Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mulle ainakaan tule Ahtisaaresta mitään kuvaa rauhan, tieteen tai ihmiskunnan eteenpäin viejänä.
Ei mulle ainakaan tule Ahtisaaresta mitään kuvaa rauhan, tieteen tai ihmiskunnan eteenpäin viejänä.
Joo, teki todella hyvää rauhantyötä tukiessaan kritiikittömästi Jugoslavian pommituksia ja Irakin sotaa ja sanellessaan Kosovossa yksipuolisen serbejä kyykyttävän rauhansopimuksen. Mahtaakohan Ahtisaaren säätiön rahoitus tulla Natolta?Kosovossa ja afrikan maissa tehnyt käsittääkseni aika hyvää työtä!!!
Onneksi olkoon Mara
Radio Rockissa sanoivat hyvin, että Noblit alkaa olemaan aika tusinatasoa. Niitä jaetaan aivan liikaa. Parempi olisi vaikkapa 6 vuoden välein antaa yksi Nobli. Eikä kylvää niitä kaikille. Ei mulle ainakaan tule Ahtisaaresta mitään kuvaa rauhan, tieteen tai ihmiskunnan eteenpäin viejänä.
Henry Kissinger, joka sai myös rauhanpalkinnon on ollut mestaroimassa etelä-Amerikassa sotilasvallankaappauksia sekä tuki Indonesiassa Suharton kansanmurhaa, että pikkurikollinen tuo meidän Mara on tuossa listassa.Joo, teki todella hyvää rauhantyötä tukiessaan kritiikittömästi Jugoslavian pommituksia ja Irakin sotaa ja sanellessaan Kosovossa yksipuolisen serbejä kyykyttävän rauhansopimuksen. Mahtaakohan Ahtisaaren säätiön rahoitus tulla Natolta?
Radio Rockissa sanoivat hyvin, että Noblit alkaa olemaan aika tusinatasoa. Niitä jaetaan aivan liikaa. Parempi olisi vaikkapa 6 vuoden välein antaa yksi Nobli. Eikä kylvää niitä kaikille. Ei mulle ainakaan tule Ahtisaaresta mitään kuvaa rauhan, tieteen tai ihmiskunnan eteenpäin viejänä.
Tässä jotenkin kiteytyy taas suomalaisuus parhaimmillaan. Voittaminen ei vain meidän kansanluonteeseen sovi lainkaan.