Moi punttimimmit! Tarviin teidän apua. Miulla ei suhde ruokaan oo moneen vuoteen ollut normaali. Välillä on parempia ja välillä huonompia jaksoja mutta nyt ongelma on niin sanotusti muuttanut muotoa. Oon anoreksian käynyt läpi ja sen jälkeen hyvinä aikoina syönyt mielestäni ihan riittävästi kulutukseen ja kokooni nähden eli noin reilu 1700 kaloria. Oon siis 19v nainen 150cm/49-50kg ja harrastan crossfittia 4-6 kertaa viikkossa. Välillä tulee outoja päähänpistoja ja halu "kiristellä" joka ei loppujen lopuksi näy vaa`alla eikä pahemmin mitoissakaan mutta silloin ruokamäärä on jotain 1300 luokkaa jonka tiiän itekkin olevan liian vähän. Nyt kuitenkin itse ongelmaan josta oon säikähtänyt älyttömästi eli ahmiminen iltaisin. En nyt puhu minkään suklaan tai jäätelön syönnistä kun en niitä muutenkaan kotiini osta mutta paketti taateleita/800g rusinoita/kunnon sokeri höttö härkäpapu granolaa paketillinen. Jotain noista oon ahminut joka ilta reilu viikon ajan. Kaloreita en kovin tarkasti oo uskaltanu laskea mutta suunnilleen 2500 kaloria on päivän total. Sinällään noi ruuat ei oo niitä kaikkein "pahimpia"mutta kalori on kalori ja jos näin jatkan niin kyllä muuten tulee kropassa läskinä näkymään. Kuulostaa varmaan tosi naurettavalta ongelmalta mutta tää oikeesti ahistaa miuta. Antakaa viisaammat neuvoja. Mitä mie oikeen teen?