AGP acceleration ongelma!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaamoz
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Mikä vialla kun tulee tällainen teksti Ground control 2:sta käynnistettäessä:
Warning: AGP acceleration is not enabled. It is highly recommended that you
update your motherboard drivers or game performance mau suffer.
Tämä ilmestyy siis ainoastaan tässä pelissä ja silti peli toimii.
Toinen ihmettelyn aihe on, että peli kuin peli hidastuu todella paljon jos pistää resoksi 1024x860. Esim jossain fps pelissä kun liikuttaa hiirtä, sekunnin päästä ukko vasta kääntyy, mutta sulavasti ei pätkien??
Koittakaa ottaa jotain selkoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli toi tarkoittais sitä, ettei grafiikkakiihdytystä ole asetettu toimimaan tai se ei toimi emollasi. Eli näytönohjaimen ominaisuudet eivät tule käyttöön.
Mikäs emo ja näyttis sulla on? Oletko päivitellyt ajureita?

olen päivitellyt näyttiksen ajurit. näyttis on geforce fx 5200 128mb ja emo on joku msi 845pe max???

Eikös noita AGP:n asetuksia saa BIOSistakin muokattua (ainakin kerrointa)... olisko siellä joku asetus pielessä?

no siellä on ainakin joku agp aperture size 16mb-256mb:aan??
en sitte tiedä mitä merkkaa.

Kaamoz sanoi:
no siellä on ainakin joku agp aperture size 16mb-256mb:aan??
en sitte tiedä mitä merkkaa.

Siihen pistät tuon 128 mikä on nykyisen korttisi muistin määärä. Tosin siinä sen luulisi olevan jo ihan vakiona.

Minulla oli joskus samanlaisia ongelmia ja siihen auttoi Intelin Inf-update...tämä siis tietenkin vain Intekin prossuille/piirisarjoille...

Mulla oli joskus saman tyylinen ongelma, mikään peli ei tosin sanonu että AGP ei oo päällä, mutta directX:ssä näkyi että ei ole käytössä, ja kyllä sen huomas peleistäkin. Siihen sitten päivittelin näytönohjainta ei auttanut, mutta emolevylle asensin kaikennäkösiä päivityksiä ni johan rupes pelittää, ei nyt vaan tuu mieleen että mikä ajuri oli...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom