspiirteitä on temperamentin muutokset (hissukasta raivottareksi tms), hiusten lähtö ts. kaljuuntuminen, yleisten suihkujen, saunojen (saunaillat!) yms tilojen joissa naiset ovat keskenään alasti (eli esim. pukuhuoneet) välttely, edellyttäen ettei ole sitä aiemmin tehnyt. Klitta kun on kasvanut ja karvoitus mahdollisesti lisääntynyt (, mahd. myös pistoskohdat näkyvät, jos on vasta tykittänyt), kuten eräskin tyttö minulle selitti, ei niitä kehtaa muiden naisten nähden enää näyttää...Mitäs muuta - no, akneongelmaakin on esiintynyt tutuillani, jatkuvaa pikku kuumeilua kuuritellessa, nivelkipuja...Näitähän riittää, sivareistahan voi jokainen lukea roinaosastoltakin....Ja todettakoon nyt vielä, etten lainkaan epäile etteikö oikeasti huiman luonnonlahjakkaitakin ihmisiä löytyisi, joiden kehitys on niin valtavan nopeaa, että muut epäilevät heti aineiden käyttäjäksi - he vain lienevät sentään melko harvassa. Heh, onhan muakin roinamimmiksi epäilty, vaikka pieni olenkin...

Keneltäkään en ole ikinä mennyt käyttämisistään kysymään (enkä mene - mitäs se minulle kuuluu!?), kaikki ovat jossain vaiheessa itse minulle kertoneet - kukaan kuitenkaan ei onnistunut yllättämään, olin asianlaidan arvannut jo kauan aiemmin. :D

Äkilliset muutokset pistää silmään: pärstä täyteen finnejä, äänen madaltuminen ja tietty naisellisen vartalon muodon muuttuminen "miehisemmäksi".

Itselläni on kyllä nuo samat (finnit, matala ääni, hartioiden leveneminen) ihan muuten vain eli se siitä...

Kaveripiirissäni roinaa useampi mies ja sitä kautta yleensä perillä millasia kuuria kukanenkin vetelee (muutama heistä kilpailee). Pari naistakin tiedän, jotka roinaavat ja kilpailevat voimailulajien parissa... Sieltä kautta tullut hyvin kuultua ja nähtyä mitä voivat olla sivarit varsinkin näillä naisilla ja itselleni se on ainakin laittanut sellaisen kynnyksen, että ei tule koskettua moisiin aineisiin... Kyllä taitaa olla yleisesti ottaen kova kynnys naiselle tuo roinaaminen...mitä kavereiden kanssa aiheesta jutusteltu. Ketään ystävistäni en ole tuominnut sen takia että roinais...EI...se olkoon jokaisen henkilökohtainen asia.

Melkonen tapaus sattui kerran yhdellä salilla... (muualla kuin paikkakunnallani) Eräällä tyttärellä alkoi kiinnostamaan kova kolisteluni punttien ääressä...heh...ja tulikin kyselemään taustojani tyyliin kauanko olen treenannut, kilpailenko fitnessissä jne. Siihen väläytin silloisen 11 vuoden treenitaustani ja kerroin vähän tuloksistani. No...tytär meinas että eiväthän minun tulokset olleet mitään häneen verrattuna...hän oli treenannut 1,5 vuotta ja tulokset ihan muuta kuin minulla ja lihaa löyty...Hänellä oli melkoinen pakko päästä fitness-kisoihin mahdollisimman pian...

Silloin ajattelin todellakin että "oikotie onneen" on näköjään tepsinyt :evil:

Mutta näin natikkana saa siltikin kuulla "mitä sä käytät"-kyssäreitä ja sama vastaus aina: kaurapuuroa

:lol1: ja tulee hyvä mieli :lol1:

Vuosia fitness-piireissä pyörineenä on minullekin pistänyt silmään muutama "puolentoistavuoden treenaaja", jolla on lihasta vaikka muille jakaa. Hirveään menestymiskiireeseen liittyy usein myös ihmeelliset harhaluulot; luullaan, että heti voitetaan eka kisa, sitten pärjätään ammattilaisena, tienataan hirveästi ja ollaan julkkiksia... Käy vähän sääliksi tuollainen touhu, ensinnäkään haaveet eivät toteudu ja toisekseen huonolla tuurilla joutuu kärsimään loppuikänsä aineiden haitoista (äänestä ja muusta miehistymisestä)

Kyllä sen verran pitäisi olla malttia, että katsoisi mihin rahkeet oikeasti riittävät ilman aineita. Se ei nimittäin ihan lyhyessä ajassa selviä;)

AAMEN! Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi, Saaga! Hyvä että lavalla tulee parin viikon päästä olemaan muitakin samat arvot omaavia natikoita kuin minä...;)

Tsemppiä "loppukiriin" kaikille kanssakilpasiskoille!

Suositut

Back
Ylös Bottom