Aivotärähdys sparratessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -reiska-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjesta! Olen 25 vuotias mies ja harrastanut nyrkkeilyä vajaan vuoden. Tykkään lajista ja varsinkin sparraamisesta. Usein kuitenkin sparrauksen jälkeen esiintyy pään särkyä ja pientä kuumotusta. Eilen sparrauksen jälkeen kuitenki olo oli huonompi kuin normaalisti ja kuume nousi reilun asteen verran. Tänään kuumetta ei ole mutta olo silti flunssainen/hutera. Tod. näk. aivotärähdys. Eilinen sparraus ei tuntunut liian kovalta eikä tyrmäystä, silmien sumenemista tai muuta vastaava ollut. Kysymykseni on että tottuuko aivot/pää iskuihin vai onko tilanteeni jotenkin poikkeava? Kiitos vastauksista!

-reiska-

Flunssa on mahdollinen mutta olen kuullut että aivotärähdyksen jälkeen voi myös kuume nousta. Täytyy vkonlopun yli seurata tilannetta ja maantaina keskustella valmentajan kanssa. Kelasin vaan että onko mulla "heikko" pää, kun sparrin jälkeen tuollaiset oireet.

Kävin eilen lukemas tota keskustelua, siinä ei kellään ollu mainintaa aivotärähdykseen liittyvästä kuumeesta. Vähän alkaa kyl tuntuu et flunssan piikkiin menee tää olotila, mutta sattu vaa yks yhteen niin sopivasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom