Aion - MMORPG

BCAA-valmisjuoma -40%
Ikä
40
Hep,

Löytyykös pakkikselta muita pelailijoita. Pitkään tätä harkitsin kun tuota wowia tuli vuosia sitten väännettyä, nämä uudet MMORPGit kuten Warhammer ja AoC eivät sytyttäneet. Eilen tuli sitten tämä hommattua kokeiluun, pitkästä aikaa jotain minkä parissa varmasti illat venyvät aamuiksi. Kunhan muistaisi reenatakin ;). Onhan tässä paljon sitä wowia, mutta nätti, uusi ja sopivasti uuttakin. Sisältöä sopivasti, pvp-painotteinen ja peli toimii jo launchissa sopivan jouhevasti, onhan sitä tuolla Aasiassapäin hiottu jo vuoden päivät.

Level 7 Spiritmaster Kahrun-palvelimella. Ei jonoja ainakaan tuohon high-population putiikkiin, suomifirmakin löytyy tarvittaessa. Suosittelen :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Hitusen mietin tuotakin jossain vaiheessa, mutta nuo aasialaistyyppiset karkkigrafiikat käännyttävät aika tehokkaasti. Jaksaisikohan tuollaista yhtään katsella.

Kiinnostusta on, yritin päästä beettaankin onnnistumatta, mutta "WoWia" ei jaksa enää uudestaan aloittaa. Kerrohan GrandSlam ihan omin sanoin hiukan lisää tosta sitä mukaa kun kokemusta karttuu:)

Lyhyesti: Hirveetä grindausta.

Olen lukenut tuosta miinuksena, totuus selvinnee sitten myöhemmillä leveleillä. Olen kuitenkin asennoitunut niin, että en pidä mitään kiirettä leveloidessa, vaan PvP:tän ja suorittelen questeja (ja tarvittaessa grindaan) ja tutkin alueita sitä mukaan kuin lystään. Näin pysyy mielenkiinto yllä ja jää ehkä muullekin elämälle aikaa eikä peli muutu pakkopullaksi.

Karkkikrafiikkoja itsekin aluksi pelkäsin. Olen aina pitänyt pelien visuaalista puolta tärkeänä. Mutta Aionissa ei ennakkoluuloista huolimatta pistänyt negatiivisessa mielessä silmään, peli on pirun nätti ja väririkkaaseen ja monipuoliseen pelimaailmaan on ainakin allekirjoittaneen helppo uppoutua. Wowista tuttu tunne, joissa uusien alueiden näkemistä odottaa mielellään. Toisin sanoen, jos WoWin animaatiografiikat eivät tökkineet, luulisin tämänkin olevan ok.

Töiden jälkeen reeneihin, loppuillan ajankulun tietää taas :rolleyes:

Pitihän se nyt sitten laittaa lataukseen, näppärä ku voi ostaa ihan dizitaalizena...

Olen lukenut tuosta miinuksena, totuus selvinnee sitten myöhemmillä leveleillä. Olen kuitenkin asennoitunut niin, että en pidä mitään kiirettä leveloidessa, vaan PvP:tän ja suorittelen questeja (ja tarvittaessa grindaan) ja tutkin alueita sitä mukaan kuin lystään. Näin pysyy mielenkiinto yllä ja jää ehkä muullekin elämälle aikaa eikä peli muutu pakkopullaksi.
Siinä 20-levelin paikkeilla toi menee ihan grindaamiseksi, raaka arvio ois että alle kolmannes leveliexpasta tulee questeista, ja toi luku laskee mitä ylemmäs mennään. Abyssiin taitaa päästä vasta 25-tasolla, sitä ennen PvP on satunnaisia kohtaamisia riftien välityksellä. Ei oo mun peli.

Pelasin tunnin kaksi ja samaa kauraahan toi on ku muutkin. Juostaan ja tapetaan matoja/itikoita. Tulee tota varmaan läiskittyä huvikseen ainakin tää kuukausi mikä nyt on aluksi peliaikaa.

Mua sinäänsä ei grindaaminen haittaa koska en mä oikein noita kustejakaan jaksa lukea. Enemmän kiinnostaa PvP tossa ja mahdolliset instat jos sellasia on.

Level 21, itseeni tuo peli iski kyllä täysillä :). "Miilunpolttaja" nickillä pelailen Kahrunilla, viestiä saa laittaa jos kysymyksiä tai apuja tarvitsee peliä aloitellessa.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt pelannut assassinini tasolle kymmenen eli just pois alkupaikasta.

Peli vaikuttaa olevan jotakuinkin suora kopio WoW:sta mutta paremmilla graffoilla. Ja kun sitä WoWia tuli useampi vuosi pelattua ja täydellisesti kyllästyttyä, niin ei ihan hirveästi innosta.

Ite Wowin väliin jättäneenä taidan ladata ja kokeilla ainakin tuon kuukauden. toivottavast ei liia koukuttava tai no iha sama talvi tulossa. :D

Ite Wowin väliin jättäneenä taidan ladata ja kokeilla ainakin tuon kuukauden. toivottavast ei liia koukuttava tai no iha sama talvi tulossa. :D

Näinpä, nimim. väsyttää töissä.

Eilen tuli kolmeen asti yöllä hakattua kiltalaisen kanssa. Tuo Abyss on aivan mahtava PvP systeemi, vihdoin toimiva world pvp sen pirun "paina tästä asettuaksesi taistelualuejonoon" sijaan. Ja lentäminen on toteutettu PvP:n kannalta todella hyvin, hieno elementti kun osaa ottaa hyödyn irti :)

tuleeks täs siis jotai wowi tyylist et voi pelata johoki lvlelii asti enneku on ostanu ite peliä? jostai luin sellast ja nyt latasin ja asensin mut en kyl oo tajunnu mite siihe pääsis.

Ei ole varmaan vielä ilmasta trialia ko on sen verran uusi peli. Mutta oikeuden pelata pystyy ostaan Visalla Aioinin sivuilta. Voisin myös harkita acconi myymistä jos kiinnostusta on.

no ei takomosta kuulunu ni jos tuon nyt vaikka cdon:ista ostaa niin pääsekö suoraa pelaamaa vai pitääkö oottaa et peli tulee postilaatikkoo?
EDIT: takomo tossa ylempänä sanoki että aionin sivuilta pystyy ostaa oikeuden.

Meni hiukan ohi tämä topikki. Ja tossa accon myymisessä on se ongelma, että kun mulla on siinä yks toinenkin peli samassa niin pakko valitettavasti olla myymättä. Nopeesti ainakaan mä en keksinyt kuinka olis saanu eriytettyä noi pelit eri accoille.

joo no kuullostaa siltä et menee turhan vaikeeks mutta mutta tietääks kukaa saaks tuolt cdon:ist sen verify koodin suoraa kouraa vai pitääks oottaa et kilahtaa postii?
EDIT: tarkemman tutkailun jälkee tuoltaha löytyy tosiaa eriksee noi osta ja lataa versiot. :david::david::rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom