Affliction 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jjännä juttu, ticketmasterilta sais vielä ostettua ringside-paikkoja. Maksavat tosin 450$, mutta silti.

Sehän nyt oli päivänselvä asia, että T-shirt guy bluffasi kun avattiin lisää paikkoja "kovan kysynnän vuoksi".

Ihme jos tulee Affliction 3:sta.

ei kyl hyvältä kuulosta ton lafkan tulevaisuus

mut niinkaua kun huippuäijät pääsee matsaa ni sama kai se ketkä hommaa vetää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näyttää kyllä vähän, mutta nuo valot voi tehdä tepposet vain.

Osaako joku sanoa minkälainen voimataso Fedorilla on? Joskus joku taisi sanoa että 40 leukaa vetelee :rock:

Moni sanonu helvetin voimaakkaaksi ja Tim Sylvia sanoi ettei kukaan häntä niin kovaa ole koskaan lyönyt...Ja tämä aika jännä muistaako ihmiset vielä millaisen pommin Arlovski veti Tim Sylvia - Andrei Arlovski 2:ssa?

Olettepas te kaikki varmoja Fedorin voitosta:D
En tiedä, mua ei ole ikinä jännittänyt mikään mma tapahtuma kuin tämä... Toivottavasti Fedor hoitaa tämän!!:)

OT: Tämä on muuten hyvä kun nämä on yleensä lauantaisin. Voi vähän ottaa oikean fiiliksen saavuttamiseksi;)

Heh, itteä kans aina jännittää tärkeät ottelut.. Itse en kans ole varma Fedorin voitosta vaikka uskonkin hänen voittavan.. Kyllä varmasti jännittää sitten matsin aikana...

Sama oli Wand vs Rampage 3 ja mikä pettymys tulikaan...

Mitä vikaa noissa hiuksissa on? Pitääkö niitä värjätä vai mitä? Ja eikös ne katu/ghettojätkät ole niitä kovimpia?

:david:

Juu... Kimbo ja Tank on parhaat ottelijat...;)

Seth Petruzelli vs Kimbo Slice on yksi kaikkien aikojen parhaimpia otteluita.

Joo yksi jabi tuhosi koko yhtiön, on se aika musertava tulos matsille.
Jotkuthan spekuloi että Afflictionille kävisi samoin jos Fedor häviäisi tänään.

Pitäsköhän sitä koittaa valvoa... :)

Täytyy tosiaan toivoa ettei mikään lucky punch ekan erän alussa Fedoria kaada.Muuten Fedor ottelun vie.
On se Fedorin vaatimattomuus kyllä niin tyylikästä,meillä jopa vaimokin seuraa sen matseja kun se "reppana"(Fedor)on kuin kuka tahansa tuosta naapuri pubista.

Reppana :D Onha se...;)

Joo yksi jabi tuhosi koko yhtiön, on se aika musertava tulos matsille.
Jotkuthan spekuloi että Afflictionille kävisi samoin jos Fedor häviäisi tänään.

Pitäsköhän sitä koittaa valvoa... :)

En mä nyt väittäisi että Affliction kokonaan ole Fedorin varassa kun katsoo millasia kortteja ne saa aikaan.

edit. Lauzonkin näköjään vasta 20v

:david:

Juu... Kimbo ja Tank on parhaat ottelijat...;)

Seth Petruzelli vs Kimbo Slice on yksi kaikkien aikojen parhaimpia otteluita.
No niin.. Mutta sitten on myös esim. Mike Tyson ja lukuisia muita jotka ovat kaduilta tulleita ja saavuttaneet hyviä tuloksia kun heillä ei ''ollut yhtään rahaa''. Kuten Fedor:)
Kimbo on kyllä ihan omaa luokkaansa. Paska mikä paska.

Heh, itteä kans aina jännittää tärkeät ottelut.. Itse en kans ole varma Fedorin voitosta vaikka uskonkin hänen voittavan.. Kyllä varmasti jännittää sitten matsin aikana...

Sama oli Wand vs Rampage 3 ja mikä pettymys tulikaan...
Toivotaan että tässä ei käy samoin kuin UFC 92:ssa jossa suosikkeilla ei mennyt kovin hyvin:)
Itsellään on monia suosikkeita mutta vois sanoa että olen Fedor fani(tyhmä sana:D) joten tällä kertaa jännittää vielä enemmän kuin esim. GSP matsit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom