Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ajattelin tehdä tämän tänne ajoissa niin ei mene varsinaiseen ketjuun sitten spoileja niinku viimeviikolla ufcssä, ei mene sitten jengiltä päivä pilalle.
:lol2: Äläs pelästyttele.Huh huh olipas Fedor ylivoimainen! Ei AA:lla ollut paljon sanomista.
Mä olin laskevinani että pääkortti alkais viideltä, mutta joku myös sanoi että neljältä.monelt tää alkaa suomen aikaa?
midcard alkaa 7pm ja maincard 9pm EST (EST -5h gmt ja suomi +2h gmt) = 7h kello edellä suomessa.Mä olin laskevinani että pääkortti alkais viideltä, mutta joku myös sanoi että neljältä.
Laskuvirhe sulla, 02.00 ja 04.00 Suomen aikaa alkaa. Tuo undercardikin näytetään HDnetillä TV:stä joten streamit alkaa luultavimmin pyörimään jo tuossa kahden paikkeilla.midcard alkaa 7pm ja maincard 9pm EST (EST -5h gmt ja suomi +2h gmt) = 7h kello edellä suomessa.
joten midcard alkaa 03.00 ja maincard 05.00
Mikäs tuossa on väärin? :PLaskuvirhe sulla, 02.00 ja 04.00 Suomen aikaa alkaa.
No näin se näyttää juurikin olevan. Viittiiköhän sitä sitten nukkua ollenkaan...perkele kun olis saanut ostettua kunnon striimin.Laskuvirhe sulla, 02.00 ja 04.00 Suomen aikaa alkaa. Tuo undercardikin näytetään HDnetillä TV:stä joten streamit alkaa luultavimmin pyörimään jo tuossa kahden paikkeilla.
Klo 7 PM (ET) + 7h = klo 2 (GMT+2)Mikäs tuossa on väärin? :P
Mma-tv:n laskurin mukaan lähetys alkaa vajaan kuuden tunnin kuluttua eli klo 0200.Klo 7 PM (ET) + 7h = klo 2 (GMT+2)
?
Pitääpä opetella matikka uusiksi ..mutta matsit varmaan alkaa +30min, ozzya yms muuta ennen noita.Klo 7 PM (ET) + 7h = klo 2 (GMT+2)
?
Pitääpä opetella matikka uusiksi ..mutta matsit varmaan alkaa +30min, ozzya yms muuta ennen noita.