AFFLICTION : banned

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mä ymmärsin et tää alkaa 4 tai siis alkaako päämatsit 4 tai 5 vai siis koko tapahtuma megadethiä ja muita otteluja myöten vai ihäh...nyt oo sekasin jo näistä niin paljon et en tiedä koska laittaa herätystä:D

Varmaan itse PPV alkaa perus aamuviiden maissa ja siihen sitten sisältyy mitä sisältyy. Dieetti-Nogin matsi ja Alex-Buentellohan lähetetään oliko se nyt Foxilta ennen PPV:n alkua.

Affliction aikaa sittenkin televisioida koko kortin.

Eli siis ku tarkemmin katsoi niin kaikki muut paitsi A. Emelianenko, Belfort ja Young matsit tulee PPV:stä, noi kolme matsia tulee sit sieltä FNN tai mikäs se nyt olikaan

edit. mahtaako se kellonaika sit muuttua aikasemmaks

Affliction pitää ainakin nämä 3 ensimmäistä eventiä joka tapauksessa ja katsoo sen jälkeen että ollaanko voitolla vai miinuksella ja päättää jatkosta tuolloin

Eikös tuo ala tunnin ja neljänkymmenen minsan päästä? Vai mitä tuo lähtölaskenta meinaa? Joku puhui jostain yöstä... Mikäs ois paras sivusto, miltä näkis livenä?

Eikös tuo ala tunnin ja neljänkymmenen minsan päästä? Vai mitä tuo lähtölaskenta meinaa? Joku puhui jostain yöstä... Mikäs ois paras sivusto, miltä näkis livenä?

Yöllä vasta alkaa. 4 tai 5 aikaa ymmärtääkseni

Luultavasti myös Goodridge tulee A. Emelianenko paikalle

GRRR!!! Miten saan kuvan näkymään kunnolla??? TVuplayer käytössä mutta kuva näkyy saman lailla kun yrittäisi kattoa DivX pätkää ilman koodekkia. Ääni kuuluu mutta kuvasta ei saa mitään selvää!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei nyt joku!
Mistä näitä näkee? Mmahuntterissa, dailymotionissa eikä tubessa ainakaan löytynyt vielä tai sitten olen sokea :D. Vielä olis parituntia yövuoroa jäljellä joten olis kiva jos löytyis linkkiä!

Argh, ei pysty asentamaan lafkan koneille uutta playeria :itku:
Hitto kun kihelmöisi katsoa spoilerit, muttei tällä kertaa viitsisi kun on niin monta hyvän oloista matsia.
Barnett, Fedor, Belfort, Arlovski...

Suositut

Back
Ylös Bottom