Addiktoiva peli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RoMuLuu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikä
36
Löysinpä eilen erään erittäin addiktoivan kungfupelin netistä. Kyseessä on erittäin yksinkertainen peli, jossa pelaat muita käyttäjiä vastaan, tarkoituksena nousta valkoiselta vyöltä mustalle 10:llä danilla. Myöhemmin voit myös liittyä "dojoihin" (eräänlainen "jengi") jolloin saat erilaisia bonuksia. Netissä on pelaajia vielä suht vähän, ympäri vuorokauden n. 40-90. Pelin peluu ei siis edellytä minkään tiedoston tallentamista omalle koneelle. Kannattaa kokeilla.

http://www.kungfumadness.com/template.cfm?template=UserCreate.cfm&Ref=20686

Itselläni on pakonomainen tunne mennä tuonne klikkailemaan koko ajan :D Kertokaapahan sitten omia mielipiteitä kun olette pelanneet ja kertokaa kuinka outo olen kun tuollaisiin peleihin hurahdan.

Prrrkele sanoi:
Rekisteröidyin. Kerrohan nyt jotain vinkkiä ettei heti alkuunsa saa turpaan. :D

Hehe, no ihan ekana vinkkinä voin kertoa että haastat oman tasosias pelaajia :D Muuten tulee turbiiniin varmasti. Alussa tosin saat pisteitä vaikka häviäisit otteluita. Tuo "newbie help" poistuu sitten kun pari vyöarvoa nouset :D

Haha, heti voitin jonku keltavöisen, valkosen ja tasapeli oranssin kanssa. :D

EDIT: ja voittoja vaan ropisee. :) Hitto ku huomenna pitää lähteä mökille... :/

EDIT: vihreeen kanssa tasapeli...

Ande sanoi:
Paljokos Romuluu on jo saanu experienceä meidän takia?

hmmm... ittelläni tais 9 oppilasta olla ennen pelin levittämistä pakkotoistoon. Nyt 35 :hyper: Ja jokaisesta oppilaastahan saa vähintään 100, riippuen oppilaan kehityksestä. Apuahan tosta tietysti on ollut, mutta paremmilla vöillä ollessa vöiden väleillä on aika paljon pisteitä. Tällä hetkellä omia pisteitä on 26609. :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Noni Black belt on saatu..Hojo! Oon varmaan täältäki jengiä vastaa otellu ku noita suominimiä tuol aikalailla:D Pakkis valtaa kungfupelinki pikkuhiljaa!

Ohhoh... Eräs nainen lähetti mulle viestin, että voi maksaa mulle gold membershipin... No, nyt oon sitte gold member. :D Ja jäsen dojossa etc...

Pelasin tota joskus neljä vuotta sitten kunnes se lopetettiin.
Pitääkin heti mennä pelaamaan:D

edit: nikki sieläkin Sukulaku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom