AFFLICTION : banned

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen näyttääkin nyt olevan 19.7 Anaheimissa

• Fedor Emelianenko - Sylvia
• Josh Barnett - Pedro Rizzo
• Renato Sobral - Mike Whitehead
• Matt Lindland - Fabio Nascimento

Non-pay-per-view fights:
• Savant Young - Mark Hominick
• Justin Levens - Ray Lazama
• J.J. Ambrose - Patrick Speight
• Mike Pyle - Brett Cooper

Ben Rothwell, who became a star in the International Fight League before signing with Adrenaline MMA, is also scheduled to fight on the pay-per-view card, though an opponent hasn't been found yet, Affliction Vice President Tom Atencio told me Friday.

The event also reportedly includes Strikeforce heavyweight contender and UFC veteran Paul Buentello against Fedor's brother, Alexander Emelianenko. But Affliction is still waiting to get back signed contracts from them, Atencio said.

Katsoin juuri eilen Sylvia - Couture matsin kertauksen vuoksi :D.
Tuli muuten mieleen kun Timppaa hehkutetaan yhtenä kovimmista hw:stä... niin ainakaan sherdogin mukaan ei ole voittanut oikein ketään.

No pitää muistaa, että raskaassa sarjassa on kapeampi kärki ja taso heikompi muihin sarjoihin nähden. Voihan sen todeta Timpan osalta myös niin, että ei ole hävinnyt viime aikoina, kuin kahdelle kovimmista ja voittanut muut. (Monsonin ja Veran lisäisin vielä tuohon ei ole voittanut "ketään" joukkoon)

Tim Sylvia voitti kuitenkin Riccon silloin kun Suave oli oikeasti yksi maailman kovimmista raskassarjalaisista, pyyhki Arlovskilla kehää kahdesti ja antoi Nogueiralle, Veralle ja Monsonille elämänsä selkäsaunat. Randy Couture on oikeasti ainoa kaveri, kuka on dominoinut Sylviaa täydellisesti (jos ei ekaa Arlovski matsia lasketa, mutta sen jälkeen Timppa tosiaan voitti Arlovskin kahdesti)...

Päivitystä:
* Fedor Emelianenko vs Tim Sylvia
* Josh Barnett vs Pedro Rizzo
* Ben Rothwell vs Andre Arlovski
* Aleksander Emelianenko vs Paul Buentello
* Matt Lindland vs Fabio Negao
* Renato Sobral vs Mike Whitehead
* Savant Young vs Mark Hominick
* Brett Cooper vs Mike Pyle
* Ray Lamaza vs Justin Levens
* JJ Ambrose vs Patrick Speight

On kyl upean näköinen kortti

Eikös tää oo perkele jo ensi lauantaina!
Tuleekohan mitään _toimivaa_ streamia(onko jollain tietoa) vai pitääkö sunnuntaihin asti olla pimennossa? Ja spoileriketju ajoissa sitten, että saa nähdä miten Fedor tappaa Sylvian.
Itse veikkaan ekaa erää 3-4min KO Punches tai viimeisen erän lukotusta.

WTF
Se olikin heinäkuu :(
Muistin että kesäkuu. Mutta miten 17.9? Avauspostissa lukee heinäkuu :O vai onko jotain muuttunut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Silvia voittaa Fedorin sanokaa mun sanoneen.

Teki jo mieli alkaa laukomaan vedonlyönti juttuja mutta sitten tuli mieleen se yksi sankari MMA-Trackeriltä joka lupasi lahjoittaa 500USD trackerille jos Forrest voittaa Shogunin :thumbs:

... Mut en mä kyllä silti jaksa uskoa että Silvia voittais. Silvia on kuitenkin tunnetusti niitä "lay and pray" ottelijoita. Ja Fedor on Fedor.... tosin taisin sanoa samaa joskus Crocopista mutta sehän nyt on jo off topic joten ei siitä tarvitse kenenkään mainita enempää :D

Teki jo mieli alkaa laukomaan vedonlyönti juttuja mutta sitten tuli mieleen se yksi sankari MMA-Trackeriltä joka lupasi lahjoittaa 500USD trackerille jos Forrest voittaa Shogunin :thumbs:

... Mut en mä kyllä silti jaksa uskoa että Silvia voittais. Silvia on kuitenkin tunnetusti niitä "lay and pray" ottelijoita. Ja Fedor on Fedor.... tosin taisin sanoa samaa joskus Crocopista mutta sehän nyt on jo off topic joten ei siitä tarvitse kenenkään mainita enempää :D

Et taida oikein ymmärtää termin "Lay and Pray" merkitystä jos yhdistät sen Sylviaan...

Itse kyllä jotenkin vähän säälin Sylviaa, varmaan ihan asiallinen kaveri siviilissä. Olen myös sitä mieltä, että meidän isojen, rumien mies, joilla ei näy sikspäkki on pidettävä yhtä:)

Itse kyllä jotenkin vähän säälin Sylviaa, varmaan ihan asiallinen kaveri siviilissä. Olen myös sitä mieltä, että meidän isojen, rumien mies, joilla ei näy sikspäkki on pidettävä yhtä:)
joo samaa mieltä se on nää jenkit ku ne tykkää tehä hyvä vs paha taisteluita :D
ei oo muuten sylvia yrittänyt ikinä takedownii yrittänyt kaikki matsit pitää ylhäällä mitä oon itse nähnyt esim sylvia vs randy matsissa randy se oli joka teki siitä matsista makoilun :piis:

joo samaa mieltä se on nää jenkit ku ne tykkää tehä hyvä vs paha taisteluita :D
ei oo muuten sylvia yrittänyt ikinä takedownii yrittänyt kaikki matsit pitää ylhäällä mitä oon itse nähnyt esim sylvia vs randy matsissa randy se oli joka teki siitä matsista makoilun :piis:

Eikös Sylvia yrittänyt/saanut takedownin Monsonia vastaan? En ole aivan varma mutta muistikuva olisi....

Eikös Sylvia yrittänyt/saanut takedownin Monsonia vastaan? En ole aivan varma mutta muistikuva olisi....

Kyllähän Monson oli se joka koko matsin ajan shoottaili henkensä edessä. Sylvia saattoi jossain vaiheessa sprawlata ja tulla sen jälkeen Monsonin guardiin, mutta en kyllä muista miehen shootanneen kertaakaan. Toki en tätä ottelua ole sattuneesta syystä nähnyt kuin yhden kerran ja siitäkin on se abauttirallaa puolitoista vuotta eli voi muistikin tehdä tepposet. Oli miten oli, matossahan Timppa oli yllättäen lähempänä lukottamista kuin meidän ADCC veteraani...

Mutta eipä tuo silti kovin jännä matsi ollut, eivätkä kyllä olleet kolmas matsi Arlovskia vastaan, Veraa vastaan, Silvaa vastaan yms. mutta täytyypä muistaa, että ei noissa otteluissa se toinenkaan osapuoli ollut kovin halukas ottelemaan. Verahan oli itseasiassa se, joka koko aika haki clinchailua häkkiä vasten.

Sylvialla on ollut siis tylsiä matseja viime aikoina, mutta kun toinen osapuoli on halukas ottelemaan niin sillon saadaan kyllä rahoille vastinetta.

Itseasiassa olen kuullut että Sylvia on siviilissäkin inhottava. Kuulemma pyytää $20 nimmarista!

Edellinen viestini meni totaaliseen väärään threadiin. Voisiko joku mode siirtää sen ufc 84 threadiin ja poistaa tämän viestin täältä?

eikös timppa vetäny jonkun alasviennin tyyppisen mirriä vastaan..? jos en ihan väärin muista.. ja miten kävi kädelle?? :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom