SUPERCARB 1kg -40%

Aika hjuvä pokerikäsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MHK
  • Aloitettu Aloitettu

MHK

Allapito
VIP
Otan pienen taiteellisen vapauden postata tänne. En nyt ole ihan satavarma pitäskö vielä jotain viilata joten "valokuvallisia" näkemyksiä saa antaa valopuolesta sekä kompositiosta. Isken tämän mixed median puolelle portfolioon.

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihan siisti kuva. :thumbs:

Onko kortit ja pöytä duunattu tyhjästä photarissa vai muokattu valokuvista/3d-rendauksista? Itse korttien kuvathan on sun omia piirustuksia, eikö?

Kompositiosta ei kommentoitavaa, mutta korttien toisiinsa heittämät varjot voisivat olla ehkä vähän tummempia. Tai oikeastaan aika paljonkin. Toisi enemmän syvyyttä ja kontrastia kuvaan. En saa nyt selvää siitä monta valonlähdettä kuvassa on mutta vaikuttaisi siltä että vain yksi kirkas jolloin varjojen pitäisi olla todella tummia, lähes mustia.

Jees, oon tuota tuunannut edelleen itseasiassa juuri noin kuin ehdotit :D

Kaikki elementit on huorattu valmiista piirustuksista, korttiaihiot tietysti diginä. Yhtään valokuvaa ei kuitenkaan ole pohjana.

Itseasiassa on aika toimiva taustakuva, reunoilta tumma ja keskellä tapahtuu. Saa MHK laittaa vieläkin isomman reson jos vain tuntuu että tarkkuus riittää :P Kiitos jo tuosta.

IMG_1859.JPG

Jos termis otat ton niin lataa uudestaan, oli pikku bugi jonka korjasin heti.

Alkaa hajoomaan jo puun tekstuuri tossa koossa, tuo on tolkuttomasti isompaa jo kuin orkkis lyikkistyössä :(

Jos termis otat ton niin lataa uudestaan, oli pikku bugi jonka korjasin heti.

Alkaa hajoomaan jo puun tekstuuri tossa koossa, tuo on tolkuttomasti isompaa jo kuin orkkis lyikkistyössä :(

Otin, eikä se hajoa. Tai siis sä näet sen, mutta minä en :) Se on itseasiassa toimiva, että se on tollanen pehmeämpi, käden jälki näkyy, kun taas naamat ovat tarkkoja.

Joo, arvostan MHK:n asennetta heti tehdä tarkat versiot ja laittaa jakoon. :worship: Vituttaa kyllä eniten, että laitetaan upeita kuvia 640x480 resolla. :) Eri asia sitten kaupalliset kuvat yms.

Mikekin saisi enemmän julkaista niitä kuvia täydellä resolla. Ei nyt jokainen kuva voi olla "kaupallinen" yms.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom