aerobista välipäivinä?

kannattaako tehdä aerobista välipäivinä?mä en yleensä polje kunto pyörää ennen treeniä.ajattelin välipäivinä polkea 20 minuuttia kuntopyörää ja tehdä vähän vatsoja.onko järkeä,vai kannattako välipäivinä vain ottaa rennosti?

Ennen jalkapäivää en suosittelisi paljoa polkemaan, sillä se vie tehoa treenistä. Muuten aerobinen antaa mukavaa "virkeyttä" ja potkua treeneihin (ainakin mulla). Harvoinhan aerobinen liikunta pahasta on.
Vatsoja älä treenaa, kun kerran viikossa..turhaa joka välipäivä!

joo en mä vatsoja treenaa kuin korkeintaan 2 kertaa viikossa.ajattelin vähentää aerobisen määrää,kun olis tavoite saada jouluksi 8 kiloa lisää massaa.ei siitä varmaan lihasmassan lisäykseen ole haittaa jos viikossa polkee 40-60min.kuntopyörää??

Mä näkisin aerobisen liikunnan tärkeimmäksi tehtäväksi nimenomaan aineenvaihdunnan kiihdyttämisen, en niinkään energian kulutusta. Vaikka olisikin massalla, kannattaa aerobista painaa säännöllisesti, näin ei pääse niin pahasti aineenvaihdunta pysähtymään ja välttyy suuremmilta rasvakerroksilta. Ja aerobinen tekee muutenkin kropalle hyvää, aika ykstoikkoistahan pelkkä salilla käynti on.

ruokailun olen jakanut 6 kertaan päivässä.kalorit n.3200 hiilarit n.370g,protskut 190g,rasvat n.100g.eikö tuo ruokapuoli ole ihan ok?aamu paino on 80kg,pitäs yrittää saada paino lähelle 90kg.

Back
Ylös Bottom