Aforismeja / elämän viisauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kariko
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun monella on varmaan muistissa vanhoja lausahduksia/viisauksia.

Aloitan tämmöisellä, minkä frendini juuri laittoi seinälle. Kolahtaa aika hyvin meikäläiselle.

----------

Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein. Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Keskimäärin on mukavampi voittaa kuin hävitä.”

Hannu Aravirta tuon aikanaan jossain muistaakseni laukasi.

Alkuperäisestä esittäjästä ei ole tietoa.

Ajattelin aloittaa uuden ketjun, kun monella on varmaan muistissa vanhoja lausahduksia/viisauksia.

Aloitan tämmöisellä, minkä frendini juuri laittoi seinälle. Kolahtaa aika hyvin meikäläiselle.

----------

Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein. Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni.
En nyt ala mitään kenkiä pukemaan mut tuomitsen kyllä melkoseks dramaqueeniks ne jotka tollasia lisäilee facebookkiin.

En nyt ala mitään kenkiä pukemaan mut tuomitsen kyllä melkoseks dramaqueeniks ne jotka tollasia lisäilee facebookkiin.

Ei aleta nyt tässä ketjussa sen kummemmin puimaan tuota. Sanon vaan, että kaverin elämäntilanteen tietävänä toi oli tavallaan avunpyyntö.

"Ainoat ihmiset, jotka eivät koskaan epäonnistu ovat niitä, jotka eivät koskaan yritä mitään."

"Se, joka haluaa, keksii keinot. Se, joka ei halua, keksii selitykset."

"Kurin korkein olomuoto on itsekuri."

Hieman leikkisämpiä mutta totta tavallaan nuokin:

"Tärkeintä ei ole voitto vaan murskavoitto!" tai "Tärkeintä ei ole voitto vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen."

Tämä jäi mieleen, joku vieras mies sanoi tämän pöllypäissään joskus juna-asemalla:

"Mitä korkeammalle kohoat, sitä pienemmältä näytät niiden silmissä jotka eivät osaa lentää"

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. - Eli jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Common sense is very uncommon.
Horace Greeley

What a luck for rulers men do not think?
Adolf hitler

kaks mitkä pysyny mulla mieles vuosia jo.

Kai se on oma suosikki lisättävä myös.

Worrying is like a rocking chair, it gives you something to do, but it gets you nowhere. -Glenn Turner/Van the man

You miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)

There are those that look at things the way they are, and ask why? I dream of things that never were, and ask why not? (Robert Kennedy, vaikkakin kai aluksi noin sanoi George Bernard Shaw)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom