Hmmm - no jos sanotaan että vielä vuosi sitten eräskin vasta fitnessleirillä tapaamani tyttönen oli laiha luikero vailla lihaksia, ja nyt siis yllättäen vuodessa "kasvanut" huimasti - huom! ei läski-mielessä...Pistää miettimään, kun itse tietää miten vähän sitä loppujen lopuksi vuodessa saa lihaskasvun suhteen aikaan, vaikka panostaisikin täysillä treeniin, lepoon, ravintoon, ja vaikka olisikin niin aloittelija että pienikin panostus näkyisi jo ihan hyvinä tuloksina - ei sentään niin huimina, kuin mitä tälläkin neidillä. Näkyvämpiä eroja taas - yllättävä äänenmurros aikuisella naisella (itselläni on kyllä matala ääni luonnostaankin, joten tiedän että meitäkin löytyy), "parran" kasvu tms muut miehistymisen merkit (eräskin tuttu mimmi oli vuodessa muuttunut kropaltaan TODELLA oudon näköiseksi - lantionseutu oli kuin pojalla - en siis tarkoita rakennetta tai luustoa, vaan lihaksia sillä seudulla eli pakaroita ja alavatsaa, niihin oli "treenautunut" varsin miehinen malli, jota ei vuotta aiemmin ollut). Äh, hankala selittää, kun ei ole kuvaa mistä näyttää mitä tarkoitan....Sorry. Lisää tunnuspiirteitä on temperamentin muutokset (hissukasta raivottareksi tms), hiusten lähtö ts. kaljuuntuminen, yleisten suihkujen, saunojen (saunaillat!) yms tilojen joissa naiset ovat keskenään alasti (eli esim. pukuhuoneet) välttely, edellyttäen ettei ole sitä aiemmin tehnyt. Klitta kun on kasvanut ja karvoitus mahdollisesti lisääntynyt (, mahd. myös pistoskohdat näkyvät, jos on vasta tykittänyt), kuten eräskin tyttö minulle selitti, ei niitä kehtaa muiden naisten nähden enää näyttää...Mitäs muuta - no, akneongelmaakin on esiintynyt tutuillani, jatkuvaa pikku kuumeilua kuuritellessa, nivelkipuja...Näitähän riittää, sivareistahan voi jokainen lukea roinaosastoltakin....Ja todettakoon nyt vielä, etten lainkaan epäile etteikö oikeasti huiman luonnonlahjakkaitakin ihmisiä löytyisi, joiden kehitys on niin valtavan nopeaa, että muut epäilevät heti aineiden käyttäjäksi - he vain lienevät sentään melko harvassa. Heh, onhan muakin roinamimmiksi epäilty, vaikka pieni olenkin...
Keneltäkään en ole ikinä mennyt käyttämisistään kysymään (enkä mene - mitäs se minulle kuuluu!?), kaikki ovat jossain vaiheessa itse minulle kertoneet - kukaan kuitenkaan ei onnistunut yllättämään, olin asianlaidan arvannut jo kauan aiemmin. :D