aerobinen punttitreenin jälkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fox
  • Aloitettu Aloitettu

Fox

Mitäs mieltä ootte, fiksummat ja kokeneemmat...tavoitteenani on saada löysät pois, ja lenkkeily ei tällä hetkellä nappaa pätkääkään. Käyn salilla kolme kertaa viikossa. Onko ok tehdä aerobinen harjotus ( yli 20 minsaa) salitreenin lopuks? Vai viekö se lihakset kataboliaan? Oon jo ihan :hmmm: päästäni, kun näitä koulukuntia näyttää olevan niin montaa sorttia.

Niin ja morotus vaan kaikille :kippis1: Salilla olen vihreä -tai siis yleensä punainen ja hikinen- että varautukaa jatkossa pariin typerään eiku kiperään kysymykseen.

Jos läskiä haluat polttaa ja löysyyttä postaa niin ehdottomasti aamulenkille, ite poljen lähinnä kuntofillaria toi pakkanen kun lannistaa tota lenkkeilyintoa.
Tänä aamuna meillä oli 27 pakkasta HRRRRR...

Toi aerobinen puntin jälkeen ei ole mun käsitykseni ja kokemukseni mukaan niin tehokasta, lähinnä verryttää ja lämmittää lihakset treenin jälkeen jotkut tekee venyttelyn sijasta.

Olen vähän eri mieltä pompun kanssa. Tietysti aamuaerobinen on hyvä, mutta kyllä aerobinen salitreenin jälkeen ajaa saman asian (lähes). Täytyy vaan huolehtia palautusjuoman juomisesta ja asianmukaisesta ravinnosta salitreenin jälkeen, jotta elimistön tila saadaan mahdollisimman pian käännettyä anaboliseksi. Etenkin jos oma päiväohjelma ei anna myöten aamulenkkeilylle ja näin talvisaikaan pakkaslukemat ym. niin salitreeniin yhdistetty sopivan pituinen (max 30 min) aerobinen on hyvä juttu.

Kiitos vastauksista! Elikkä aerobista salitreenin perään ja täytyypi kammeta itsensä aamulenkille, että saa isoo takapuoltaan :mad2: tiukempaan pakettiin. Menispä noi pakkaset ohi, niin sais ton lenkkeilyn aloitettua. Turha kai sitä innostusta on odottaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom